تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۲۸۵۳۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عنایتی: باید با اختلاف ۴ گل فولاد را می‌بردیم


عنایتی: باید با اختلاف ۴ گل فولاد را می‌بردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان معتقد است که تیمش در مصاف با فولاد باید با اختلاف چهار گل پیروز می‌شد.

 رضا عنایتی پس از دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و فولاد خوزستان که با نتیجه بدون گل به پایان رسید، اظهار کرد: اتفاقات تلخ رخ داده(درگذشت ملیکا محمدی، هافبک تیم ملی فوتبال زنان) را به جامعه فوتبال تسلیت عرض می‌کنم. به تیم فوتبال پیکان و فولاد خسته نباشید می‌گویم چرا که یک دیدار جذاب و پر از موقعیت را شاهد بودیم. خودباوری لازم را داشتیم که این بازی را با گل‌های زیادی ببریم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

او ادامه داد: هفته به هفته شرایط بازیکنان ما بهتر می‌شود و باید در زدن ضربه آخر بیش‌تر دقت کنیم. در هفته‌های گذشته روی این مساله کار کرده‌ایم و باید دقت خود را بالا ببریم. تمام تلاش خود را کردیم و اگر قرار بود عدالت فوتبال رعایت شود این بازی باید با چهار گل به نفع پیکان تمام می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به این که فولاد تیم بسیار خوبی بود، عنوان کرد: باید بلافاصله برای بازی بعدی خود که آخرین دیدار(نیم فصل) ماست آماده شویم و بعد از بازی استقلال برنامه‌های خود را اجرا می‌کنیم تا نیم فصل دوم خیلی بهتری داشته باشیم.

پیکان با بیان این که از مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پیکان تشکر می‌کنم که قبل و بعد از بازی به بازیکنان روحیه دادند، اظهار کرد: هماهنگی خوبی بین کادر فنی و مدیریت وجود دارد و امیدوار هستیم همسو با یکدیگر تفکرات خود را برای باشگاه پیکان پیش ببریم.

عنایتی در مورد مشکل گلزنی تیم پیکان و جذب مهاجم تمام کننده، گفت: حتما. هفته به هفته شرایط و موقعیت گلزنی‌ها ما بیش‌تر شده است و بازیکنان به بلوغ تاکتیکی رسیده‌اند. برخی بازیکنان ذاتا گلزن هستند و باید بررسی کنیم و یک مهاجم تمام عیار جذب کنیم. سخت است چنین بازیکنی را با توجه به مشکل گلزنی در فوتبال ایران جذب کنیم و فرقی نمی‌کند این بازیکن داخلی یا خارجی باشد و صرفا باید یک مهاجم خوب جذب کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های خود را ارائه کرده‌ایم و اگر نتوانیم مهاجم خوب داخلی جذب کنیم مهاجم خارجی جذب خواهیم کرد و مجوز این کار را هم گرفته‌ایم.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار