تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۲۸۲۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گل محمدي: کاش بازي برنده داشت

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اي کاش در ديدار امروز ما يا فولاد برنده مي‌شديم.

يحيي گل‌محمدي پس از تساوي بدون گل پرسپوليس برابر فولاد خوزستان در نشست خبري اظهار داشت: در کل بازي زيبايي را شاهد بوديم و هر دو تيم مي‌توانستند برنده باشند و بازي بار فني خوبي داشت و موقعيت‌هاي خوبي روي هر دو دروازه‌ ايجاد شد. اي کاش يکي از دو تيم برنده مي‌شد. به کادر فني فولاد تبريک مي‌گويم که تيم خوبي جمع کرده‌اند و آنها مي‌توانند مدعي قهرماني ليگ برتر باشند.

به گزارش فارس، وي افزود: بازيکنان ما در سيستم جديد جا افتاده‌اند و موقعيت‌هايي داشتيم که گل نشد.

سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه تيمش زيبا بازي مي‌کند اما گل نمي‌زند و به خاطر تعويض کلاه‌کج موقعيت‌هاي خوبي به حريف داد، گفت: فولاد بازيکنان سرعتي و خوبي دارد که ما در اين بخش آسيب‌پذير بوديم. تذکر داده بوديم که آنها در ضد حمله خطرناکند اما بعد از مدتي از مسابقه کلاه‌کج مسلط بر بازي شد و موقعيت‌هاي خوبي به دست آورديم.

وي در مورد غيبت نقي‌زاده و مهدوي‌کيا گفت: شرايط به شکلي نبود که بخواهيم اين تعويض‌ها را انجام بدهيم زيرا سرعت بازي بالا بود.

يکي از خبرنگاران از کيفيت صداي سالن کنفرانس ورزشگاه آزادي گلايه کرد و گفت دوباره در مورد بازي توضيح بدهد که گل محمدي گفت: به فولاد تبريک مي‌گويم و از بازيکنان پرسپوليس هم تشکر مي‌کنم که راحت‌تر بازي کردند و مي‌توانستيم از ارسال‌ها استفاده کنيم و اميدوارم در تعطيلي ليگ مشکل گلزني ‌مان را حل کنيم.

گل‌محمدي در مورد صحبت‌هاي حسين فرکي و مشکلات داوري در فوتبال ايران گفت: از نحوه قضاوت مظفري‌زاده راضي هستم، او بازي را خوب کنترل کرد و به خوبي سوت زد. در نيمه اول کمک داور اول پرچم اشتباه زد و يک آفسايد به ضرر ما گرفت و در نيمه دوم يک توپ آفسايد از خط دفاع ما رد شد که گرفته نشد. بعد از بازي به من گفتند اين دو مورد اشتباه بوده ولي از داوري راضي هستم. مظفري‌زاده با توجه به شخصيت‌هايش قضاوت خوبي دارد.

وي در مورد بازي آينده پرسپوليس گفت: در بازي‌هاي آينده در ورزشگاه آزادي بازي داريم و مي‌دانيم بازي سختي برابر نفت داريم و مقابل تيم‌هايي که خوب دفاع و ضدحمله مي‌کنند بايد با برنامه بازي کنيم.


:
:
:
آخرین اخبار