تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۲۷۳۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به خاطر مردم فوتبالي خوزستان به اين روند ادامه مي دهيم
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: براي ادامه روند صعود فولاد در جدول رده بندي، پيروزي برابر آلومينيوم هرمزگان براي ما ضروري و واجب است.

 حسين فرکي عصر شنبه در نشست خبري پيش از بازي دو تيم فولاد خوزستان و آلومينيوم هرمزگان گفت: بازي هاي اخير تيم آلومينيوم به خوبي آناليز شده و بر اين اساس دستورالعملهاي خاص خود را براي اين بازي انديشيده ايم. بي شک اين تيم در اين بازي براي کسب هر سه امتياز پا به ميدان خواهد گذاشت و با توجه به بهره مندي از شرايط ميزباني نبايد حريف مان را دست کم بگيريم.

فرکي، آمادگي بازيکنان فولاد را بسيار خوب دانست و افزود: خوشبختانه روحيه مثبتي در بدنه تيم شکل گرفته و همه اعضاي تيم با دوستي و احترام به يکديگر تنها براي دستيابي به اهداف باشگاه پا به ميدان مي گذارند. عملکرد تمامي بازيکنان در جريان تمرينات و بازي ها بسيار خوب بوده است.

وي، اين بازي را حائز اهميت دانست و اظهار کرد: دو تيم سعي دارند که يک روند صعودي داشته باشند.آلومينيوم براي بالا آمدن از رده هاي انتهايي و فولاد براي بالا آمدن دو پله اي و رسيدن به صدر جدول مي جنگد.

سرمربي تيم فولاد خوزستان عنوان کرد: هدف اصلي ما مشخص است و به خاطر مردم فوتبالي خوزستان به اين روند ادامه دهيم تا جواب همه خوبي هاي آنها را بدهيم. اميدوارم برخلاف بازي گذشته با اين تيم که به نتيجه تساوي دست يافتيم روز يکشنبه به هر سه امتياز لازم برسيم. اين امر تنها با تمرکز در بازي و کنترل روحيه جنگندگي تيم آلومينيوم ميثر خواهد بود.

وي افزود: تنها بازيکن مصدوم ما در اين بازي مهدي اميرآبادي است که البته وي هم در حال بهبودي است و به زودي در شرايط آمادگي کامل قرار خواهد گرفت. يکي ديگر از بازيکنان ما نيز دچار مصدوميت جزئي بوده ولي کماکان در انتظار نتيجه گيري کادر پزشکي تيم هستيم.

از سري رقابتهاي هفته بيست و يکم ليگ برتر باشگاه هاي کشور تيم هاي فولاد خوزستان و آلومينيوم هرمزگان ساعت 15 و 30 دقيقه روز يکشنبه در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم مي روند.

:
:
:
آخرین اخبار