تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۱
کد خبر: ۲۷۴۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابراهيم‌زاده: مکاني از سرمايه‌هاي کشور است
 سرمربي تيم فوتبال نفت تهران گفت: سوشا مکاني از سرمايه‌هاي کشور به حساب مي‌آيد و شرايط بايد به گونه‌اي رقم بخورد که با مشکل روبه‌رو نشود.

منصور ابراهيم‌زاده پس از پيروزي 4 بر يک نفت تهران برابر صنعت نفت عنوان کرد: همان‌طور که بعد از کنفرانس مطبوعاتي بازي با پرسپوليس عنوان کردم نيمه اول فوتبال خيلي خوبي ارائه مي‌دهيم. خستگي ما را اذيت کرد اما خوشحالم که بازيکنانم در اين ديدار به بازي بازگشتند و فوتبال خوبي ارائه دادند.

وي افزود: موقعيت‌هاي زيادي در اين ديدار داشتيم که از آنها نتوانستيم استفاده کنيم. بايد دقت خود را بيشتر کنيم و به تيم‌هاي حريف فرصت ندهيم. اين موضوع کافي نيست که فقط يک گل بزند بلکه نبايد اجازه دهيم تيم حريف فرصتي خلق کند. بايد از موقعيت‌هاي خود استفاده کامل را ببريم. زماني‌که بازي 2 بر يک بود صنعت نفت مي‌توانست خطرناک شود خوشحالم که بازيکنانم تلاش کردند و اين نتيجه به دست آمد.

سرمربي تيم فوتبال نفت تهران در خصوص وضعيت سوشا مکاني يادآور شد: اين موضوع را بايد از مديريت باشگاه بپرسيم، بحث بخشيدن من نيست. بازيکن وظايفي دارد و بايد آنها را انجام دهد. باشگاه در مورد او تصميم خواهد گرفت.

سوشا مکاني از سرمايه‌هاي کشور به حساب مي‌آيد و بايد به نحو احسن با او برخورد شود. من هم به عنوان يک معلم شرايط را به گونه‌اي رقم مي‌زنم که به مشکلي بر نخوريم و او بتواند از توان خود استفاده کند.

وي در خصوص جابه جايي پست ميثم حسيني و استفاده او در خط هافبک تصريح کرد: اجازه بدهيد به گذشته بازگردم، زماني که ميثم حسيني و امين منوچهري را با ايمان موسوي جابه‌جا کرديم. گفتند که صبور باشيد من دو بازيکن در چهار پست گرفته‌ام. حسيني را در خط هافبک و دفاع و امين منوچهري را در خط هافبک و حمله. ميثم حسيني امروز بازي خوبي انجام داد و امين منوچهري هم دو گل به ثمر رساند و چندين پاس مثمر ثمر داد. خوشحالم که انتخاب‌هاي خوبي داشتيم و اميدوارم بازيکنانم فقط به يک بازي قناعت نکنند و در ساير بازي‌ها هم عملکرد خوبي داشته باشيم.

ابراهيم‌زاده درباره نوسانات نتيجه‌گيري در ليگ برتر تصريح کرد: شرايط براي تيم‌هاي مختلف متفاوت است. تيمي از لحاظ رواني با تيم ديگر تفاوت دارد.

سرمربي سابق ذوب‌آهن در خصوص دربي اصفهان بين تيم‌هاي سپاهان و ذوب‌آهن يادآور شد: از نتيجه بازي اطلاعاتي ندارم و در نشست خبري متوجه شدم که 4 بر 3 به سود سپاهان شده است. من درباره نتيجه نبايد صحبت کنم. در 4 سال زمان مربيگري‌ام فقط يک دربي را واگذار کرده‌ام.
:
:
:
آخرین اخبار