تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷
کد خبر: ۲۹۲۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش استان عنوان کرد
نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
 
نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان

 معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان از آغاز جلسات هدفگذاری هیات های ورزشی استان خبر داد.

عماد حق علی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز جلسات بررسی عملکرد هیات های ورزشی استان در سال ۱۴۰۲ و ارائه تقویم ۱۴۰۳، گفت: در تدوین برنامه هیات های ورزشی، نگاه راهبردی و دوراندیشانه به عنوان یک ضرورت مغفول مانده که نیاز است هیات‌های ورزشی توجه جدی به این امر داشته باشند. معتقدیم نگاه راهبردی، آموزش تخصصی و چالش نیروی انسانی متخصص، در عملکرد هیات‌ها نقش کلیدی دارد.

معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان افزود: مشکلات و موانع فعالیت‌های ورزشی در سایه همین راهبردها و نگاه جمعی و خردی به ورزش حل شدنی است.

او با اشاره به رشد و ارتقای کمی و کیفی شاخص های ورزشی در سال گذشته نیز گفت: جلسات بررسی و ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی و ارائه تقویم ورزشی با هدف توسعه و ارتقا شاخص‌ها صورت می‌گیرد.

حق علی ادامه داد: از همراهی و همراستایی خانم ناصری مقدم معاون حوزه بانوان اداره کل ورزش و جوانان با حوزه معاونت ورزش تشکر می‌کنم. باید پذیرفت ظرفیت ورزش بانوان ظرفیت انکارناپذیری است و با یک حمایت و همراهی علاوه بر ارتقا شاخص‌ها شاهد تبلور جایگاه بانوان در جامعه نیز خواهیم بود.

او بیان کرد: آنچه به عنوان خروجی ورزش در میادین ملی و بین المللی اتفاق می افتد ماحصل تلاش و کوششی است که در سطح شهرستان ها رقم می‌خورد و این ساختار با تشکیل جلسات هیات‌های استان با روسای هیات خود در شهرستان و بررسی مشکلات شهرستان ها خیلی مستحکم تر خواهد شد و کمک بزرگی به حل مشکلات آن رشته در سطح استان می کند.

این مسئول با اشاره به جایگاه و اهمیت دو مقوله آموزش و نیروی انسانی در بدنه و ساختار هیات های ورزشی، افزود: هر زمان هیاتی موفق بوده یک بخش آن نیروی انسانی کاردان، متخصص و توانمند بوده و در کنار آن نیز تجربه و تخصص پیشکسوتان لحاظ شده است.

وی ادامه داد: در کنار نیروی انسانی، تخصص و تجربه پیشکسوتان، آموزش و بروز رسانی اهمیت بسزایی دارد که آموزش مربیان به جای آنکه امری دقیق، موکد و با نظارت باشد، تبدیل به امری مغفول شده است.

به گزارش ایسنا، جلسات بررسی عملکرد هیات‌های ورزشی استان در سال ۱۴۰۲ و ارائه تقویم ورزشی‌ ۱۴۰۳ از ۱۸ اردیبهشت آغاز شد و پیش بینی می‌شود تا یکم خرداد ادامه داشته باشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار