تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۶۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضا محمدي :اميدوارم جاي خود را در دل هواداران پرسپوليس باز کنم
 دروازه بان کرجي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: اميدوارم با عملکرد مناسب در تيم بزرگ پرسپوليس، جاي خود را در دل هوادارن پرشور اين تيم باز کنم.

رضا محمدي با اشاره به اعتماد يحيي گل محمدي افزود: خيلي خوشحالم که به عضويت يکي از بهترين تيم هاي ايران و آسيا با طرفداران بي شمار درآمدم و اميدوارم بتوانم پاسخ محبت هاي مديران و سرمربي تيم را با عملکرد خوب بدهم.

وي اظهار کرد: نخستين جلسه تمريني که با تيم داشتم برايم بسيار خوب بود ، سرمربي تيم برخورد بسيار خوبي با من داشت ، گل محمدي در درجه اول انسان خوبي است و بعد مربي قابل احترام، به طور قطع پرسپوليس با ايشان روزهاي خوبي را تجربه خواهد کرد.

محمدي افزود: همچنين بايد از استقبال خوبي که بزرگترهاي تيم از جمله مهدوي کيا و کريمي از من داشتند تشکر کنم ، تا به امروز تنها يک جلسه با تيم تمرين کرده ام ، نيلسون و عابدزاده نيز به گرمي با من برخورد کردند و اميدوارم دوستان خوبي براي هم باشيم.

وي با بيان اينکه روزهاي خوب پرسپوليس در راه است ، گفت: بعد از پيروزي پرگلي که پرسپوليس مقابل ملوان در جام حذفي به دست آورد، فضاي خوبي در اردوي تيم حاکم است و اميدوارم با پيروزي هاي ديگر شرايط از قبل هم بهتر شود.

محمدي با بيان اينکه پرسپوليس در ليگ به جايگاه واقعي خود خواهد رسيد، افزود: شاد کردن دل هواداران پرشور پرسپوليسي کار سختي است ، از همين رو بايد فقط و فقط به تمرين بپردازم تا درصورت اعتماد سرمربي به خوبي خودم را نشان دهم ، به سختي کارم واقفم و مي خواهم از تمام تلاشم براي اثبات توانايي هايم استفاده کنم.

وي در خصوص کنار آمدن با حواشي تيم هاي بزرگ نيز گفت: من از تيم کوچکي به پرسپوليس نيامدم ، من با حاشيه ها به هيچ عنوان کاري ندارم و ياد گرفته ام کار خودم را انجام دهم و روز به روز به لحاظ فني شرايط خود را بهتر کنم تا براي تيم مثمرثمر باشم.

محمدي در خصوص آينده خود در پرسپوليس گفت: آينده من در اين تيم بزرگ به عملکرد خودم بستگي دارد ، اگر بتوانم از اين فرصت به دست آمده استفاده کنم و خودم را نشان دهم در پرسپوليس ماندگار مي شوم و اگر غير از اين باشد متضرر خواهم شد.

وي در خصوص تيم سپاهان نيز افزود: نزديک به دو فصل در تيم سپاهان بودم و روزهاي خوبي را در اين تيم سپري کردم ، هواداران اصفهاني لطف زيادي هميشه به من داشتند و از آنها ممنوم ، در هر تيمي بودم با جان و دل کار کردم و اکنون وظيفه دارم با تمام وجودم در خدمت پرسپوليس باشم چون اکنون متعلق به اين تيم و باشگاه هستم.

با توافق دو باشگاه پرسپوليس و سپاهان اصفهان و در فصل نقل و انتقالات نيم فصل، شهاب گردان از تيم پرسپوليس به سپاهان پيوست و رضا محمدي با نظر گل محمدي پرسپوليسي شد
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار