تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۷۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رويانيان وعده‌هاي خود را فراموش کرده است
سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز گفت: رويانيان قول هاي زيادي داده است که امروز هيچ کدام از آنها را به ياد نمي‌آورد.

 محمود ياوري عصر شنبه در نشست خبري قبل از بازي دو تيم فجر شهيد سپاسي شيراز و ملوان بندر انزلي در پاسخ به سئوالي در خصوص تعهدات تيم پرسپوليس در مقابل فجر شهيد سپاسي شيراز افزود: رويانيان صحبت هاي زيادي کرده که امروز هيچ کدام از آنها را به ياد نمي آورد که البته اين موضوع هم يک بحث طبيعي است.

وي ادامه داد: دادن قول هاي متفاوت تنها براي جذب بازيکن ما بود و اينکه امروز صحبت هاي خودشان را فراموش کنند يک بحث کاملا طبيعي است.

سرمربي تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز در پاسخ به سئوال ديگري در خصوص نشست هاي خبري پيش از مسابقه نيز يادآور شد: بود و نبود اين گونه نشست ها هيچ گونه تفاوتي ندارد و تنها وقت مربيان و بازيکنان را مي گيرد.

ياوري در ادامه سخنان خود با بيان اينکه تيم فجر شهيد سپاسي شيراز از اين هفته حرکت رو به رشد خود را شروع خواهد کرد افزو د: به خاطر تعطيلات فراوان و يک سري از فعل و انفعالات ديگر حرکت رو به رشد و مناسب تيم ما با مشکلاتي مواجه شد که خوشبختانه در حال برطرف کردن آنها هستيم و از اين هفته وضعيت مناسبي را خواهيم داشتم.

وي با اشاره به جذب بازيکنان جديد در اين تيم گفت: در هفته جاري سه بازيکن خارجي اهل کشورهاي کرواسي ، صربستان و آفريقا در تمرينات تيم ما شرکت مي کنند که از ميان آنها يک نفر انتخاب خواهد شد.

از سري مسابقات ليگ برتر فوتبال ايران دو تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي شيراز و ملوان بندر انزلي ساعت 15 و 30 دقيقه فردا بعدازظهر در ورزشگاه شهيد آيت الله دستغيب به مصاف هم خواهند رفت.

:
:
:
آخرین اخبار