تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
کد خبر: ۲۹۲۶۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جذب مشتری با هدیه تبلیغاتی ارزان

تبلیغات یکی از روش های موثر برای افزایش فروش شرکت ها و سازمان ها و حتی فروشگاه ها می باشد. این روش از دیرباز مورد توجه صاحبین کسب و کار بوده است و هنوز هم مورد استقبال همگی قرار دارد. همه ی افراد از هدیه گرفتن خوشحال می شوند و در صورتی که این هدیه کاربردی باشد مورد استفاده قرار می دهند. هدیه دهنده هیچ گاه فراموش نمی شود به خصوص اینکه نام کسب و کار خود را بر روی این هدیه ها قرار است درج کنید. با برین گیفت همراه باشید تا بهترین هدیه های تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم.

چرا هدیه تبلیغاتی بخریم؟

از دیرباز تبلیغات روشی موثر در افزایش فروش شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده است و هر شرکتی روش تبلیغاتی منحصر به فرد خود را دارد. روش های تبلیغات دیجیتالی، تبلیغات تلفنی و چاپی، تبلیغات محیطی نمونه ای از صد ها مدل تبلیغات، در دنیای مارکتینگ است. در این میان از اهدای هدیه‌های تبلیغاتی غافل نشویم چون هدایای تبلیغاتی در ایران یکی از پربازده‌ترین روش تبلیغاتی به شمار می‌آید. پک‌های هدیه تبلیغاتی از ساده تا پک‌های لاکچری طراحی می‌شوند. هدیه‌های تبلیغاتی لاکچری به دلیل ارزش مادی که دارند غالبا در موارد خاص استفاده می‌شود. آیا اهدای هدیه تبلیغاتی در همه مناسبت ها توصیه می‌شود؟ چه هدایایی مناسب مدیران است؟ در این مقاله به معرفی انواع هدیه‌های تبلیغاتی ساده و لوکس خواهیم پرداخت. تا بتوانید انتخابی خاص و غیرکلیشه‌ای داشته باشید.

برای تبلیغات چه هدیه ای بخریم؟

پیش از اینکه هدیه تبلیغاتی خود را انتخاب کنید در ابتدا مشتریان هدف را مشخص کنید. این هدیه می بایست بر اساس سلیقه عموم مشتریان انتخاب شود و در عین حال یک هدیه کاربردی باشد. با توجه به تعداد بالای مشتریان عادی و شرایط سخت و بحرانی کنونی و از طرفی افزایش قیمت ها که دست صاحبان کسب و کار نیست، خرید هدیه های گرانبها و نفیس برای مخاطبین عادی توصیه نمیشود و بهتر است سراغ هدایایی برویم که از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

6 هدیه تبلیغاتی ارزان و کاربردی

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی بهترین محیط را برای برندسازی و توسعه کسب و کار فراهم می کنند زیرا هر بار که مشتریان شما جاکارتی را که به آنها داده اید می بینند. نام شرکت و محصول شما را به گونه ای در ذهن خود به کار می برند که برای همیشه در خاطرشان بماند. جالب اینجاست که اولین اصل برندسازی ثبت شرکت در ذهن مشتریان است. این هدیه در قیمت های متنوعی در برین گیفت موجود می باشد.

جاکلیدی تبلیغاتی

جاکلیدی تبلیغاتی ارزان قیمت یکی از بهترین هدیه هایی است که اکثر شما آن را دریافت کرده اید. هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی و مؤثر برای برند تبلیغاتی شما است که بتوانید بهترین جذب عموم مردم را داشته باشید و کسب و کار شما دیده شود. بهترین هدیه ای که می توانید برای تبلیغات خود تهیه کنید این است که از جا کلیدی تبلیغاتی برای تبلیغات خود استفاده کنید که بیشترین سود و کمترین هزینه را برای تبلیغات خود نسبت به سایر بنر های تبلیغاتی پرداخت کنید. برای اطلاعات بیشتر همراه ما (برین گیفت) باشید.

فلش مموری تبلیغاتی

فلش مموری‌ها انواع مختلفی دارند . برای مثال فلش مموری‌های  USB، کارت حافظه، فلش مموری‌های خارجی، فلش مموری‌های Wi-Fi و فلش مموری‌های OTG . فلش مموری‌  OTGاخیرا به دلیل وزن سبک و کارایی بالا مورد استفاده قرار گرفته است که مستقیما هم به تلفن همراه وصل میشود. این هدیه ارزان و کاربردی می تواند مشتریان زیادی را برای شما جذب کند.

ماگ تبلیغاتی

ماگ تبلیغاتی از دیگر روش های جذب مشتری و برندسازی می باشد. شما می توانید برای کسب و کار از ماگ های حرارتی استفاده کنید و هر بار که آب داغ درون ماگ ریخته شد نام برند شما دیده شود. این یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتری و برندسازی می باشد.

کلاه تبلیغاتی

یک از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی کلاه تبلیغاتی است که با توجه به کاربرد های آن در مکان هایی از جمله در مد و زیبایی ، در مشاغل و حتی در ورزش و سلامتی از اهمیت بالایی برخوردار است. کلاه تبلیغاتی هدیه ای به شدت کاربردی هست که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

خودکار تبلیغاتی

اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار هستید خودکار تبلیغاتی را فراموش نکنید. تبلیغات یکی از مهم ترین مسیرهایی است که می تواند شما را هرچه سریعتر به بازدهی بالایی برساند. اما در صورتی که تجربه کافی را در این زمینه نداشته باشید ممکن است نتیجه عکس دریافت کنید. استفاده از اقلام تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی یکی از روش هایی است که می تواند بازاریابی شما را بسیار گسترده تر کند.

منبع: برین گیفت

:
:
:
آخرین اخبار