تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۷۹۴۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ساعت مچی بازیگران معروف
 در این مقاله به بررسی ساعت‌هایی که بازیگران در فیلم‌های مختلف از آن‌ها استفاده کرده‌اند، خواهیم پرداخت. ساعت مچی‌هایی که بازیگران در فیلم‌ها استفاده می‌کنند، عموماً با برندهای معروفی مانند Rolex، Omega، Tag Heuer، J aeger-LeCoultre و غیره همراه هستند. این ساعت‌ها، به دلیل طراحی زیبا و با کیفیت، به یکی از پرطرفدارترین انواع ساعت‌ها برای بازیگران در صنعت فیلم شده‌اند که برای مشاهد برخی از آن می توانید روی مقابل https://arianaclock.com/product-tag/the-watch-has-three-motors/ کلیک کنید.

در ادامه، به بررسی برخی از ساعت‌های مچی محبوب بازیگران در فیلم‌ها خواهیم پرداخت

۱. Rolex Submariner

Rolex Submariner یکی از ساعت‌های معروف و پرطرفدار در جهان است. این ساعت، توسط بازیگران مشهوری مانند سیلوستر استالونه، رابرت دنیرو، برد پیت، جورج کلونی و غیره در فیلم‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. در فیلم‌های مانند "رمبو"، "مجموعه شوالیه تاریخی" و "اوشنز ۱۱"، بازیگران از این ساعت استفاده کرده‌اند.

 ساعت مچی رولکس

۲. Omega Seamaster

Omega Seamaster نیز یکی دیگر از ساعت‌های محبوب بازیگران در فیلم‌هاست. این ساعت، توسط بازیگران مشهوری مانند پیرس بروسنان، جرمی رنر، کریستین بیل و غیره در فیلم‌های مختلف استفاده شده است. این ساعت به عنوان ساعت رسمی برنامه "جیمز باند" انتخاب شده است و در فیلم‌هایی مانند "ناخدای دریا"، "اوتومن" و "نمایشنامه" استفاده شده است.

 

۳. Tag Heuer Monaco

Tag Heuer Monaco ساعتی است که در سال ۱۹۶۹ توسط شرکت Tag Heuer معرفی شد و در فیلم "لی من" (۱۹۶۹) به عنوان ساعتی برای شخصیت بازیگری استفاده شد. این ساعت توسط بازیگران مشهوری مانند استیو مک‌کوئین، لئوناردو دی‌کاپریو، جیمز یوان مک‌گرگور، برد پیت و غیره در فیلم‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

 

۴. Jaeger-LeCoultre Reverso

Jaeger-LeCoultre Reverso یک ساعت کلاسیک و محبوب است که در فیلم‌های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. این ساعت توسط بازیگران مشهوری مانند کلینت ایستوود، رابرت دووال، رایان گاسلینگ و غیره در فیلم‌های مانند "جفت سواری با شیطان"، "قتل در خیابان‌های جنوبی" و "بازگشت به تایتانیک" استفاده شده است.

 

 

۵. Hamilton Ventura

Hamilton Ventura ساعتی است که در سال ۱۹۵۷ معرفی شد و به دلیل طراحی خاص و فضایی آن، در فیلم "مردی که طرح‌ها را می‌شکست" (۱۹۶۱) به عنوان ساعتی برای شخصیت بازیگری استفاده شد. این ساعت توسط بازیگران مشهوری مانند وین دیزل، دواین جانسون و غیره در فیلم‌های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است.

 

۷. ساعت مچی Breitling Navitimer به دست Tom Cruise در فیلم Top Gun

Breitling Navitimer یک ساعت مچی پرطرفدار و محبوب در بین خلبانان هواپیماست که برای پروازهای طولانی و بلندمدت طراحی شده است. Tom Cruise در فیلم Top Gun از این ساعت مچی استفاده کرده است. این ساعت مچی با صفحه‌ی گرد، نشانگرهای خرد و اندازه‌ی بزرگ برای مشاهده‌ی آسان توقیت بسیار جذاب و جذاب است.

 

۸. ساعت مچی Hamilton Ventura به دست Will Smith در فیلم Men in Black

ساعت مچی Hamilton Ventura یکی از ساعت‌های محبوب Will Smith در فیلم Men in Black است. این ساعت مچی طراحی خاصی دارد و به شکل یک مستطیل بوده و صفحه‌ی آن نیز بزرگ است. طراحی خاص این ساعت مچی آن را به یکی از ساعت‌های بی نظیر فیلم‌ها تبدیل کرده است.

 

۹. ساعت مچی Omega Seamaster به دست Daniel Craig در فیلم James Bond

ساعت مچی Omega Seamaster یکی از ساعت‌های مشهور و محبوب در بین بازیگران است که در فیلم‌های James Bond استفاده می‌شود. Daniel Craig در نقش James Bond از این ساعت مچی استفاده کرده است. این ساعت مچی با طراحی جذاب و خاص خود مخصوصاً برای افرادی که به شیک و شیک پوشی علاقه دارند، بسیار جذاب و جذاب است.

 

ساعت های مچی ساخته شده توسط Jaeger-LeCoultre در فیلم Spider-Man: Far From Home

در فیلم Spider-Man: Far From Home، نیک فوری (نقش ان را جیک جیلنهال بازی می کند) با ساعت های Jaeger-LeCoultre در دست دیده می شود. در این فیلم، Jaeger-LeCoultre Master Ultra Thin Perpetual Calendar ساعتی است که با قیمت 21 هزار دلار فروخته می شود. این ساعت با ظاهری کلاسیک و ساده، یکی از پرطرفدارترین مدل های این برند است.

 

 

ساعت های مچی ساخته شده توسط Hamilton در فیلم Interstellar

فیلم Interstellar، با بازی مک کاناهی، یکی از محبوب ترین فیلم های علمی تخیلی در تاریخ سینماست. در این فیلم، مک کاناهی با ساعت Hamilton Khaki Pilot Day Date در دست دیده می شود. این ساعت با طراحی کلاسیک، دقیق و قدرتمند، به خوبی با فضای فیلم همخوانی دارد.

 

ساعت های مچی ساخته شده توسط Tag Heuer در فیلم Kingsman: The Secret Service

در فیلم Kingsman: The Secret Service، نقش های مختلف بازیگران از ساعت های Tag Heuer استفاده می کنند. ساعت های مچی Tag Heuer Monaco Calibre 12، که قیمت آن حدود 8 هزار دلار است، در این فیلم به نمایش گذاشته شده است.

 

ساعت مچی کریستوفر والتز:

کریستوفر والتز، بازیگر مشهور سینمای هالیوود است که در فیلم‌های بسیاری نقش آفرینی کرده است. او برند کارتیه Cartier Tank Solo با قاب برنزه و بند چرم سیاه را به دست می‌آورد. این ساعت مچی با قاب مستطیلی، ظریف و زیبا، برای پوشیدن روزانه و حرفه‌ای مناسب است. این ساعت مچی توسط او در فیلم Inception و سری فیلم‌های The Dark Knight نیز استفاده شده است.

 

ساعت مچی رابرت دنیرو:

رابرت دنیرو بازیگر آمریکایی معروفی است که در فیلم‌هایی همچون Taxi Driver، Goodfellas، Raging Bull، The Godfather و… نقش ایفا کرده است. او از ساعت مچی اکسپلورر Explorer II شرکت رولکس استفاده می‌کند. این ساعت مچی با داشتن یک دیسک ۲۴ ساعته به نمایش گذاشتن زمان میانی GMT می‌پردازد و به طور ویژه برای افرادی که سفرهای بین‌المللی را پیشه می‌دارند مناسب است. رابرت دنیرو این ساعت مچی را در فیلم Heat و کنار ال پاچینو همراهی می‌کند.

ساعت های لئوناردو دی‌کاپریو:

لئوناردو دی‌کاپریو یکی از بازیگران معروف هالیوود است که در فیلم های خود از ساعت های مشهوری استفاده کرده است. در فیلم The Wolf of Wall Street او از ساعت ارزشمند و معروف برند

جمع بندی

با توجه به اهمیت استفاده از ساعت در فیلم های بزرگ هالیودی و بازیگران مشهوری که در این این فیلم ها بازی می کنند، ساعت مچی های خاص و منحصر به فردی برای اغلب بازیگران آماده می کنند و از هر کدام از آن نهایت استفاده را می برند. 

برچسب ها: بازیگران ، ساعت
:
:
:
آخرین اخبار