تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۲۶۴۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازي فجر و پرسپوليس در حافظيه برگزار مي‌شود
 رئيس هيات فوتبال استان فارس از برگزاري ديدار تيم‌هاي فجرسپاسي شيراز و پرسپوليس در هفته نوزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر در ورزشگاه حافظيه شيراز خبر داد.

سيدهادي آيت‌اللهي، در مورد محل برگزاري ديدار تيم‌هاي فوتبال فجرسپاسي شيراز و پرسپوليس در هفته نوزدهم ليگ برتر ضمن بيان مطلب فوق گفت: اين مسابقه که طبق برنامه اعلام شده روز يکشنبه دهم دي‌ماه انجام شود، در ورزشگاه حافظيه برگزار خواهد شد.

وي افزود: براي تماشاگراني که قصد دارند با حضور در ورزشگاه ديدار تيم‌هاي فجرسپاسي شيراز و پرسپوليس را از نزديک تماشا کنند، 11هزار بليت در نظر گرفته شده است. بليت فروشي هم در جايگاه‌هاي جنب ورزشگاه حافظيه و از ساعت 6 صبح روز بازي انجام مي‌شود.

رئيس هيات فوتبال استان فارس اضافه کرد: جهت پيشگيري از رواج بازار سياه در روز بازي فجرسپاسي شيراز و پرسپوليس، به هر نفر فقط يک بليط فروخته مي‌شود و خريدار بايد در همان لحظه با بليط وارد ورزشگاه شود.

وي ادامه داد: ساختار فيزيکي ورودي ورزشگاه حافظيه به گونه‌اي تعبيه شده که پس از خريد بليت ، تنها راه پيش رو، ورودي ورزشگاه است و هر کس بليط خريداري کرد، بايد بلافاصله وارد ورزشگاه شود.

آيت‌اللهي تصريح کرد: افرادي که دعوتنامه ويژه دارند و همچنين خبرنگاران و اصحاب رسانه بايد برنامه خود را به گونه‌اي تنظيم کنند که تا قبل از ساعت 12:30 دقيقه با به همراه داشتن کارت خبرنگاري و يا دعوتنامه وارد ورزشگاه شوند. البته در اين بازي ورودي هواداران فجرسپاسي و پرسپوليس مجزاست تا مشکلي براي هيچ کدام از علاقه‌مندان دوتيم بوجود نيايد.

تمرين نکردن تيم‌ها در زمين اصلي
وي در مورد محل تمرين دو تيم هم تاکيد کرد: با توجه به شرايط زمين ورزشگاه حافظيه، قبل از برگزاري بازي هيچ کدام از تيم‌ها در اين ورزشگاه تمريني نخواهند داشت تا آسيبي به چمن وارد نشود.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در پايان گفت: تا زمان مناسب شدن وضعيت چمن ورزشگاه فقط بازي تيم فجرسپاسي شيراز با استقلال و پرسپوليس در ورزشگاه حافظيه برگزار مي‌شود.

 
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار