وی افزود: از سه راهی غیزانیه به سمت هفتکل و باغملک از پارسال تاکنون ۳ طرح لکه گیری و روکش آسفالت اجرا و به بهره برداری رسیده و در ۲ مقطع آن عملیاتهای مربوط درحال انجام است.
جولانژاد با بیان اینکه بقیه مسیر از شرایط خوبی به لحاظ رویه راه برخوردار است، ادامه داد: برای مسیر باغملک به ایذه نیز طرحی دیگر تعریف شده است، ضمن اینکه پارسال در ورودی ایذه نیز ۵ کیلومتر به صورت رفت و برگشت و کمربندی این شهرستان که سالهای شرایط نامناسبی داشت، روکش شد و هم اکنون وضعیت مناسبی دارند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان اضافه کرد: محور ایذه-دزپارت که سالها جزو محورهای پرترافیک و دچار خرابیهای شدید بود، بزرگترین طرح روکش آسفالت استان را برای آن اجرا کردیم و حدود ۲۷ کیلومتر از ۵۰ کیلومتر طول آن بهسازی شد.
این مقام مسئول میگوید: علاوه بر موارد یاد شده، برای باز شدن گروههای ترافیکی در شیبهای بالا و ایجاد ترافیک، ۴ کیلومتر باند سبقت ایجاد شد و به بهره برداری رسید و اجرای ۲ کیلومتر دیگر تا پایان امسال در دستور کار است و به بهره برداری میرسد که نقش زیادی در رضایتمندی کاربران جادهای و افزایش کیفیت تردد خواهد داشت.
جولانژاد افزایش عرض محور ایذه-اصفهان را جزو برنامههای دستگاههای متولی ساخت راه و شرکت ساخت و توسعه راهها عنوان کرد و افزود: این شرکت طرح بزرگی برای ایجاد باند دوم این مسیر در دستور کار دارد و فازهای مختلف و تونلهای آن در حال اجرا هستند و با تکمیل و بهره برداری از آن شاهد تسهیل تردد و افزایش کیفیت سفرها خواهیم بود