تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۷۶۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته بیست و دوم لیگ برتر/
نفت در ناامیدی به دنبال امید است/باز زمزمه‌های تغییر در راه است
زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که هیئت مدیره این باشگاه در نظر دارد با برکنار کردن آلفردو از سمت سرمربیگری این باشگاه ،یک گزینه داخلی را جایگزین پیرمرد پرتغالی کند.

  از هفته بیست و دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر روز جمعه در ورزشگاه تختی آبادان زرد پوشان آبادانی میزبان تراکتورسازان خواهند بود.

صنعت نفت گرچه از بیست و یک بازی گذشته 14 امتیاز جمع آوری کرده و در قعر جدول قرار گرفته اما مدیران این تیم هنوز امیدوار به سقوط نکردن تیم خود هستند و هنوز مشغول خرید بازیکن و گزینش مربی هستند.

زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که هیئت مدیره این باشگاه در نظر دارد با برکنار کردن آلفردو از سمت سرمربیگری این باشگاه ،یک گزینه داخلی  را جایگزین پیرمرد پرتغالی کند.

زرد پوشان در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تاکنون پنج بار به مصاف تیم پر طرفدار تبریز رفته‌اند که در این بین سهم آبادانی‌ها چهار باخت و یک تساوی خانگی بوده است.

طلایی پوشان قصد دارند که با سه امتیاز خانگی این دیدار امیدها را برای بقا زنده نگه دارند و در این بین چشم به سایر نتایج  تیم‌های فانوس به‌دست دارند!

تیم صنعت نفت آبادان، در این فصل تاکنون نتوانسته رضایت هواداران دو آتیشه خود را جلب کند، آنها از بیست و یک بازی خود آماری بی‌سابقه‌ای را برجای گذاشتند و با یک برد، دوازده تساوی و 9 باخت تفاضل گلی بهتر از 15- را برای خود نتوانستند رقم بزنند.

این مهم ممکن است در بازی روز جمعه تاثیر به‌سزایی در روند بازی بگذارد و دور از ذهن نیست اگر بگوییم تماشاگران آبادانی در این روز از پایان صبر خود خواهند گفت.

تراکتور سازان اما، که وضعیتی متفاوت با تیم رقیبشان دارند، در کورس قهرمانی با تیم استقلال به هیچ عنوان در بازی روز جمعه محافظه کاری نخواهد کرد و این تیم نیز برای هر سه امتیاز این دیدار تلاش خواهد کرد.

تبریزی‌ها از بیست و یک بازی گذشته خود صاحب 10 برد شده‌اند که تفاضل گل 16+ آنها نشان از تهاجمی بودن این تیم است که هر خط دفاعی را می‌تواند مورد آزار قرار دهد.

تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور عصر جمعه و از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم دوم جدولی تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار