تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۲۸۴۳۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امید آفرینی فعالان رسانه خوزستان در جام رسانه امید
 
امید آفرینی فعالین رسانه خوزستان در جام رسانه امید
 

 امروز ۱۶ آذر ۱۴۰۲ طبق برنامه ریزی های از قبل به عمل امده توسط بسیج رسانه استان خوزستان در مجتمع خدمات رفاهی شهید قاسم سلیمانی ملی حفاری حوالی ۴شیر اهواز اولین جام رسانه امید در خوزستان ویژه اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش خوزنیوز: این مسابقه پاییز ماهی که در هوای سرد ۱۹ درجه ای صبح برگزار شد، با هدف انتشار اخبار امید آفرین به سراسر استان و با محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین در غالب ۲۸ گروه ۳ تا ۵ نفره برگزار شد
اهالی رسانه همه ی انهایی که دست به قلم دارند تقریبا اومده بودند و همه هم جوان و سرحال و قبراق تند و تند مشغول برنامه ریزی برای انتشار آثار تولیدی و محتواهایی که از جشنواره بدست می آید بودند.
جلسه همراه بود با اخبار امید آفرین در حوزه راه، مسکن، مدرسه سازی، ابرسانی، برقرسانی، بهداشت و درمان، دریامحور و … و بعد هم کلیپ فعالیت‌های لوله سازی و رشد تولید آن و فعالیت‌های فولاد اکسین این حال را بیشتر برایمان ملموس میکرد که امید افرینی دارای اهمیت فراوانی برای جامعه خوزستان است.
این جام با نگاه امید آفرینی که نیاز این روزهای کشور است برگزار شده و رسانه ها به عنوان مهمترین راویان خبر مشغول اطلاع رسانی های گسترده در این زمینه بودند.
از پخش کلیپ آبرسانی به روستاهای دچار تنش آبی و لوله گذاری در مناطق صعب العبور که جوانان بسیجی دست در دست هم مشغول اجرای آن بودند.
توجه به موضوع رفع محرومیت و خدمات رسانی به روستاهای زلزله زده اندیکا، راه سازی های متعدد و یا در حال اجرا، اجرای طرحهای جامع فاضلاب.
اجرای اولین صنعت شهر کشور با ۳هزار واحد مسکونی در ماهشهر
برق رسانی در غالب ۴۳ پروژه
گازرسانی به ۲۵۴ روستا
فعالیت‌های بهداشتی و درمانی
فعالیت‌های حوزه راه آهن و دریامحور
نصب دوربین‌های ثبت تخلف و … از جمله اقداماتی است که باعث خوشحالی اصحاب رسانه به این خاطر شده است که مردم دیگر سختی های گذشته را کمتر حس می‌کنند و یا دیگر وجود ندارند.
بعد مسئولین یکی بعد از دیگری پشت تریبون رفتند و سخن از فعالیت‌ها و عملکردشان به میان آوردند یکی از عمران و اینکه خوزستان کارگاه عمرانی شده، یکی از اهداف برگزاری جام رسانه امید، یکی از موفقیت در افزایش تولید و ارزآوری و صادرات، اینکه جز ۱۰ شرکت برتر دنیا به شمار می‌روند در حوزه کاری خود.
یکی هم از اینکه خوزستان ممتازترین استان فرهنگی کشور است و می‌تواند امید آفرینی بالایی در دعوت مردم به مشارکت در انتخابات با استفاده‌ از ظرفیت رسانه ها کرد و یکی هم از تاریخی بودن این جام سخن گفت.
خلاصه اینکه این جام خوبی اش این بود که می‌شد ۲۴ ساعت خبر خوب، امید بخش و بدور از اتفاقات تلخ و حوادث به جامعه تزریق کرد تا مردم حلاوت خدمت رسانی را بچشند.


 #پیشرفت_ایران  #پیشرفت_خوزستان  #تیم_شهید_مجید_سیلاوی #لیگ_رسانه_امید #جام_رسانه_امید #رسانه_امید #تیم_شهید_سیلاوی

:
:
:
آخرین اخبار