تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۷۰۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سوشا مکاني تا اطلاع ثانوي محروم است
 مديرعامل باشگاه نفت تهران با اشاره به مسائل ايجاد شده در تمرين تيم فوتبال اين باشگاه گفت: با توجه به تاکيدي که روي اخلاق‌مداري داريم، اين بازيکن تا اطلاع ثانوي و زمانيکه کميته انضباطي باشگاه در مورد او تصميم‌گيري کند، از حضور در تمرينات محروم است.

   http://www3.varzesh3.com/admin/asp/Picture/00037155.jpg
منصور قنبرزاده در خصوص درگيري که بين منصور ابراهيم زاده و سوشا مکاني در جريان تمرين امروز يکشنبه تيم فوتبال نفت تهران ايجاد شد، اظهارداشت: نمي توانم به رسانه ها دروغ گفته و بگويم اتفاقي نيفتاده است. اما متاسفانه آنچه هم که در برخي از رسانه ها مبني بر درگيري فيزيکي سوشا مکاني با سرمربي تيم مطرح شده کذب محض است.

وي افزود: بعد از بازگشت سوشا مکاني از تمرينات تيم ملي، اين بازيکن نتوانست آنچه که مد نظر کادر فني تيم نفت بود را به خوبي برآورده کند البته نبايد اين موضوع را نايده بگيريم که وي مصدوميت هم داشت.

مديرعامل باشگاه نفت تهران تاکيد کرد: در تمرين امروز وقتي که ابراهيم زاده با سوشا مکاني در خصوص اين که چرا دقت و تمرکز لازم را در تمرينات ندارد صحبت کرد اين بازيکن نسبت به صحبت سرمربي تيم بي تفاوت نشان داد و از آن تمکين نکرد.

وي افزود: به دليل سرپيچي سوشا مکاني از دستورات ابراهيم زاده ، سرمربي تيم اجازه تمرين به اين دروازه بان را نداد و او را در اختيار باشگاه قرار داد.

قنبرزاده تصريح کرد: از آنجايي که کادر مديريتي باشگاه نفت تهران روي اخلاق مداري و توجه به ارزش‌ها تاکيد زيادي دارد تا اطلاع ثانوني اجازه حضور سوشا مکاني در تمرينات تيم را نمي‌دهيم تا طي 48 ساعت آينده کميته انضباطي باشگاه نفت با شنيدن اظهارات اين بازيکن در خصوص وي تصميم گيري کند.

مديرعامل باشگاه نفت تهران در بخش ديگر گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تغيير زمان و مکان ديدار اين تيم با پرسپوليس در چارچوب رقابت هاي جام حذفي گفت: من اين تغيير را از طريق رسانه ها مطلع شدم. ما پيش از اين به سازمان ليگ نامه نوشته و با يادآوري اينکه ديداري که روز شنبه در بندرعباس مقابل تيم آلومينيوم داشتيم و يکشنبه شب به تهران رسيديم، اعلام کرديم که برگزاري ديدار مقابل پرسپوليس در کمتر از 48 ساعت پس از اين ديدار براي مان سخت است.

منصور قنبرزاده تاکيد کرد: متاسفانه سازمان ليگ به اين درخواست ما پاسخ منفي نداد. در شرايط فعلي هم کاري از دست ما بر نمي آيد چون سابقه نشان داده فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ براي درخواست تيم هايي مانند نفت تهران ارزش قائل نيستند.


:
:
:
آخرین اخبار