تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۹۲۵۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۰ نقطه برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها در آبادان مشخص شد

  شهردار آبادان گفت: ۳۰ نقطه در این شهر برای تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اختصاص یافت.

یاسین کاوه‌پور اظهار کرد: شهرداری آبادان با هدف حفظ زیبایی منظر شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس بر روی دیوارها و مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری و تابلوها، اقدام به تعیین ۳۰ نقطه برای تبلیغ انتخابات در سطح شهر مشخص کرده است.

وی از طرفداران داوطلبان انتخابات مجلس درخواست کرد با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیر مجاز خودداری کنند و افزود: فضای مناسبی در سطح شهر برای تبلیغ انتخابات فراهم شده و همه نامزدها می‌توانند از این فضاها استفاده کنند.

شهردار آبادان گفت: متاسفانه در مرحله نخست انتخابات برخی از طرفداران نامزدهای انتخابات پوسترهایی را در مکان‌های عمومی و خصوصی نصب کردند که با اخلاق انتخاباتی و قوانین سازگاری ندارد.

وی افزود: برای زیبا سازی شهر همه باید تلاش کنیم تا چهره شهر آراسته بماند و با همکاری همه شهروندان و طرفداران داوطلبان انتخابات سیمای شهر را از هر گونه آسیب محافظت کنیم.

کاوه پور اظهارکرد: در صورت مشاهده نصب تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در مکان‌های ممنوعه، ابتدا تذکرات شفاهی ارایه و در صورت بی‌توجهی، تخلفات مستندسازی و با حضور ماموران انتظامی، نماینده دادستان و نماینده فرماندار پاکسازی می‌شود.

تبلیغات مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آبادان از امروز با شرکت چهار نامزد راه یافته به این مرحله آغاز شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار