تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۲۷۴۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حسين چرخابي:
کرانچار به خوبي نقاط ضعف ذوب‌آهن را مي‌شناخت
 پيشکسوت فوتبال اصفهان بعد از پيروزي سپاهان در شهرآورد اصفهان گفت: به نظرم سرمربي سپاهان به خوبي تيم ذوب‌آهن را آناليز کرده بود و از نقاط ضعف تيم اصفهاني شناخت داشت.

http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00941429.jpg

حسين چرخابي شامگاه يکشنبه بعد از پيروزي سپاهان در شهرآورد اصفهان در برنامه ديدار برتر با اشاره به عملکرد دو تيم در اين مسابقه اظهار داشت: به نظر من عملکرد دو تيم در اين مسابقه بسيار خوب بود و اين بازي از کيفيت قابل توجهي برخوردار بود.

وي ادامه داد: جواهير سوکاي، مهاجم آلبانيايي سپاهان يکي از بهترين بازيکنان اين مسابقه بود و بدون شک سرمربي سپاهان حالا و بعد از عملکرد خوب اين بازيکن حسرت اين را مي‌خورد که چرا او را در مسابقات ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا از ابتدا به ميدان نبرده است.

وي تصريح کرد: به نظرم اگر سرمربي تيم اصفهاني در همه مسابقات اين تيم از اين بازيکن جوان در ترکيب اصلي استفاده مي‌کرد، او در حال حاضر در صدر جدول گلزنان ليگ برتر و مدعي آقاي گلي بود.

وي افزود: به نظرم شناخت خوب سپاهان از ذوب‌آهن دليل اصلي پيروزي اين تيم بود هرچند که نبايد فراموش کرد ذوب‌آهن نيز در اين مسابقه عملکرد خوبي از خود به نمايش گذاشت.

وي در مورد عملکرد احسان پهلوان، زننده سومين گل ذوب‌آهن نيز اضافه کرد: بايد بگويم پهلوان يکي از تعويض‌هاي خوب فرهاد کاظمي بود و گلزن خوب و آينده‌داري براي اين تيم خواهد بود.


برچسب ها: کرانچار ، ذوب‌آهن
:
:
:
آخرین اخبار