تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۲۵۹۰۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارزان ترین راه برای طراحی سایت چیست؟
 این روزها کمتر کسب و کاری هستند که از فروش آنلاین استفاده نمی کنند و کسب درآمد می کنند. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید و می خواهید همزمان به فروش آنلاین یا ارائه خدمات آنلاین بپردازید، با ما همراه باشید. راه اندازی هر کسب و کاری نیاز به سرمایه دارد و طبیعتاً نمی توان انتظار داشت که در ماه های اول سود داشته باشید. پس می توان نتیجه گرفت که سرمایه زیادی ندارید و می خواهید یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید. طراحی سایت در کرج  با قیمت های متنوعی ارائه می شود و هر شرکتی با توجه به امکاناتی که ارائه می دهد هزینه های خاص خود را دارد.

اما تکلیف کسب و کارهایی که تازه راه اندازی شده اند و سرمایه ای برای طراحی سایت ندارند چیست؟ آیا باید از راه اندازی کسب و کار اینترنتی اجتناب کنند؟ یا راهی هست؟ در این بخش، مخاطبان ما تمامی کسب و کارهایی هستند که می خواهند با کمترین هزینه در رقابت آنلاین حضور پیدا کنند. با مجموعه طراحی و سئو سایت در کرج ایرانی وب همراه باشید.

ارزان ترین راه برای طراحی سایت چیست؟

ارزان ترین راه های طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت توسط افراد مبتدی : یکی از راه های طراحی سایت که این روزها بسیار پرطرفدار است، سپردن کار به فردی است که تازه شروع به کار کرده است. اصولا هر فردی که اطلاعاتی در مورد طراحی سایت داشته باشد فکر می کند که می تواند به عنوان یک طراح وب سایت مطرح شود. اما دنیای طراحی سایت بسیار عمیق است.

اگر طراحی وب سایت خود را با سپردن آن به یک مبتدی شروع کنید، ممکن است فکر کنید که هزینه کمتری متحمل خواهید شد، اما در عین حال ممکن است وب سایت شما در آینده دچار مشکل شود زیرا برخی از نکات ظریف طراحی وب سایت باید در همه موارد رعایت شود. سایت ها باید رعایت شود. بنابراین روش را از ذهن خود دور کنید.

ارائه خدمات در ازای طراحی سایت

اگر خدمات خاصی مانند مشاوره مالیاتی و غیره ارائه می دهید، می توانید با شرکت قرارداد ببندید و در ازای خدماتی که ارائه می دهید از آنها بخواهید که وب سایت شما را طراحی کنند. البته این روش برای همه قابل اجرا نیست و ممکن است سایتی با طراحی حرفه ای به شما تحویل داده نشود. در صورت نیاز می توانید با مشاوران گروه پولزنت در این زمینه مشورت نمایید .

از وب سایت های فریلنسری کمک بگیرید

بسیاری از طراحان سایت هستند که به صورت فریلنسری کار می کنند و با شرکت خاصی کار نمی کنند، معمولا هزینه ای که دریافت می کنند کمتر از حق الزحمه شرکت است، اما برخلاف امکاناتی که ارائه می دهند، کمتر از شرکت هاست. برخی از این افراد می توانند پروژه های مختلفی را با هزینه های بسیار کمتر انجام دهند. به پرتفوی افراد این حوزه توجه ویژه ای داشته باشید.

از قالب های آماده استفاده کنید

یکی از بهترین راه ها برای طراحی سایت  با کمترین هزینه این است که می توانید از قالب های آماده استفاده کنید. راستچین و ژاکت فعالیت های گسترده ای در این زمینه دارد. به این ترتیب وب سایت خود را با کمترین هزینه و بدون افزودن امکانات جدید به آن از راستچین و ژاکت دریافت می کنید. این سایت ها دارای ویژگی های کلی هستند که همه وب سایت ها باید داشته باشند. برای کسب اطلاعات می توانید به صورت رایگان با مشاورین مجموعه ایرانی وب تماس بگیرید.

مزایای طراحی سایت ارزان با ایرانی وب

امکان انتخاب قالب های مختلف : بسیاری از وب سایت ها قالب های خاص مرتبط با انواع کسب و کار را طراحی و به فروش می رسانند. همچنین می توانید بسیاری از قالب ها را به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. برای این کار می توانید از قالب های آماده مجموعه پولز نت استفاده کنید و در عرض دو روز وب سایت آماده خود را دریافت کنید. این وب سایت ها هزینه های بسیار کمتری نسبت به وب سایت های اختصاصی دارند.

صرفه جویی در زمان و هزینه : روش های ذکر شده در بالا عموماً در قالب طراحی وب سایت اختصاصی انجام می شود. طراحی سایت اختصاصی مستلزم صرف زمان طولانی و همچنین هزینه زیادی است. بنابراین استفاده از قالب های آماده می تواند در هزینه و زمان شما صرفه جویی کند. با پالس نت می توانید در عرض دو روز وب سایت ارزان خود را تهیه کرده و کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید.

 استاندارد سازی قالب های آماده : در گذشته اکثر قالب های آماده به زبان انگلیسی بودند و استانداردهای لازم برای طراحی سایت حرفه ای را نداشتند. اما امروزه به دلیل استفاده گسترده از قالب های آماده، قالب هایی طراحی شده است که علاوه بر کیفیت بالا، استانداردهای لازم برای طراحی سایت را نیز دارا می باشد. مثلا فرمت های قدیمی قابلیت واکنش پذیری با انواع صفحه نمایش را نداشتند.

سفارش سایت ارزان

اگر تا این مرحله از مقاله با ما بوده اید و به فکر طراحی یک وب سایت ارزان و آماده هستید می توانید ابتدا  از مشاوره رایگان شرکت طراحی سایت ایرانی وب بهره مند شده و سپس اقدام به سفارش نمایید. جهت دریافت مشاوره با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ایرانی وب پس از بررسی های لازم بهترین قالب آماده را به شما پیشنهاد می کنند که نزدیک ترین گزینه به وب سایت مورد نظر شما خواهد بود. سپس با ثبت سفارش می توانید در کمترین زمان ممکن وب سایت خود را دریافت کنید. 

:
:
:
آخرین اخبار