تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۲۷۳۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثابت کرديم در هفته‌هاي اخير مي‌توانيم برنده باشيم
سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان گفت: نتيجه بازي رفت تکرار نمي‌شود.

  آلفردو کاسيميرو در کنفرانس مطبوعاتي قبل از ديدار مقابل نفت تهران، مقابل شکست 6 بر 2 اين تيم در مسابقه رفت، گفت: اميدوارم اين اتفاق تکرار نشود و تيم ما آن مسابقه را فراموش کرده است. دور رفت من در ايران حضور نداشتم اما نتيجه بازي را به صورت زنده از اينترنت دنبال مي‌کرديم. 10 دقيقه مانده به پايان بازي نتيجه 2 بر يک به سود نفت آبادان بود اما در يک اتفاق عجيب و غريب و غير طبيعي پس از پايان بازي وقتي نتيجه را ديدم فهميدم که بازي 6 بر 2 به پايان رسيده و کاملا غافلگير شدم. بهتر است آن بازي را فراموش کنيم چرا که مطمئنم ديگر چنين نتيجه‌اي تکرار نمي‌شود.

وي در مورد تساوي‌هاي نفت آبادان در هفته‌هاي اخير عنوان کرد:‌آخرين بازي که ما شکست خورديم مربوط به 2 ماه پيش است، تيم ما بيشترين تعداد تساوي را در ليگ دارد. براي ما که در انتهاي جدول هستيم يک امتياز بد نيست اما براي اين که در جدول بالا بياييم، بايد پيروز شويم. مقابل نفت تهران براي کسب 3 امتياز مي‌جنگيم. ثابت کرديم در هفته‌هاي اخير مي‌توانيم برنده باشيم. ايرادي که تيم ما دارد، اين است که ابتدا گل مي‌خوريم و نمي‌توانيم زودتر از حريف گل‌زني کنيم. البته در بازي قبلي گل خوردن را از نيمه اول به نيمه دوم تغيير داديم، اما بايد تلاش کنيم تا زودتر از حريف گل‌زني کنيم.

کاسيميرو در مورد محرومان و مصدومان تيمش گفت: روح‌الله عرب را به دليل 3 اخطاره بودن و سجاد مشکل‌پور را به دليل اينکه بيني‌اش در تمرين روز گذشته شکست، در اختيار نداريم کارمان بسيار سخت است و تا 8 هفته ديگر بايد هر 5،6 روز يکبار به ميدان برويم. صنعت نفت تيمي تکنيکي است و اگر در زمين‌هاي نامناسب بازي کنيم، به دليل اينکه نفراتمان روز زمين کار مي‌کنند، دچار مشکل مي‌شوند. اميدوارم فردا زمين نفت تهران مناسب باشند چرا که دو تيم مي‌خواهند بازي زيبايي را ارائه دهند. اگر شرايط زمين خوب باشد، مطمئنا شاهد بازي خوب و زيبا از سوي دو تيم خواهيم بود.

:
:
:
آخرین اخبار