تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۸۵۲۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لشکر شاگردان قدیمی علیه نکونام و استقلال
 تیم فوتبال استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در مهم‌ترین دیدار هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

 تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی به مصاف تیم صدرنشین استقلال خواهد رفت. نکونام درحالی شاگردانش را به مصاف گل‌گهر خواهد فرستاد که چند تن از بازیکنان سابق او لباس تیم سیرجانی را برتن دارند و این بار روبه‌روی سرمربی پیشین خود قرار خواهند گرفت.

محسن فروزان، سنگربان با تجربه و کهنه‌کار گل‌گهر یکی از این بازیکنان است. این دروازه‌بان گرچه با حضور محمدرضا اخباری در گل‌گهر نیمکت‌نشین شده است اما از عوامل مهم قهرمانی فولاد و نکونام در جام حذفی فصل ۱۳۹۹/۱۴۰۰ بود. او با عملکرد بی نظیر خود و مهار ضربات پنالتی بازیکنان سپاهان اصفهان و استقلال تهران در مرحله نیمه‌نهایی و فینال باعث شد تا نکونام به همراه فولاد به اولین قهرمانی خود در عرصه مربیگری برسد.

روبرتو تورس کاپیتان باسابقه اوساسونای اسپانیا علاوه بر اینکه شاگرد نکونام در فولاد بوده ، سابقه بازی با این مربی جوان فوتبال ایران را در اوساسونا دارد. نکونام با توجه به رابطه‌ خوبی که با این بازیکن داشت، کاپیتان این تیم مطرح اسپانیایی را مجاب کرد تا به ایران بیاید و لباس فولاد را برتن کند. در پایان فصل و اتمام قرارداد تورس، این هافبک اسپانیایی از فولاد جدا شد. با حضور نکونام در استقلال به نظر می‌رسید این بازیکن باتجربه راهی تیم پایتخت‌نشین شود اما تورس تصمیم گرفت به سیرجان برود و لباس گل‌گهر را بر تن کند.

حمید بوحمدان و علیرضا کوشکی نیز دیگر بازیکنان سابق فولاد خوزستان هستند که نکونام در زمان حضور در این تیم اعتقاد ویژه‌ای به آنها داشت و بعد از جدایی این مربی از جمع خوزستانی‌ها آنها نیز از این تیم جدا و راهی گل‌گهر شدند و حالا باید برابر سرمربی محبوب و سابق خود به میدان بروند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار