وی با بیان اینکه نوبت دهی این بیمارستان و درمانگاه آن به ۵ روش انجام میشود، افزود: نوبت دهی به صورت تلفنی، پیامکی، اینترنتی و حضوری برای برخی از افراد و همچنین ارجاع از پزشک عمومی درمانگاه بیمارستان امکانپذیر است.
دکتر شهیتاوی درخصوص دلیل ازدحام جمعیت در ویدئوی ارسال شده برای خبر خوزستان گفت: زمانیکه افراد برای دریافت خدمات مراجعه میکنند، ابتدا باید تشخیص هویت انجام شود و سپس استحقاق درمان آنها و داشتن نوبت قبلی آنها اثبات شود، همچنین برخی از افراد که برای بهره مندی از خدمات درمانی برخی از پزشکان متخصص مراجعه میکنند، باید بررسی شود که آیا مدارک لازم را در پروند دارند یا خیر؟
رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز ادامه داد: در تلاش هستیم مشکلات سیستم نوبت دهی از طریق آی تی رفع شوند تا مراجعه کنندگان به راحتی بتوانند از خدمات درمانی این بیمارستان بهره ببرند.