تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۷۹۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فولاد:مجبوريم در تختي بازي كنيم
سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان گفت: به سازمان ليگ نامه‌اي ارسال كرده‌ايم كه مجوز برگزاري ديدارهاي خانگي‌مان در ورزشگاه غدير را بدهد اما تاكنون جوابي دريافت نكرده‌ايم و مجبور هستيم بازي فردا برابر راه‌آهن را در ورزشگاه تختي برگزار كنيم.

 
حسين ابن‌قاسم اظهاركرد: ما اين هفته تمريناتمان را در ورزشگاه غدير انجام داديم با اين هدف كه اگر شرايط مناسب بود، باقي ديدارهاي خانگي‌مان را در آنجا برگزار كنيم ولي اين موضوع عملي نشد.
 
وي ادامه‌داد: صدا و سيما امكاناتي را كه بايد بسيج كند تا مسابقه به صورت زنده پخش شود را ندارد و  براي ارسال سيگنال‌ها، نياز به ماشين‌هاي مخصوصي دارد كه اين ماشين‌ها نيز بايد از تهران آورده شوند.
 
سرپرست تيم فوتبال فولادخوزستان عنوان‌كرد: ورزشگاه غدير از جهت كيفيت زمين چمن، آبخوري و رختكن، مناسب برگزاري بازي است. ما همچنان در حال رايزني هستيم تا مسوولان سازمان ليگ زودتر از زمين اين ورزشگاه ديدن كنند و در صورت تاييد، مجوز بازي در اين ورزشگاه را به ما بدهند.
 
وي با اشاره به وضعيت نامطلوب ورزشگاه تختي اهواز، از صحبت با پيمانكار اين ورزشگاه خبرداد و  گفت: بعد از بازي با آلومينيوم، پيمانكار اين ورزشگاه به ما گفت كه زمين مسابقه براي بازي‌هاي بعد، ايده‌آل خواهد بود ولي ما پس از بازي با آلومينيوم، هنوز از زمين تختي ديدن نكرده‌ايم.
 
ابن‌‌قاسم در پايان به شرايط خوب فولاد پيش از ديدار با راه‌آهن اشاره و عنوان‌كرد: ما از راه‌آهن شناخت كافي داريم. راه‌آهن تيم جنگنده‌اي است كه بازي هفته قبل خود را با برد پشت سر گذاشت ولي ما مي‌خواهيم با ارايه يك بازي خوب، سه امتياز اين ديدار را به دست آوريم و نوار رو به رشدمان را ادامه دهيم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: تیم فولاد ، خوزستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
0
0
سلام باید بازیهای فولاد در ورزشگاه غدیر اهواز انجام شود وگرنه ... پس ورزشگاه غدیر را برا چی درست کرده اند باتشکر عبدی
:
:
:
آخرین اخبار