رشد و موفقیت هر شرکتی مانند زنجیر به تمامی واحدهای آن مرتبط است. رونیکس به عنوان رهبر بازار ابزار ایران، دارای بزرگترین بانک قطعات ابزار ایران و گستردهترین سطح پوشش خدمات پس از فروش مجاز بازار ابزار در سراسر کشور است.
رونیکس علاوه بر تامین قطعات برای تعمیر و سرویس ابزارآلات خود، قطعات خود را در اختیار ابزارفروشان، تعمیرکاران و دیگر مصرفکنندگان ابزار نیز میگذارد. در این نوشتار به واحد فروش قطعات رونیکس میپردازیم.
رويكرد اصلي برند رونیکس، بالا بردن رضايت مشتريان با ايجاد تنوع مناسب، حفظ و ارتقای كيفيت محصولات، موجود بودن كالاهاي مصرفي و مورد درخواست مشتريان و ارائه خدمات پس از فروش متمایز است. رونیکس به نیازها و نظرات مشتریان خود اهمیت میدهد و همواره به دنبال تطبیق نیاز مشتریان با محصولات و خدمات خود است. كيفيت امروز محصولات رونيكس، تنوع بالاي محصولات و... نتيجه توجه به اين تطابق نيازها بوده است.
واحد قطعات رونیکس مانند دیگر واحدهای این شرکت، بر مبنای رضایت مشتری پایهگذاری شده است. رضایت مشتریان در واحد قطعات با تحقق یافتن دو رکن انجام میشود:
· تنوع قطعات: بانک قطعات رونیکس بیش از 34000 نوع قطعه دارد. رونیکس پس از تولید هر کدام از محصولات جدید، کلیه قطعات موجود در آن از قطعات اصلی گرفته تا قطعات فرعی را به بانک ابزار خود اضافه میکند تا مصرفکنندگان، ابزارفروشان، تعمیرکاران و دیگر مخاطبان این شرکت هیچ نگرانی از تامین قطعات ابزار نداشته باشند.
· کیفیت بالای قطعات: جدا از ارائه قطعات متنوع، نکتهای که کمتر در بازار ابزار به آن توجه میشود، مساله کیفیت است. واحد فروش قطعات رونیکس، قطعاتی با کیفیت با بالاترین طول عمر را به مشتریان خود عرضه میکند.
این دو رکن با در نظر گرفتن نیاز مشتری، باعث شده تا رونیکس بتواند سهم بیشتری از بازار قطعات را به خود اختصاص دهد.