تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۶۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بيانيه باشگاه فجرسپاسي در مورد اتفاقات برنامه 90
باشگاه فجر شهيد سپاسي شيرازدر مورد اتفاقات برنامه 90 بيانه اي منتشر کرد.

در اين بيانيه آمده است: در برنامه 90 روز دوشنبه 10 دي ماه متاسفانه ناخواسته الفاظي بکار رفت که باعث حرمت شکني افراد خدوم در حوزه فوتبال گرديد، اين باشگاه به خود اين حق را مي دهد که بابت اين بي حرمتي از حريم پاسداري خود دفاع نموده و نگذارد ارزشهاي انساني فداي مقاصدي شود که انتهايي ندارد.

تيم فوتبال فجر شهيد سپاسي براي باشگاه بزرگي همچون پرسپوليس و ساير باشگاه ها نيز اين حق را قائل است که براي موفقيت تيم محبوبش که مورد علاقه ميليونها هوادار پرشور مي باشد، ابزاري را فراهم نمايد که بتوانند با موفقيت هر چه بهتر باعث شادماني دل هزاران مشتاق و علاقه مند به فوتبال شود از آنجايي که در نيم فصل مسابقات ليگ برتر قانون اين اجازه را به مديران باشگاه ها داده تا بتوانند جهت رفع نواقص تيمشان هفت نفر از بازيکنانشان را جابجا نمايند.

لذا اين باشگاه اين حق را براي ساير باشگاه ها قائل است که با هر تدبيري که نياز مي دانند جهت تقويت تيمشان تلاش نمايند و نيازهاي مادي مورد نياز اين تدابير را نيز خود معين نمايند.

پيش از اين نيز بيانيه باشگاه فرهنگي ورزشي فجر شهيد سپاسي نسبت به اظهار نظر رويانيان مدير عامل باشگاه پرسپوليس در مورد سرپرست باشگاه فجر بيانيه اي صادر کرده بود.

 

:
:
:
آخرین اخبار