تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۲۹۲۷۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل شرکت توانیر خبر داد:
تدوین بیش از یکصد برنامه وزارت نیرو برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳

 مدیرعامل شرکت توانیر گفت: امسال وزارت نیرو یکصد و ۸۰ برنامه عملیاتی برای گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ تدوین کرده است.

 مصطفی رجبی مشهدی روز دوشنبه در نشست تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت توزیع برق اهواز در ستاد مرکزی این شرکت اظهار کرد: بخشی از این برنامه مربوط به توسعه ظرفیت نیروگاهی معادل افزایش حدود ۹ هزار مگاوات نیروگاه به ظرفیت تولید برق کشور از ابتدای دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه بخش دیگری از این برنامه‌ها به شبکه‌های برق ارتباط دارد گفت: امسال ۷۷ طرح در حوزه خط و انتقال پست‌های نیروی برق پیش‌بینی شده است.

رجبی مشهدی ادامه داد: بخش عمده ای از طرح‌های تدوین شده در حوزه انرژی مربوط به طرح های تشویقی مدیریت مصرف در مناطق گرمسیری به ویژه در استان خوزستان است که سال گذشته همکاری بسیار خوب مشترکان برق شاهد توقف رشد مصرف برق بودیم.

 

مدیرعامل شرکت توانیر افزود: امسال در "پویش با انرژی" علاوه بر دریافت پاداش صرفه جویی مصرف برق در بخش برق خانگی و تجاری که شهروندان می‌توانستند با کاهش مصرف برق قبض خود را رایگان کنند، امکان برخورداری از جوایز نفیس پیش‌بینی شده در این حوزه وجود دارد.

رجبی مشهدی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات موثر در کاهش مصرف برق استفاده صحیح از کولرهای گازی درمناطق گرمسیر است توضیح داد: شهروندان می‌توانند با خاموش کردن و تنظیمات کولر در کاهش مصرف انرژی به صنعت برق کمک بزرگی کنند و از این پاداش نیز برخوردار شوند.

وی ادامه داد: تبلیغاتی در حوزه دریافت پاداش صرفه جویی از ابتدای اردیبهشت امسال انجام شده که منجر به مشارک حداکثری مردم خواهد شد.

  در این نشست عبدالحمید عباس شیاری تودیع و محمد فراتی به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز معارفه شد.

براساس این گزارش، محمد فراتی اهل شهرستان شوشتر با سابقه ۲۶ سال در حوزه برق و ۶ سال به عنوان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان یزد به جای عبدالحمیدعباس شیاری که از دیماه ۱۴۰۰ مدیریت شرکت توزیع برق اهواز را عهده داشت منصوب شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار