تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۲۷۸۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از مصدومیت داور و نشان دادن پول به وی تا ترس برهانی از داور و ماجرای رسید 90 هزار تومانی بلیط؛
حاشیه های عجیب و غریب هفته بیست و دوم لیگ برتر
بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری 9 مسابقه به پایان رسید و سرانجام سه تیم استقلال، تراکتور و فولاد در رده های بالایی جدول قرار گرفتند. رقابت های این هفته به واسطه دیدار هفته آینده استقلال و پرسپولیس دارای حساسیت ویژه ای بود و کری خوانی تماشاگران دو تیم از یک هفته مانده به این مسابقه آغاز شد.
بازی های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور با برگزاری 9 مسابقه به پایان رسید و سرانجام سه تیم استقلال، تراکتور و فولاد در رده های بالایی جدول قرار گرفتند.
 
رقابت های این هفته به واسطه دیدار هفته آینده استقلال و پرسپولیس دارای حساسیت ویژه ای بود و کری خوانی تماشاگران دو تیم از یک هفته مانده به این مسابقه آغاز شد. گوشه ای از حاشیه های این هفته از بازی ها را در ادامه می خوانید:

جلوگیری از ورود لیدرها به خاطر شعار علیه مدیرعامل

سه نفر از لیدرهای تیم ذوب‌آهن به دلیل اعتراض به مدیرعامل باشگاه و کارخانه ذوب‌آهن و شعار علیه آنها در بازی امروز ذوب‌آهن مقابل گهر درود اجازه ورود به ورزشگاه فولادشهر را پیدا نکردند.
استقبال اندک تماشاگران ذوب‌آهن از این مسابقه باز هم جالب توجه بود و در این بازی نزدیک به هزار و صد تماشاگر، برای تماشای بازی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان رفته بودند.
 
درگیری دایی و میثاقیان
دیدار تیم های فوتبال راه آهن و آلومینیوم در حالی برگزار شد که علی دایی و اکبر میثاقیان در کنار زمین درگیری لفظی پیدا کردند.
درگیری لفظی علی دایی با اکبر میثاقیان سرمربی راه آهن از نکات جالب توجه این مسابقه بود. این درگیری پس از خطای مدافع راه آهن روی میلاد میداودی مهاجم آلومینیوم رخ داد که در آن اکبر میثاقیان معتقد بود مدافع راه آهن باید اخراج شود.
 
پزشک یادت باشه، کریمی باید باشه
هواداران پرسپولیس با شعارهایشان از پزشک این تیم خواستند علی کریمی را به دیدار با استقلال برساند.
هواداران پرسپولیس شعار دادند که پزشک این تیم علی کریمی کاپیتان مصدوم این تیم را به دربی 76 برسانند.
 
داور مصدوم شد
داور مسابقه دو تیم پرسپولیس و داماش بین دو نیمه دچار مصدومیت شد.
تورج حق‌وردی بین دو نیمه دچار مصدومیت شد که پزشکی پرسپولیس او را معاینه و مداوا کرد.
 
نشان دادن پول به داور
برخی از هواداران تیم داماش پول به داور نشان دادند.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان در هفته بیست و دوم  لیگ برتر امروز با برتری سرخ‌پوشان به پایان رسید. پس از پایان بازی هواداران داماش که به شدت از شکستشان ناراحت بودند علیه هواداران پرسپولیس شعار می‌دادند.  
هواداران داماش همچنین در این مسابقه به داور به نشانه اعتراض پول نشان می‌دادند.
 
ترس برهانی از داور مسابقه
مهاجم تيم استقلال پس از رويارويي با داور مسابقه دچار ترس شد.
آرش برهاني قبل از حضور در زمين هنگامي که با يدالله جهانبازي رو به رو شد به شدت ترسيده بود. اين بازيکن دو سال پيش در بازي با ابومسلم قبل از دربي از جهانبازي اخطار گرفت و دربي را از دست داد. نکته جالب اين است که برهاني جزو بازيکنان بدون اخطار استقلال محسوب مي شود.
 
ماجرای رسید 90 هزارتومانی بلیط ها

سرپرست تيم فوتبال استقلال از رفتار مسئولان باشگاه ملوان دلخور شد.
ميرشاد ماجدي از اينکه باشگاه ملوان 30 بليت اختصاص داده شده به اين باشگاه و همچنين 5 بليت جايگاه ويژه را به موقع به او تحويل ندادند از باشگاه ملوان دلخور شد.
ماجدي گفت: باشگاه ملوان به من گفت بايد 90 هزار تومان پول بليت‌ها را بدهي و همچنين براي ما رسيد امضا کني، در حالي که روز گذشته در جلسه هماهنگي چنين حرفي زده نشد.
برچسب ها: فوتبال ، حاشیه ، لیگ برتر
:
:
:
آخرین اخبار