تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۲۷۳۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان:
مراکز آزمون آنلاین مهارت در خوزستان به ۱۵ مرکز رسید
 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در راستای توسعه دولت الکترونیک، تعداد مراکز آزمون آنلاین در استان خوزستان به ۱۵ مرکز رسید.

 شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به محیا کردن زیرساخت‌های لازم در شهرستان‌های لالی و اندیکا برای تسریع در آزمون‌های سنجش مهارت کارآموزان سایت آزمون آنلاین در این شهرستان‌ها راه اندازی شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان عنوان کرد: وظیفه اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارائه آموزش‌های مهارتی و ارتقای آن است که یکی از ملاک‌های اصلی آن ارزشیابی مهارت است.

وی تصریح کرد: با راه اندازی این مراکز سرعت برگزاری آزمون و صدور گواهی مهارت افزایش‌یافته و اثربخشی و کیفیت آموزشی آزمون‌ها افزایش خواهد یافت.

ملایی هزاروندی ادامه داد: مهمترین مسئله در برگزاری آزمون‌ها، شفافیت آزمون‌ها است؛ البته از لحاظ اجرایی مشکلاتی در آزمون‌های کتبی و کاغذی وجود دارد و سیاست ما الکترونیکی کردن آزمون‌ها است.

ملایی هزاروندی بیان کرد: تحقق دولت الکترونیک، سرعت در برگزاری آزمون و اعلام نتایج، دسترسی آسان، صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها، افزایش اثر بخشی و کیفیت آزمون از جمله مزایای برگزاری آزمون به‌صورت الکترونیکی است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان سال‌جاری سایت آزمون آنلاین در تمام مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان راه اندازی خواهد شد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار