تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۹۲۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دور دوم انتخابات با امنیت بالا در آبادان برگزار می‌شود
دور دوم انتخابات با امنیت بالا در آبادان برگزار می‌شودبرگزاری انتخابات الکترونیک در آبادان

 فرماندار آبادان با بیان اینکه هیچگونه مشکل و مولفه خاصی در آبادان برای برگزاری دور دوم انتخابات وجود ندارد، گفت: با تمهیدات اندیشیده‌شده، انتخابات سالم و با امنیت بالا در آبادان برگزار می‌شود.

احسان عباسپور  با اشاره به تمهیدات اندیشیده‌شده برای برگزاری دور دوم انتخابات در آبادان در روز جمعه (۲۱ اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: همه زیرساخت‌ها و موارد مربوط به برگزاری انتخابات، چنیش اعضای شعب، موارد فنی و دیگر موارد مورد نیاز انجام شده است.

وی افزود: تمام تلاش بر این است چهار مولفه مورد نظر حضرت آقا در خصوص امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت به معنای کامل در دور دوم انتخابات در آبادان اجرا شود.

عباسپور با اشاره به برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در آبادان گفت: به اذعان همه مسئولان و بازرسان، دور اول انتخابات در آبادان بسیار موفق بوده است و این موضوع مبنایی شد و سایر حوزه‌ها در حال رفتن به سمت برگزاری تمام الکترونیک انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه هیچگونه مشکل و مولفه خاصی در آبادان برای برگزاری دور دوم انتخابات وجود ندارد، افزود: با تمهیدات اندیشیده‌شده، انتخابات سالم و با امنیت بالا در آبادان برگزار می‌شود.

فرماندار آبادان عنوان کرد: در این مرحله نیز بدون تغییر نسبت به دوره گذشته، فرآیند رای‌گیری در ۱۴۸ شعبه انجام می‌شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار