مديركل تعزيرات حكومتي خوزستان گفت: خوزستانيها يا نسبت به گراني غيرقانوني بيتفاوت هستند يا از فعاليت تعزيرات حكومتي بياطلاعاند و گرنه چرا هيچ شكايتي از گراني و تعدد نرخ به دست ما نميرسد؟!
سيدرضا جابري اظهار كرد: مردم خوزستان متاسفانه در زمينه گزارشدهي گراني و تعدد نرخ اجناس همكاري نميكنند، در حالي كه اگر در خصوص هر يك از بخشهاي خدماتي شاكي شخصي وجود داشته باشد، رسيدگي به شكايت بسيار سريعتر انجام ميشود.
وي افزود: رسيدگي به پروندههايي كه شاكي شخصي داشته باشند در همان روز و در دو تا سه ساعت انجام ميشود. ولي متاسفانه مردم خوزستان به راحتي به بخشهاي خدماتي پول پرداخت ميكنند و هيچ گونه اعتراضي نسبت به گراني و تعدد نرخها نميكنند.
مديركل تعزيرات حكومتي خوزستان گفت: پاركينگها با اعمال نرخهاي متعدد و خارج از تعرفه، تخلف ميكنند ولي شهروندان اين مساله را پيگيري نميكنند و شكايتي از هيچ پاركينگي نميكنند.
وي ادامه داد: همچنين مطبهاي دندانپزشكي از مراكز خدماتي بسيار گراني هستند كه برخورد موردي براي اداره تعزيرات با اين مراكز ميسر است ولي با مشاهده ماموران بازرسي تعرفههاي خود را اصلاح و به گونه ديگري رفتار ميكنند.
جابري گفت: تعزيرات ميتواند حتي وانتي كه براي باركشي هزينه اضافي دريافت ميكند را جريمه كند ولي متاسفانه شهروندان يا از عملكرد و فعاليت تعزيرات بياطلاع يا نسبت به پرداخت هزينه بيتفاوت هستند.
شايد عدم اعتماد مردم به تعزيرات به خاطر اين باشه كه تا حالا يك برخورد مهم با گرانفروشان از طرف تعزيرات انجام نشده