تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۲۹۲۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌عکس از آرشیو

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه خبر داد.

سیدمحمد محمدی در آیین افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) در دانشگاه آبادان برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحول در شیوه‌های نوین آموزشی، اظهار کرد: در فضای علمی جدید، انتظار تحول در شیوه‌های نوین آموزشی وجود دارد که یکی از این حوزه‌ها، آموزش پزشکی است.

 وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در این دانشگاه، ادامه داد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، یکی از واحدهایی است که در همه دانشگاه‌ها مورد توجه است. در این مرکز، راه‌حل‌های نوین توسعه آموزش پزشکی با مشارکت اساتید و دانشجویان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش معاونت آموزشی دانشگاه راه‌اندازی شده است و فضای خوبی برای مشارکت هر چه بیشتر اعضای هیات علمی و دانشجویان برای انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز منجر به تربیت بیشتر دانشجویان در زمینه‌های مختلف پزشکی است. امیدواریم بتوانیم شاهد رشد و بالندگی روزافزون اعضای هیات علمی و دانشجویان علوم پزشکی آبادان در سطح کشور باشیم.

محمدی گفت: مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل زیرمجموعه‌هایی همچون کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی، مرکز تعالی آموزش مجازی و هوش مصنوعی، دفتر مستقل استعداد درخشان و المپیادهای دانشجویی، واحد برنامه‌ریزی درسی، واحد دانش‌پژوهی و جشنواره شهید مطهری، واحد ارزشیابی آزمون و مرکز رشد و بالندگی اساتید است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار