تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۷۶۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:
آمادگی فولاد خوزستان غیرقابل باور است/ باید دست پر از کرمان برگردیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در شرایط کنونی فولاد خوزستان از آمادگی زیادی برخوردار است و به این دلیل برای برد مس کرمان به این استان سفر کرده‌ایم.

حسین فرکی اظهار داشت: تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته‌های گذشته خوب نتیجه گرفته است و باید در بازی خارج از خانه این هفته امتیاز کسب کنیم و جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیم.

وی افزود: در شرایط کنونی فولاد خوزستان وضعیت مناسبی در جدول دارد ولی رقابت در صدر جدول بسیار نفس‌گیر است و به این دلیل نمی‌توان یک خطا را پذیرفت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان برای کسب امتیاز در کرمان خواهد جنگید و به این دلیل باید کوشید تا از همه فرصت‌های بازی امروز در راستای کسب امتیاز استفاده کنیم.

*فولاد بسیار آماده است

وی اظهار داشت: فولاد خوزستان در شرایط کنونی از نظر جسمانی و روحیه بسیار آماده است و به این دلیل هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد.

فرکی افزود: مس کرمان در هفته‌های گذشته خوب نتیجه نگرفته است و تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر جدول قرار دارند روحیه زیادی برای کسب امتیاز داشته و به این دلیل بازی با این تیم می‌توان خطرناک باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه سه بازی گذشته مس کرمان را آنالیز کرده‌ایم و به این دلیل رفتارهای این تیم را شناسایی و مورد بررسی قرار داده‌ایم و حمله و دفاع تیم خود را برای این بازی آماده کرده‌ایم.

*بازیکنان جایگزین بسیار آماده هستند

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز بیان کرد: فولاد خوزستان به دلایلی در این بازی آرش افشین و مهرداد جماعتی را در اختیار ندارد و به این دلیل باید از بازیکنان جایگزین این دو استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بازیکنان جایگزین این دو بسیار آماده و با روحیه هستند و قطعا در این بازی خوب خواهند درخشید، گفت: در این باره مجال برای نشان توانمندی‌های خود پیدا کرده‌اند.

فرکی از اعلام نام بازیکنان جایگزین این دو بازیکن کلیدی خودداری کرد و گفت: فولاد باید در این هفته امتیاز کسب کند و امیدواریم با برد از کرمان راهی اهواز شویم.

  فولاد خوزستان در شرایط کنونی با 37 امتیاز و 21 بازی برگزار شده در رده چهارم و مس کرمان با 21 بازی و 28 امتیاز در رده 12 جدول رقابت‌های لیگ‌ برتر قرار دارد که امروز از سری بازی‌های پایانی هفته 22 لیگ برتر ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی کرمان به مصاف هم می‌روند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار
ذ