تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۲۸۱۵۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونیکس؛ یک تیم، یک هدف
 
رونیکس یک برند ایرانی معتبر در بازار ابزار است. اتکا به نیروی انسانی خبره و توجه به کار تیمی، سرلوحه و نقشه راه رونیکس در مسیر موفقیت است.

آنچه که به عنوان رفتار سازمانی متمایز در ارکان این برند تعریف شده، تلاش یک مجموعه منسجم برای ارائه بالاترین کیفیت خدمات به مصرف‌کنندگان است. تجلی این همکاری تیمی را می‌توان به عنوان نمونه در حضور رونیکس در نمایشگاه‌های تخصصی ابزار دانست.

رونیکس از ابتدای امسال در دو نمایشگاه «تخصصی ابزارآلات تبریز» و نمایشگاه «بین‌المللی صنعت ساختمان تهران» حضوری فعال داشته است. همچنین این برند قرار است از سوم تا ششم آبان ماه میزبان علاقه‌مندان صنعت ابزار، صنعتگران، بزرگان بازار و... در نمایشگاه «تخصصی ابزار اهواز» باشد.

همه پای کار!

برای حضور درخشان و چشمگیر در رویدادی مانند نمایشگاه تخصصی ابزار اهواز، تمام تیم‌های رونیکس پای کار می‌آیند. افراد و تیم‌های مختلف در مجموعه رونیکس مانند زنجیر به هم متصل هستند و کار تیمی شاه‌کلید موفقیت رونیکس است.

· تیم ارتباطات و برند

حضور موفق در یک نمایشگاه را باید به چند مرحله تقسیم کرد. پیش، حین و پس از برگزاری نمایشگاه. تیم ارتباطات و برند رونیکس از هفته‌ها قبل از آغاز نمایشگاه کار خود را آغاز می‌کند. انتخاب پیمانکار سازنده غرفه، طراحی غرفه و نحوه چینش ابزار، جانمایی تیم‌های مختلف، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی از روند برگزاری (شامل تبلیغات محیطی و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و ...) و برنامه‌ریزی برای رویدادهای درون نمایشگاه تنها بخشی از فعالیت‌های تیم ارتباطات و برند است.