تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۹۲۵۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دزفول خبر داد
تخلیه آب بیش از ۱۰۰ منزل در دزفول/ امدادرسانی به ۱۰۰ خودروی گرفتار
تخلیه آب بیش از ۱۰۰ منزل در دزفول/ امدادرسانی به ۱۰۰ خودروی گرفتار

  رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از امدادرسانی به بیش از ۱۰۰ خودروی گرفتار شده در آبگرفتگی‌های معابر و تخلیه آب از بیش از ۱۰۰ منزل مسکونی در پی بارندگی‌های دیشب و امروز توسط آتش‌نشانان و دیگر نیروهای امدادی خبر داد.

روح‌الله بهشتی‌فرد امشب (۱۳ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی بارندگی‌های اخیر که از شب گذشته آغاز شد و از قبل از ظهر امروز شدت گرفت، آتش‌نشانان به بیش از ۱۰۰  خودروهای گرفتار شده در معابر شهری امدادرسانی و آب ۱۰۰ منزل مسکونی در سطح شهر را تخلیه کردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با وجود آمادگی شبانه‌روزی تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی از روز قبل، هشدار آماده‌باش صددرصدی به کلیه نیروهای عملیاتی و ستادی ابلاغ شد و از صبح امروز، کار امدادرسانی به شهروندان توسط آتش‌نشانان پنج ایستگاه عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

بهشتی‌فرد خاطر نشان کرد: در پی بارندگی‌های اخیر، گزارش آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی، خصوصا ساختمان‌های در حال ساخت به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله تیم‌های عملیاتی از پنج ایستگاه عملیاتی به محل‌های گزارش شده اعزام و به شهروندان امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول به مهار دو مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی، چندین مورد فرونشست زمین و تخلیه آب ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهر توسط آتش‌نشانان اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود امکانات، کار امدادرسانی به شهروندان همچنان ادامه دارد. 

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار