تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۱ - ۰۳:۲۴
کد خبر: ۲۶۳۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربي نفت مسجدسليمان: برابر استقلال‌اهواز كار آساني نداريم
مربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان پيش از بازي تيمش برابر استقلال اهواز در چارچوب هفته اول دور برگشت ليگ دسته يك كشور گفت:‌ با پيروزي در اين بازي راه را براي رفتن به بالاي جدول براي خود هموار مي‌كنيم.
 
اميد حافظي اظهاركرد: تمرينات خوب و باكيفيتي را برگزار كرديم و بازيكنان‌مان از نظر بدني شرايط مطلوبي دارند.
 
وي افزود: همچنين روز يكشنبه (سوم دي‌ماه) يك بازي تداركاتي را در خانه خود برابر تيم منتخب كيش انجام داديم و اگرچه تيم حريف خوب كار مي‌كرد و بازي آساني نبود ولي با اين وجود با نتيجه 3 بر يك پيروز ميدان شديم.‌ بازيكنان ما در اين بازي تداركاتي سخت، محك خوبي خوردند.
 
مربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان بيان‌كرد: در اين مدتي كه سرمربي خارجي تيم نبود، هدايت تيم بر عهده ما بود و ما ذوالفنون و زادمحمود، دو بازيكن خوب و سرشناس استان را براي جذب انتخاب كرديم و سرمربي تيم نيز چهار بازيكن ديگر را مدنظر دارد.
 
وي اظهاركرد: ما نسبت به ساير تيم‌هاي ليگ براي جذب بازيكن خيلي دير اقدام كرديم و همين امر ممكن است شرايط‌مان را در نيم‌فصل دوم تاحدودي سخت كند زيرا بيشتر تيم‌ها با چهره‌اي متفاوت و قدرتمند‌ وارد مسابقات مي‌شوند.
 
حافظي گفت: به عقيده من براي جذب بازيكن و برطرف كردن نيازهاي تيم بايد دو هفته مانده به نيم‌فصل، بازيكنان مورد نظر را شناسايي و به سرعت براي جذب آن‌ها اقدام كرد.
 
وي افزود: ‌تيم ما در هفته نخست نيم‌فصل دوم بايد به مصاف استقلال اهوازي برود كه شرايط خوبي در جدول ندارد و انگيزه بازيكنان آن براي رهايي از انتهاي جدول بالا است، به همين دليل باتوجه به تقويت اين تيم و به خدمت گرفتن بازيكنان جديد، در اين ديدار كار آساني نداريم ولي تيم ما نيز براي ارتقاي جايگاه خود به شدت به اين سه امتياز نياز دارد.
 
مربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان خاطرنشان‌كرد: اكنون تيم ما پيش از اين بازي در اهواز اردو زده است و به نظر من از آن جا كه بازي ما روز جمعه انجام مي‌شود، بهتر بود كه حداقل دو روز پيش از بازي به اهواز مي‌رفتيم چون زماني كه اردو طولاني شود، تيم آن طراوت لازم را كه پيش از هر بازي دارد، از دست مي‌دهد.
 
وي ادامه‌داد: همچنين تيم حريف مي‌تواند از اين فرصت استفاده كرده و تمرينات تيم ما را زير نظر بگيرد و به نظر من برپايي اين اردو، چهار روز پيش از بازي جايز نبود ولي اميدواريم بتوانيم از اين بازي با دست پر بازگرديم.
 
به گزارش ايسنا، ديدار تيم‌هاي استقلال اهواز و نفت مسجدسليمان در رقابت‌هاي ليگ دسته يك فوتبال كشور، روز جمعه (هشتم دي‌ماه) در اهواز انجام مي‌شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار