تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۲۷۱۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حنطه: كار كردن در تيم‌هاي پرطرفداري مثل استقلال‌اهواز را بلد هستم
سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز مي‌گويد در ادامه مسابقات ليگ يك مي‌خواهيم به صورتي كار كنيم كه حرفي براي گفتن داشته باشيم.
 
http://khouzestan.isna.ir//Files/News/Image/139110/56355.jpg

علي حنطه اظهاركرد: زماني كه به استقلال آمدم اين تيم در جايگاه سيزدهم قرار داشت اما با دو بردي كه مقابل نفت مسجدسليمان و شهرداري اراك به دست آورديم، اكنون به رده دهم رسيده‌ايم. اولين هدف ما بقا در ليگ دسته يك است و سعي مي‌كنيم در ادامه به جايگاه بهتري نيز دست پيدا كنيم.
 
وي ادامه‌داد: كار كردن در تيم‌هاي قديمي و پرطرفدار مانند استقلال اهواز را به دليل داشتن هواداران علاقه‌مند دوست دارم و فكر مي‌كنم كار كردن در چنين تيم‌هايي باعث افتخار هر مربي‌اي است.
 
سرمربي تيم فوتبال استقلال‌اهواز بيان‌كرد: هر چند كار كردن در چنين تيم‌هايي سخت است ولي به نظرم هر مربي‌اي كه فكر مي‌كند هنر دارد بايد خودش را در اين تيم‌ها محك بزند و توان خود را با شرايط چنين تيم‌هايي ارزيابي كند.
 
وي با بيان اين‌كه كار كردن در چنين تيم‌هايي را بلد هستم، گفت: در دو ديدار گذشته، مجموعه باشگاه دست به دست هم دادند و توانستيم دو پيروزي به دست آوريم ولي كار ما به اين جا ختم نمي‌شود بلكه كسب اين دو برد، ابتداي كار است.
 
حنطه افزود: مالكان و مديرعامل باشگاه و بازيكنان بايد بدانند كه اين دو پيروزي، آن بردهايي نيست كه ما به دنبالش هستيم. ما نبايد از اين پيروزي‌ها مغرور شويم و بايد اين دو برد را فراموش كنيم.
 
وي خاطرنشان‌كرد: شرايط تيم خوب است و سخت كار مي‌كنيم. من اين دو برد را فراموش كرده‌ام و به دنبال كسب سومين پيروزي هستم. من شدت كارم را بيشتر خواهم كرد و مطمئن باشيد براي ديدار سوم‌مان كه هفته آينده است، سخت تمرين مي‌كنيم.
 
سرمربي تيم فوتبال استقلال‌اهواز ادامه‌داد: بازي آينده ما برابر مس سرچشمه است كه اكنون با 28 امتياز در بالاي جدول قرار دارد. ديدار سختي پيش رو داريم اما هميشه بازيكنان، كادر فني، مديران و مالكان باشگاه نشان داده‌اند كه در شرايط سخت، اهل عمل بوده و كار خود را بلد هستند. ما دست به دست هم مي‌دهيم تا از اين بازي هم سربلند بيرون بياييم.
 
وي در پايان به ديدار گذشته اين تيم برابر شهرداري اراك اشاره كرد و گفت: ما در دور رفت در خانه مغلوب اين تيم شده بوديم. شهرداري تيم بسيار قوي و خوبي است و من به دليل اين‌كه سال گذشته در اين تيم كار كرده بودم، شرايط آن‌ها را مي‌دانستم و نسبت به اين تيم شناخت داشتم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار