تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۷۷۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتراض حق تماشاگران است/ کسی انتظار معجزه از من نداشته باشد
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان گفت: تمام تلاشم را برای موفقیت نفت انجام می‌دهم اما کسی انتظار معجزه از من نداشته باشد.

علی فیروزی بعد از انتصاب به عنوان سرمربی جدید نفت آبادان اظهارکرد: شرایط نفت آبادان در جدول رده‌بندی مسابقات به‌گونه‌ای است که امید زیادی به بقاء نداریم.

وی افزود: با این وجود به دلیل علاقه و عرقی که با باشگاه صنعت نفت و همچنین شهر آبادان دارم مسئولیت این تیم را در شرایط کنونی بر عهده گرفتم.

سرمربی جدید نفت آبادان ادامه داد: وقتی با ابراز علاقه مردم آبادان و هواداران تیم نفت آبادان برای سرمربی‌گری‌ام در این تیم مواجه شدم پیشنهاد مسئولان باشگاه برای هدایت این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر را پذیرفتم.

فیروزی تصریح کرد: همه آبادانی‌ها دلشان برای تیمشان می‌سوزد و من هم به عنوان یک آبادانی از این قاعده مستثنی نیستم و زمانی که متوجه شدم می توانم به این تیم کمک کنم مسئولیت سرمربی‌گری تیم را برعهده گرفتم.

وی اضافه کرد: با این وجود و با توجه به وضعیت کنونی تیم و شرایط حاکم و حساسیت‌های زیاد موجود در قعر جدول برای فرار از سقوط نباید انتظار معجزه از من داشته باشید.

سرمربی جدید نفت آبادان خاطرنشان‌کرد: با این وجود تمام تلاشم را برای این تیم و نجات آن از سقوط به لیگ دسته اول را انجام خواهم داد.

فیروزی در پایان در خصوص اعتراض و ابراز نارضایتی هواداران از وضعیت نفت آبادان در رقابت‌های این فصل نیز گفت: باید بپذیریم نفت در این فصل بسیار بد کار کرده و در شرایط بحرانی قرار دارد و از طرفی تماشاگران از تیم نتیجه می‌خواهند بنابراین وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد حق تماشاگر است که اعتراض کند.

وی در پایان ابراز امیدواری ‌کرد: با تلاش بازیکنان و حمایت مدیران و به ویژه هواداران شاهد بهبود نتایج نفت آبادان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشیم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار