تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۲۴۲۶۹
تعداد نظرات: ۳۱۹ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خوزستان، پنجشنبه ها تعطیل شد +تکمیلی
بر اساس شنیده های خبرنگار خوزنیوز، بخشنامه تعطیلی پنج شنبه ها توسط استانداری خوزستان صادر و از اول آذر ماه سال جاری همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز بانک‌ها، مراکز درمانی و آتش‌نشانی‌ها روزهای پنج شنبه تعطیل است / در چند روز گذشته خوزنیوز در همین زمینه اقدام به نظرسنجی از شهروندان نمود که حدود 93 درصد بازدید کنندگان خواستار تعطیلی خوزستان در روزهای پنج شنبه شده بودند. همچنین حجم زیاد نظرات کاربران در نوع خود قابل توجه بود
خوزنیوز: پنجشنبه ها در استان  خوزستان تعطیل شد.

بر اساس شنیده های خبرنگار خوزنیوز، بخشنامه تعطیلی پنج شنبه ها توسط استانداری خوزستان صادر  و از اول آذر ماه سال جاری همه دستگاه‌های اجرایی استان به جز بانک‌ها، مراکز درمانی و آتش‌نشانی‌ها روزهای پنج شنبه تعطیل است.

بر همین اساس از ابتدای آذر ماه  ساعت شروع کار ادارات استان از روز شنبه تا چهارشنبه 6:45 دقیقه و ساعت پایان کار اداری نیز 15:15 دقیقه خواهد بود.

در چند روز گذشته خوزنیوز در همین زمینه اقدام به نظرسنجی از شهروندان نمود که حدود 93 درصد بازدید کنندگان خواستار تعطیلی خوزستان در روزهای پنج شنبه شده بودند. همچنین حجم زیاد نظرات کاربران در نوع خود قابل توجه بود.

پیش از این نیز این استانهای اصفهان و بوشهر به منظور افزایش رضایت‌مندی کارکنان دولت و کاهش مصرف انرژی، روزهای پنجشنبه، ادارات را تعطیل کرده بودند.

تعطیلی پنجشنبه ها در خوزستان

تعطیلی پنجشنبه ها در خوزستان


تکمیلی:

بالاخره استاندار موافقت کرد؛

غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۱۹
محمدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
11
46
مبارك است ممنون. شاد شدم خدا شادتون كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
افرادی مثل جنابعالی مملکت رو عقب مانده کرده اید.
کلن ملت تن پروری داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
شما آقاي ناشناس كه پاسخ آقاي محمدي را دادي اول برو سوادت را بالا ببر كه ياد بگيري بنويسي كلا نه كلن ! بعد بيا درباره عقب افتادگي مملكت نظر بده!
هومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
11
34
مردم شریف خوزستان با شرکت در نظرسنجی نشان دادند که (خواستن ، توانستن است) . بامید خوزستانی آباد و سربلند
پاسخ ها
siroos
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
خیلی خوشحالی نمیدونی این نظر سنجی ها همش فیلمه تا یک ماه دیگه کل کشور ÷نجشنبه ها تعطیله اینکار رو کردند که نیاز به رای مجلس برا تعطیلی پنجشنبه های کشور نداشته باشند. فکر کردی هنر کردی خوزستانت رو آزاد و سربلند کردی
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
اونم لابد با بخور و بخواب D:
تیز بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
اباد و سربلند با خواب پنجشنبه ها
محمد
|
France
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
8
30
خداروشکر بالاخره همصدائی جواب داد این درسی است که هیچوقت نباید فراموش شود............
بانکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
7
5
با سلام
من نمیدونم بانکی ها به چه جرمی باید چند برابر ادارات دیگه کار کنند بعد 5شنبه انها تعطیل و بانکیها سرکار باشند تازه روزهای بسیار الوده بانکی ها با چشمان قرمز وسوزش گلوی شدید سر کار باشند سایر ادارات به جز بیمارستانها تعطیل ...نه اینکه ما مثل خیلی جاها پشت مانیتور نشسته ایم وبازی کامپیوتری میکنیم حالا داریم تنبیه میشیم نمردیم وعدالت را دیدیم .قربون خدا برم که هرچه برماست از ماست. خدا بزرگه خیلی بزرگ بزرگتر از انچه در تصور کوچک من وشما باشد
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
به اين جرم كه وام مسكن شما آماداس عزيز دل برادر.ما چي؟
كارگر راه آهن؟پس شاكر باش
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
16
28
اخه مگه ما بانکیها جرم کردیم کارمند بانک شدیم؟
مگه ما جز این مملکت نیستیم؟ مگه ما 2 زیستیم؟
گرما میشه همه جا تعطیل جز بانکها. گردو خاک میشه همه جا تعطیل جز بانکها. بارندگی میشه همه جا تعطیل جز بانکها. بترسین از نفرین ما و زن بچه هامون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
حقوق و مزایای خوب میگیرید که کار کنید. منتی هم سر کسی ندارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
8
23
چرا در مورد کارمندان بانک هیچ گونه تصمیمی نمی گیرند مگر این قشر جزو مردم نیستند که باید پنجشنبه سر کار بروند بدون اینکه هیچگونه افزایش حقوقی نسبت به قبل داشته باشند؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
4
7
کارمندان بانک احتمالا زندگی و خانواده ندارند وباید در روزهای پنجشنبه به کارمندان دیگر ادارات که تعطیل هستند خدمت رسانی کنند! همکاران بانکی موارد زیر در مورد شما صدق نمی کند:
1-گرمای خوزستان و افزایش دما
2-تعطیلی پنجشنبه دانش آموزان و والدین شاغل
3-اشتغال روز افزون بانوان
4-افزایش آمار طلاق و لزوم تحکیم بنیان خانواده
5-یک روز برای در کنار هم بودن کافی نیست
"مواردی که ذکر شد همه از دلایلی بود که برای تعطیلی پنجشنبه خوزستان ذکر شد."
omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
2
6
باسلام.به آقای هیات علمی میگم اگر بجای حقوق 2 میلیون تومانی که میگیری ماهی 400000تومان میگرفتی همین خودت حاضر نبودی حتی بیایی کارت بزنی. اگه قدرت داشتم حتما مدرک تحصیلیت رو باطل میکردم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
9
25
هوراااااااااااا
قاسم از ابادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
6
26
آفرین بر مردم خوزستان بالاخره با اتحاد و شرکت فعال در این نظرسنجی نظر خود را به کرسی نشاندند.
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
3
16
نیروی های روز کار شرکت ها چه میشه>>>
مثلا سیمان خوزستان!!
تبعیض نشه ها!!!
بهناز سعیدی فر
|
Germany
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
8
20
با عرض شرمندگی و تاسف برای پرسنل زحمت کش بانکها که همیشه باید از تعطیلی پنچشنبه بی بهره باشند خواهش بنده این است که عنوان شود مردم ساعت یازده یادشان نیفتد که کار بانکی دارند زحمت کشیده صبح زود تشریپف بیاورند باشدد که خدا از انها راضی و خشنود گردد قشر زحمت کش جامعه متشکرم .
پاسخ ها
سروش شانکی
| France |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
این که همه جا تعطیل باشه خوبه واین که بانکها فعال باشند اصلا جالب نیست...اونها و خانواده هاشون حق دارند از این تعطیطات استفاذه کنند و فکر میکنم دلیل منطقی نداره با وجود اینکه اکثر کارهای ضروری با سامانه های اکترونیک قابل انجام هستند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
2
14
کامنت 1.2.3 خدا قوت بلاخره کوه کندن زحمت داره
کامنت 3 آخرشه...آخررررررررررررررررررررررررررررررررررر
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
8
17
تصمیم جدید استاندار در خصوص تعطیلی پنشنبه ها قابل تقدیر وبجاست
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
4
15
از خبرگزاری خوزنیوز که این نظرسنجی رو منتشر کرد و مردم خوزستان که در این نظرسنجی شرکت کردند و برای تعطیلی پنجشنبه ها کامنت گذاشتند.....و استاندار محترم خوزستان متشکریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
5
16
بالاخره استاندار محترم یه کاری کرد
علی
|
Germany
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
0
16
با سلام و تشکر پیشنهادی دارم ساعت صبح بشکلی باشد که تردد دانش آموزان با والدین آنها مشکل نشود.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
10
6
حقیقتا برای کامنت های 1تا3 شدیدا متاسفم
ارشيا
|
United States of America
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
16
7
سلام اين طرح فقط به نفع كارمندان كه تقريبا سركاردوساعت هم كارمفيد ندارند وحقوق انچنانى هم دريافت ميكنند ميخوره حالا پنجشنبه رو هم براشون تعطيل اعلام كرديد.براى كارگرروزمزد وپيمانكارى كه فرقى نداره جمعه هم دست خودش نيست واستراحت نداره. حالا اگر ميتونيد يك نظرسنجى براى كارگران كه ٩٠٪مردم اهواز رو تشكيل ميدهند بگذاريد . ازحق وحقوق اكثريت اهواز كه كارگرند دفاع كنيد نه از اقليت . باتشكر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
میشه بگی خودت چند ساعت کار مفید داری ؟
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
من كارمندبانک میباشم وازنظرمن این کاربسیارغیرمنصفانه است مگرمابانکیها انسان نیستیم مگرمازندگی نداریم مگرچه امتیازبیشتری برای ماقائل شده اند؟؟؟؟؟؟
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با سلام
همیشه مردم همانطور که می خواهند ،خواهد شد،مردم خواستند نه تصمیم مسولین ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
حسین جان برای خودت متاسف باش . . . . . .
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام. کلا از همگی متشکریم....
حیدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
کار بجا و مفید بود.
sara
|
Kazakhstan
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
6:45 خیلی زوده ..خیلی تاریکه.کاش ساعتشو تغییر بدن.من بچمو باید برسونم مدرسه آخه 6:45 چیکارش کنم!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
باتشکرازاستانداری
امین ارشیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با سلام
طرح خوبیه فقط اگه ساعتش تغییر کنه بهتره چون 6:45 تو زمستون هوا خیلی تاریکه. اگه ساعتش بشه 7:00 تا 15:30 به نظرم خیلی بهتر باشه. ممنون
خانم شاغل
|
Finland
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
باسلام دست شما درد نکنه اما آیا ساعت صبحی که اعلام کردید مناسب است ما کی بچه ها را به سرویس هاشون تحویل بدیم سرویس بچه من ساعت 7 و 10 دقیقه می یاد اونوقت بنده باید ساعت 6 و 45 دقیقه سروکار باشم به نظر شما بچه پیش دبستانی رو توخیابون رها کنم تا برسم سرکار ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
هورا دم استاندار گرم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
خیلی خوبه اما مگر صبح ساعت 6:45 می خواهیم حلیم بفروشیم به نظر شما مراجعه کننده ای هست. ضمنا نگاه کنید به تهران آنها ساعت چند تا چند می آیند با استاندار محترم خواست کارکند ولی با این صبح زود آمدن مشکلات را بیشتر خواهد نمود مثلا کسانی که بچه محصل دارند و هردو کارمند ستند چه کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
اگه کشورنفتوگازنداشت بایدمثل افغانیها چاه میکندیم توکشورهای دیگه.باتعطیل کردن پنج شنبه ها کارمفیدمون که کمترازهمه کشورهابود کمترهم میشه.واقعاکه جالبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
به نظر استاندار محترم کسانی که بچه محصل دارند و هردو کارمند هستند چه کنند.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام به به خوشحال شدم دست استاندار درد نكنه ولي مردم خوزستان ياد بگيريم اتحاد و هم صدا بودن يعني چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
7
7
واقــــــــعا" براي عضــــــــو هيئـــــــت علمـــــــــي متأسفــــــــم
از قـــــديم گفـــــــتن خواهــــــي نشــــــــوي رســـــــوا همـرنگ جماعت شو
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
3
6
چاکریم حــــــــجـــــــــازی
بابا دمت گرم حال اساسی دادی بابا ای ول باحال
حالا شد تعطیلی همیشه از این کارها کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
3
8
هورا دم استاندار گرم .
مهرانه
|
Kazakhstan
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
10
17
سلام آرزو داریم خوزستان یه خبر رو اعلام کنه که باعث شادی بشه . آخه منی که باید بچه ام رو بفرستم مدرسه چطوری ساعت 6:45 سر کار باشم این چه تعطیلی که همیشه با عذاب باشه . بچه ی من ساعت 1:30 میرسه خونه اونوقت تنهایی و گرسنه تا ساعت 3:30 که من برسم باید چکار کنه اونم توی این مملکت خراب از نظر امنیت و شهر اهواز که از همه جا امنیتش کمتر . تو رو به خدا منتقل کنید و نظر سنجی کنید در این مورد هم
پاسخ ها
مادر کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
من با شما موافقم مهرانه خانم این طرح فقط بدرد کارمندای مجرد میخوره و تا حدودی آقایون من مادر شنبه تا چهارشنبه باید استرس داشته باشم که چی پنجشنبه تعطیلم
کارمند زن
|
Finland
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با سلام آیا در تعیین زمان شروع و پایان کار اداری هم فکری بوده بهتر بود زمان راهم به نظر سنجی می گذاشتید و آیااستاندار محترم فرزند مدرسه رو دارند یا خیر ؟آیا ایشان برای تردد دچار مشکل نمی شوند ما مجبوریم ساعت 15: 6 دقیقه فرزندمان را پشت در های بسته مدرسه بگذاریم و امنیت هم که غوغا می کند به نظر بنده ساعات مدرسه ها را هم تغییر بدهید و یاساعت ورودرا مجددا اصلاح فرمایید.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با سلام . متاسفم از اینکه در خیال خام خودتان فکر میکند راحت شده اید . من چند ماه به دلیل مامورت کاری در وزارتخانه در تهران مشغول کار بودم . در تهران ساعت کاری 8 صبح تا 14.30بوده با احتساب تعطیلی پنج شنبه ها . فکر کرده اید خانومها و اقایان ساعت چند در تاریکی شب باید فرزندانشان را به مدرسه و مهد کودک بسپارند؟ در زمستان تا 7.15 دقیق هنوز نمیه تاریک است . آقای استاندار زحمت کشیده اید و منت گذاشته اید این موضوع را هم حل کنید تا مننتان تمام شود . خواهشمندم نسبت به اصلاح ساعت ورورد اقدام نمایید و مثل تهران عمل کنید . ضمنا در تهران نیم ساعت ارفاغ به دلیل ترافیک دارند و تا 8.30 مجاز تاخیر هستند. از فردا دستگاهای اجرایی شروع به اخطار دادن به کارکنان میکنند.
رحمان
|
Kazakhstan
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
خواهش میکنم این شادی رو پایدار کنید . اونم با تغییر ساعت اداره ها. من و خانمم هر دو شاغلیم اگه قرار باشه 6:45 اداره باشیم کی باید بچه هامون رو بفرسته مدرسه ؟ کی باید تحویلشون بگیره.
آقای حجازی بچه های خودت بزرگ شدن یه ذره به ما هم فکر کن که بچه هامون دبستانی هستند.
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
8
14
بابا دیگه یکم انصاف هم خوبه !
وقتی همه جور وام بدون سپرده و بدون بهره میگیریم و آخر سال هم از بابات پاداش بستن حسابهاچهار پنج میلیون دست کم پاداش میگیریم دیگه مگه افزایش حقوق چیه ؟
تازه از قدیم گفتن عبادت بجز خدمت حلق نیست.
همکارای ما که حاضرن جمعه هم کار کنند.
پاسخ ها
کارمند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
واقعا شما اینقدر پاداش میگیرید و میشه بفرمایید کجا وام بدون بهره میدن
ياسين
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
حق با مهرانه خانمه.زمستون ساعت 6:45 هوا هنوز تاريكه پس لطف كنيد تايم همين 7:30 بمونه.
کارمند و مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
3
11
مرسی از استاندار محترم به خاطر تصمیم خوبشون ولی ساعت شروع به کار برای ما که بچه مدرسه ای داریم نمشکل ایجاد میکنه . با تشکر
ماندانا
|
Kazakhstan
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
2
19
لطفا برای ساعت ادارات هم نظر سنجی کنید و قبل از 1 اذر نتیجه رو برای استاندار محترم بفرستید.
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
تعطیلی پنجشنبه ها خوب است ولی متاسفانه بر خلاف تهران ، اصفهان و بوشهر که ساعت کار شنبه تا چهارشنبه را تغییر ندادند استانداری خوزستان ساعت کار را اینقدر طولانی و خسته کننده نمود ( 6.45 تا 15.15 ) که همان بهتر که پنجشنبه ها تعطیل نباشد
فیروزه
|
Kazakhstan
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
2
19
ما که سرویس اداری نداریم با چه امنیتی بیایم سرکار. تو روز روشن و خیابان های شلوغ کیف قابی و زور گیری زیاد حالا اون موقع صبح و عصر باید چکار کنیم. به این هم فکر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
خانم جان هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد خودتون حلش کنید
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
2
20
استان اصفهان 7 الی 15 میباشد . تایم را اصلاح کنید. به هیچ وجه تایم درستی نیست.
جلالی
|
Kazakhstan
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
20
لطفا برای ساعت هم نظر سنجی کنید.
اصفهان، بوشهر و تهران این ساعت سرکار می آیند؟؟؟؟؟؟؟؟
احمدي پور
|
Kazakhstan
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
4
17
باسلام ما مادران شاغل از تعطيلي پنج شنبه خيلي خوشحال شديم اما پس از مشاهده ساعات كاري بسيارناراحت چون چطور مي توانيم قبل از صبحانه دادن وراهي كردن فرزندانمان به سركار بياييم خواهش مي كنم ساعت صبح را تغيير دهيد.
کارمند زن
|
Finland
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
اصلا از این تعطیلی راضی نیستم و گویا همکاران محترم مسئله دور کاری بانوان را با مشکل تعطیلی آقایان اشتباه گرفته ان. ما پیگیر بودیم که خانمهای شاغل دارای فرزند ابتدایی پنج شنبه ها در کنار فرزندشان باشند شما با این کارتان دوری و استرس هم به آن افزودید ازاین حسن نیتتان متاسفم
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
4
17
پس بچه مونو کی ببره مدرسه یا شش و چهل وپنج دقیقه کی میتونه بیاد سرکار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
امیدوارم تعطیل بشه چشمم که از این استاندار آب نمی خوره صبر می کنه تموم استان های کشور تعطیل بشن بعد از سر مجبوری تعطیل کنه واقعا ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شريفي نسب
|
Kazakhstan
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
5
10
خيلي عالي شد دست استاندار عزيز و محبوب خوزستان ماجناب دكتر حجازي درد نكنه واقعا ثابت كردن كه با مردم هستن ودلشون براي هم استاني هاش مي تپه@البته براي من خوب شده الاقل مي تونم برم رومز و به كشاورزي مون برسم @
خانم شاغل
|
Finland
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
چرا بخشنامه وزارتی را در مورد بانوان اجرا نمی کنید تعطیلی پنج شنبه ها بدون تغییر ساعات کاری در بسیاری از استان ها اجرا شده در استان ما برعکس شده آقایان را قاطی ماجرا کردید تا حق بانوان را نادیده بگیرید لطفا در برنامه خبر 11 استاندار را دعوت کنید و سئوالات مارا بپرسید
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
بسیار عالیه چه عجب استاندار کمی به فکر خوزستان افتاد...
آزاده
|
Kazakhstan
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
5
8
تا تشکر فراوان از استاندار مهربان و دلسوزمان امیدوارم در تمامی مراحل کاری موفق و پیروز باشید ....
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با سلام به نظر بنده اصلا طرح خوبي نيست چون شما فكر كنيد كسي كه ساعت 6:45 سركارباشه كي صبحونه خورده يعني حداقل 45 دقيقه صرف چاي و صبحونه ميشه و خود بخوان بقيه ماجرا رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
خیرچون افرادشاغل بچه هایشان راچکارکنندضماتاثیرنامطلوبی روی کارمندان داردچون خواب کافی ندارندودرزمستان برای کارمندان بسیارنامطلوب است چون هنوزشب است وآدم هنوزخماراست
افسانه
|
Kazakhstan
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با تشکر از شما استاندار محترم خوزستان امیداواریم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.
کریمی
|
Kazakhstan
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام
این چه تایمی برای سرکار رفتن و برگشتن.
دانشگاه آزاد از اول مهرماه تعطیل شد البته بخش اداری اما ساعت کارشون از 7:30 تا 15:30هست . البته اینم بگم هم زمان ناهار دارند و هم ساعت نماز. و باز هم البته از 7:30 تا 7:45 می توانند حضور بزنند.
ما تو اداره مون برای خانم ها نماز خونه نداریم که بیچاره ها برند نماز بخونند و قدری استراحت کنند به نگرانی رفتن بچه ها به مدرسه و برگشتن آنها این تعطیلی 5 شنبه ها به نظرتون لطفی هم داره؟؟؟
فرشید
|
Finland
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
استاندارمحترم گویا بخشنامه های ورزاتی را مطالعه نمی کنید لطفا در مورد تعطیلی پنج شنبه های بانوان دارای فرزند دبستانی کاری انجام دهید و این ساغات ناهماهنگ را تغییر داده و از تعطیلی پنجشنبه برای همه بپرهیزید زیرا تاثیری در مصرف انرژی ندارد چون ساعات را فقط در روزها تقسیم کرده ایدو صورت مسئله را پاک کرده اید لطفا کارشناسی کار کنید .و فکر سرو.یس مدارس و ساعات کار مدارس هم باشید .
ساناز
|
Kazakhstan
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
لطفا برای ساعت اداره ها تجدید نظر کنید . بخدا ما بچه مدرسه ای و مهدی داریم . با این ساعت شروع چکار کنیم . اشتباه کردیم نظر دادیم تعطیل بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
3
9
سپاس از زحماتتان . باور بفرمایید در بخش هزینه ها مثمر ثمر خواهد بود مثلا هزینه سوخت کمتر خواهد شد و همچنین مصرف برق و ........ و مرخصی ها کمتر خواهد شد راندمان کاری پرسنل بالا خواهد رفت چون هم به کارهای خانواده خواهد رسید و از استراحت کافی برخوردار خواهند شد.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام خسته نباشيد اقا خداييش چه عقل سالمي حكم ميكنه ساعت 6 صبح زمستون كه نصف شبه بياي سركار بعد كارايي داشته باشي كل روزت خواب الودي كسلي بعد ما مردا يه چيزي اون دست كارمندان زن بايد چكار كنن اقا تعطيل كردين دستتون درد نكنه ولي ساعات كاري هم درست كنين از اونور بزارين تا 4 عصر خداييش مشاوراي استاندار محترم برين باهاش حرف بزنين.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با تشكر فراوان از خوزنيوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام.من نسبت به همه چی تو این مملکت شک دارم به نظرم دولت این کار رو کرده تا از تعهدات خودش نسبت به کارمندها کم کنه هرچند از این تعهدات خیلی وقته خبری نیست. ضمناً کسی که این رو تصویب کرده می دونه این ساعت ها تو روز های سرد زمستان چه موقع ست؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
از خبرگزاری خوزنیوز که این نظرسنجی رو منتشر کرد و مردم خوزستان که در این نظرسنجی شرکت کردند و برای تعطیلی پنجشنبه ها کامنت گذاشتند
اسداله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
این که در مجموع 5/1 ساعت کار بیشتر در هفته میشه ؟؟ کی ساعت 45/6 میاد سر کار ؟؟ نصف شب باید بیاید تو خیابان منتظر ماشین !! روزی 5/8 ساعت کار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام.نمردیم و یه بار دیدیم مردم خوزستان هم تو یه تصمیم با هم مشارکت کردن....ایولا دستتون درد نکنه
مادر کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
4
13
مرسی از استاندار محترم به خاطر تصمیم خوبی که گرفته اند ولی ساعت شروع به کار که 6:45 است برای ما که بچه مدرسه ای داریم خیلی مشکل ایجاد میکنه .
با تشکر فراوان
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
خیلی عالی شد ... دستتون درد نکنه ..ولی واقعا باید یه فکری هم به حال کارمندهای بانک بشه ... آخه ما چه گناهی کردیم که هیچ کدوم از این تعطیلی ها شامل ما نمیشه .. بابا ما هم بچه داریم که پنجشنبه ها تعطیل و ما سرکار هستیم .. آلودگی هوا به ما هم ضرر می زنه ..باور کنید ما هم آدمیم مثل بقیه ..
لطفا یه تجدید نظر در این مورد هم داشته باشید..با تشکر از استاندار محترم
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
از تصميم بجاي استاندار تشكر مي كنم ولي مني كه همسرم فوت شده كي بايد بچه رو بفرسته مدرسه يه فكري هم به حال ما زنان بيوه شاغل كنيد
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
ممنون از این تصمیم بجا.انشاءا...راندمان کار بهتر خواهد شد.
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
باسلام.به طور قطع درشرایطی که دومینوی تعطیلی پنجشنبه ها در کشور کلید خورده است،حق خوزستان نیز تعطیلی بود که جای بسی قدردانی از مسئولین تصمیم گیر را دارد. اما ای کاش این تصمیم پیش از این اتخاذ میشد و نه در تقلید از ازمابهترون.
مونا
|
Kazakhstan
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
برای چی باید تعطیل باشه!!! من و همسرم هر دو شاغل هستیم. اونوقت برای هر کار کوچک اداری باید مرخصی بگیریم! حداقل اونموقع کارهامون رو روز پنجشنبه انجام میدادیم.چقدر باید حریص باشین! خوب شما تابستان تعطیل بودین حالا اصفهان زمستان تعطیل باشه. حسادت نکنید
مادر شاغل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام.با تشکر خواهشمند است درخصوص ساعت هم درخواست تجدید نظر شود.
خبرنگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
2
واقعا برای جامعه و طرز فکر همه متاسفم،همینه که ما پیشرفت نمی کنیم.آقا بنظر شما توی این ساعاتی که ما قراره بریم سرکار بازدهی لازم را خواهیم داشت؟؟؟؟؟؟؟؟ساعت شش و 45 تا 15 و ربع!!!!!!!!!!!!!!!!!
بخاطر همین تصمیمات احساسی و نسنجیده است که وضع اقتصاد و وضعیت جامعه ما همینه!!
بابا کارشناسانه به قضیه نگاه کنید.
آیا به لحاظ امنیت برای خانم های شاغل ساعت 6 و 45 ساعت خوبیه؟
آیا ارکان خانواده های ما بخصوص خانواده هایی که زن شاغل دارند با این ساعت کاری آسیب نمیبینه؟
متاسفانه ما ایرانی ها فقط ظاهر قضیه رو میبینیم،یعنی تعطیلی یک روز رو دیدیم اما به تبعات آن فکر نمی کنیم.
امیدوارم این موضوع کارشناسی شده و بعد تصمیم گیری نهایی صورت بگیره.
حداقل برای ساعت کاری جدید خیلی ریزبینانه تصمیم گیری بشه.
ماهان
|
Finland
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
مبارک است اما بقیه شهرهایی که پنجشنبه ها تعطیل هستند مثل ما باید شروع کارشان از 6:45 باشد ؟
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام اين خبر تاييد نشده است.لطفا شماره بخشنامه ذكر شود
سعید
|
Finland
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
3
مبارکه . ولی کاش ساعت کارش از 7:30تا 16 می شد.بخاط رفتن مدرسه ی بچه ها
مادر کارمند و دانشجو
|
Kazakhstan
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
سلام خسته نباشید. این تعطیلی برای من خیلی خیلی بد شد. من هم کارمند و صبح ها باید نگران رفتن بچه ها به مدرسه باشم . و هم دانشجو که اگه بخوام مرخصی ساعتی بگیرم دیگه نمیشه و باید روزانه بگیرم.
دانشگاه آزاد هم 5 شنبه ها تعطیل شده وای تایمشون از 7:30 تا 13:30 می باشد که خیلی خوب چون صبح ها از 30 تا 45 فرصت کارت زدن دارند. 1 ساعت هم وقت ناهار و نماز کاش ما هم اینطوری میشیدیم.
مادر کارمند
|
Kazakhstan
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
احتمالا خانم یا آقای شریفی نسب بچه مدرسه ای نداره و مطمدناً خانمش هم خونه دار. خوش به حالت که نگرانیت کشاورزی.
ناهید احمدی
|
Kazakhstan
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
آقای حجاری شما بچه دبستانی ندارید که حال ما رو درک کنید.
لطفا ساعت رو اصلاح کنید. بخدا این فکر و خیال ها افسرده مون کرده. تعطیلی 5 شنبه خیلی خوب اما چرا 6:45 . مجددا بررسی کنید . مردم اهواز همیشه سختی کشیدن این دفعه با ما مدارا کنید .
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
باسلام
بالاخره در استان خوزستان هم اقدامی شده است
اما ساعات کاری مناسب نیست
در تهران و اصفهان ساعت کاری کمتر است
آقایان تا کی باید زیربلیط تهران باشند
شما نماینده مردم مظلوم خوزستانید و اگه در گرفتن حقوق حقه اونها کوتاهی کنید در پیشگاه عدل اللهی پاسخگو خواهید بود
فراموش نکنیم که امام رحمه الله علیه فرمودند : خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرده است
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
4
10
با تشکر از استاندار محترم لطفا در ساعت کاری تجدید نظر بفرمایید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
تعطیلی پنج شنبه ها اگر همانند وزارت خانه وتهران سرکار حضور پیداکنیم خوبه؟اما اگر قرار باشد درای ساعات سرکار بیاییم بهتره همون ظلم پایدار قبلی استمرارداشته باشه.
بهدادفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
5
14
من از امروز تصمیم می گیرم با جدیت هر چه تمام تر کار بکنم . دست استادار محترم درد نکند. توانایم بیشتر شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
زحمت كشيدي باز هم خوبه وجدان داري و اعتراف كردي تا حالا پول مفت ميگرفتي
بی نام
|
United States of America
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
4
13
تصمیم بجا و شایسته ای است . ولی به نظر می رسد با توجه به فصل ساعت 6:45 هوا تاریک باشد هاااا ااا
امیر
|
Kazakhstan
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
جناب آقای استاندار خواهشمندم سفری به کشورهای اروپائی و امریکا داشته باشید تا خودتان از نزدیک ببینید ساعت کار آنها چه شکلی است چون هر چی ما میگیم که فایده ندارد .
lمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
الان که اکثر کار های بانکی به صورت غیر حضوری والکترونیکی انجام می شود وبرداشت پول نقد هم از دستگاهای خود پرداز صورت می گیرد بانکها هم تعطیل باشند فکر نکنم مشکلی پیش بیاد .
یک مادر شاغل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
لطفا ساعت کاری رو به 7 تغییر دهید 6.45 دقیقه خیلی ظلمه...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
خیلی خوب شد اینجوری من میتونم یک هفته در میان پنجشنبه بیام اداره و کارای عقب افتادمو انجام بدم و هفته دیگشو به خانوادم که در شهرستان دیگس سر بزنم از استاندار خوزستان متشکرم
عباس
|
Kazakhstan
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
سلام بازم تشکر شاید کمی از این گرونی را مردم با این کار فراموش کنن.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
باسلام
اینکه پنجشنبه تعطیل باشه خوبه ولی ساعت رفت وامدش یه کم مشکل داره فردا که زمستونه ما که سرویس نداریم باید6 از خونه بزنیم بیرون ساعت 4 برسم خونه از گرسنگی هم هلاک میشیم
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
به نطر من تصمیم خوبی نیست اگر قصد حمایت از مادران شاغل هست که این تصمیم بیشتر به ضرر مادران است وقتی بچه کلاس اولی من ساعت هفت وسی دقیقه میره مدرسه من و همسرم چطور ساعت 6و45دقیقه سرکار باشیم به نظر میاد این طرح بیشتر بخاطر صرفه جویی باشه
ناصر عطار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
با تشکر فراوان از تمامی کسانی که در نظر سنجی شرکت نموده و نظر موافق خود را اعلام نموده اند.
مادر شاغل
|
Finland
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
باتشکر از توجه شما به نظرسنجی انجام شده لطفا درساعت شروع کار باتوجه به وضعیت مدارس تجدید نظر بفرمایید.
رحمان
|
Kazakhstan
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
دست استاندار درد نکند بالاخره یه پنجشنبه و جمعه می ریم روستا همان در هفتکل استراحت می کنیم دور ار زندگی شهری
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
2
1
اگه تعطلیلی باشه چرا بانک ها نباشه
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
لطفا برای تایم شروع و پایان هم نظرسنجی بزارید.
مامان شاغل
|
Kazakhstan
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
استاندار محترم اجرکم عندا... واقعاً درایت خودتون رو نشون دادین
فقط اگه تایم کاری از سر صبح یه مقدار دیرتر باشه نور در نور میشود. دنیایی از استاندار محترم سپاسگزارم
مادر کارمند
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
ما از تعطیلی پنج شنبه ها خوشحال شدیم ولی یک بچه ی مهدکودکی چه طور میتونه ازساعت شش صبح تا5/3 بعدازظهر تومهدکودک دوام بیاره؟؟؟؟؟؟؟؟
کارمند
|
United Arab Emirates
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
برای خانهای شاغل که سرویس ایاب و ذهاب ندارند ساعت 6و 45 دقیقه اصلا مناسب نیس
نازنین
|
Kazakhstan
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
استاندار محترم واقعاً شایسته همچنین پستی هستی بسیار بسیار سپاسگزاریم خداوند اجرتان دهاد برادر
کارمند شهرداری
|
Kazakhstan
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
استاندار بزرگوار، واقعاً کاری کردی کارستون برادر
بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
خوش بحال شما کارمندان دولت که اصلا کار نمی کنید و اینقدر از تعطیلی پنج شنبه ها خوشحالید من که می دونم شما بغیر از چندتا کارمند؛همتون ساعت 7:15سرکار میرید . از همین الان هم دارید ادا در میارید که سرکار دیر برید .منم یک پیشنهاد خیلی خوب براتون دارم که خودتان رو باز خرید کنید که سرکار اصلا نریدچطوره ؟؟؟یا خوبه استاندار محترم حقوقتون رو بدون کار کردن بریزه به حسابتون ؟؟؟ در ضمن من با نظر استاد دانشگاه موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
با سلام از تعطیلی پنج شنبه خیلی خوشحال شدم ولی خواهشمند است در مورد ساعت کاری صبح تجدید نظر فرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
اولا كه هنوز بخشنامه اي صادر نشده در ثاني تعطيلي اينطوري به درد نميخوره كه بايد هرروز6:45 سركارباشي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
تعطیلی پنجشنبه خیلی عالیه ولی لطفا در ساعات کاری تجدید نظر کنید برای مادرانی که بچه مدرسه‌ای و مهد کودکی دارند تا ساعت سه. سر کار باشند خیلی سخته بچه باید تاساعت سه و نیم مهد کودک بمونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
تعطیلی پنجشنبه خیلی عالیه ولی لطفا در ساعات کاری تجدید نظر کنید برای مادرانی که بچه مدرسه‌ای و مهد کودکی دارند تا ساعت سه. سر کار باشند خیلی سخته بچه باید تاساعت سه و نیم مهد کودک بمونه
کاظمی
|
Germany
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
باسلام
خبر تعطیلی پنجشنبه خیلی خوبه ولی تو شهرستان که ادارات سرویس ندارن از لحاظ دسترسی به وسیله مناسب در ساعت اول صبح مشکلات زیادی وجود داره اگه وسیله شخصی نداشته باشی در ضمن طول روز در آذر ماه بسیار کوتاهه و ساعت 7 هنوز آفتاب طلوع نکرده و مادران شاغل برای فرستادن بچه ها به مدرسه یا مهد کودک خیلی به مشکل بر می خورند حداقل برای خانمهای شاغل ادارات تمهیداتی در نظر بگیرن که اول صبح به مشکل برنخورن و با اعصاب آرام بتونن بیان سر کار یا روسای ادارات قانع بشن که برای مرخصی ساعتی خانمهای کارمند در ابتدای روز برای رتق و فتق و راهی کردن بچه ها و...محدودیتی قائل نشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
ساعتش خيلي مزخرفه .اول اينكه هيچ آدميزادي نميتونه اين همه ساعت يكسره كار كنه،دوم اينكه اصلا بدرد خانمها نمي خوره.
کارمند وظیفه شناس
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
کار به جا و درستی هست که پنج شنبه ها تعطیل میشود.ولی در فصل تابستان که پنج شنبه ها تعطیل بود ساعت کاری 6 و 45 دقیقه تا 14 و 45 دقیقه بود.حالا چرا باید با این ساعت کاری در زمستان بر سر کار بیاییم ؟!! لطفا کمی انصاف به خرج دهید.
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
مرسي تعطيل شدنش خوبه ولي ساعات كاري ناجورن آخه اين فصل سال 6:45 زوده و 15:30ديره: اگه بشه 7:15 تا 2:45 مفيدتره
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
تو را بخدا يه فكري بحال ما زنان شاغل كه بچه هاي مدرسه رو و مهد كودكي داريم كنيد حالا ما چكار كنيم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
لطفا در خصوص ساعات کار هم نظر سنجی شود . چون افرادی که بچه مدرسه رو دارند نمی توانند قبل از بچه ها از منزل خارج بشن.
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
با تشكر، عاليست
حسین
|
Germany
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
چرا بانکها تعطیل نیستند؟!!!
مگه نه اینکه در تهران و اصفهان هم بانکها تعطیلن!!!
چرا؟!!! خوزستان جدا از بقیه دنیاست؟!! یا بانکیها رو انسان بحساب نمیارن؟!!!
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
واقعا متاسفم همیشه در حق کارکنان بانک بی انصافی شده .ما هم جزو این استانیم .بانک هم یه نوع اداره است چه فرقی میکنه .ماباید حرفمون رو به کی بگیم .با این همه دستگاه خودپرداز و بانکداری الکترونیکی نیازی به باز بودن بانکها نیست .تو رو خدا به ماهم یه خبر خوب بدید که ماهم شاد بشیم .
دزفول
|
Germany
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
مرسیییییییییییییییییییییییی
جعفرمزرعه
|
Germany
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
ازاستاندارمحترم استان خوزستان جناب آقاي حجازي تشكرميكنم كه باتعطيلي روزپنجشنبه موافقت كردندفقط لطف كنيدتايم اداره رااز 7صبح الي 15كنيدتابتوانيم فرزندان خودرابه مدارس ببريم باتشكر
سارا
|
United States of America
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
بابا ما بدبختا که درایم توی شرکت های خصوصی کار میکنیم چه گلی روی سرمون بگیرم
بچه داری خونه داری کار توی شرکت درس خوندن
کاش یه بخشنامه هم بیاد واسه تعطیلی شرکت های خصوصی والا خیر میبینیین
محمد
|
United States of America
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
خداییش تا کی باید تبعیض باشه
چرا ساعت کاری اینجوریه چطور اصفهان و تهرات اینجوری نیستن
اونا ادمن ما نیستیم
چون تهرانی هستم ما باید زحمت بکشیم اونا خوش باشن
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
متشکرم از تصمیم استاندار محترم آقای حجازی. خداوند انشاالله توفیق دهد.
کارمند بانک
|
Germany
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
چرا کسی به فکر ما نیست آخه؟ به خدا کار ما سخت تر از خیلی از اداراته مگه ما زندگی نداریم؟
از مسئولان سایت خواهش میکنم یه نظر سنجی هم در مورد بانکها بزارن ما که دیگه داریم دیوونه میشیم.چی بگیم اخه نفرین میکنم به کسی که .................
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
کاش مسئولین همه جوانب رو می سنجیدند، آخه این ساعاتی رو که تعیین کردن خیلی ساعات زیادیه، مگه ما چقدر کشش داریم که قبل از طلوع خورشید باید بریم تا عصر که البته زمستان اون ساعت نزدیکای غروب میشه، یعنی همه بعداز ظهر ما خراب میشه. اصلاً تعطیلی نخواستیم...
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
شنیدیم با این طرح تعطیلی، اضافه کاری هم دیگه پر...
لطفاً در ساعات کاری تجدید نظر کنید.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
لطفاً در ساعات کاری تجدید نظر بفرمائید. توی زمستان یه دختر مجرد 6-45 دقیقه چطوری بره سرکار؟
مجيد فضيل زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
0
نظر بنده بعنوان كارمندشبكه بهداشت ودرمان خرمشهر تعطيلي روز پنجشنبه بدون اضافه كردن شيفت كاري شنبه تا چهارشنبه است...............ممنون...........
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
خیلی هم خوشحالی نکنید بگذارید اول بخشنامه رو ابلاغ کنن بعد!!!!!!!!!!!!
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
ازاستاندارمردم دوست وخانواده دوست درآستانه روزخانواده سپاسگزارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با سلام و خسته نباشید .از شما واستاندار محترم خواستارم در مورد بانکها تجدید نظر بفرمایید .چون کارمند بانکها هم آدم هستن .به استراحت نیاز دارن .اخه بچه های مارو کی نگه میداره .می دونید چقدر شعبه داریم وچقدر مصرف انژی داریم .باتوجه به بانکداری الکترونیکی نیازی به باز بودن بانکها نیست.لطفا حرفهای مارو هم منعکس کنید تا جانب حق رعایت بشه. با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
2
به اون عزیزی که می گه یک میلیون حقوق باید بگم بنده با 4 سال سابقه کار در جاهای مختلف و 2 سال در سازمان فعلی ام و با مدرک فوق لیسانس و به عنوان دانشجوی ممتاز،در سازمان دولتی حقوقم 495 هزار تومان است که به نظر من فقط برای 10 روز کاره.عزیز جان که صحبت از ژاپن می کنی آن کشور اولین چیزی که فهمید آن بود که اگر نیروها تامین نباشد باعث ایجاد نقص در سیستم می شود،دل به کار نمی دهند پس اول نیروی انسانی را دارای ارزش کردند و سپس خروجی بالا گرفتند.این یک رسم ساده است. نه وقتی که من در تامین مایحتاج اولیه زندگیم موندم واقعا اگر فقط وجدان کاری خودم نباشد با چه وضعی می توان زندگی سپری کرد.همیشه دوست عزیز این را بدان که موفقیت یک سیستم در خشنودی و افزایش سطح رفاه،آموزش و کیفیت نیروی انسانی است
کارمند ثبت احوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
خیلی عالی شد بالاخره خوزستانیا بعداز خاک وگرما کمی خوشحال میشند ولی امیدوارم صدرصد بشه . ساعتش اگه تغییر کنه خوبه ولی بازم خوبه ممنون
استاندارمتشکریم...استاندارمتشکریم حجازی.....
هم استانیا لطفا به ساعت اعتراض نکنید لعوش نکن...
مهتا
|
United States of America
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
1
1
چه فایده داره اخه .کارمند بانکها که نه مشمول بدی هوا هستن نه جز مردم خوزستان نه جز کارمندان .......مردیم از این همه عدالت
پر پر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با تشکر فراوان از استاندار محترم
تایم کار اداری ۵شنبه از ۸ الی۱۳ میشه ۵ ساعت ...اگه یه جمع و تقسیم ساده انجام بدیم به ازای۵ساعت روز ۵شنبه هر روز باید یک ساعت به تایم کاری اضافه بشه،در صورتیکه تایم جدید هر روز ۲:۳۰ بیشتر کار میکنیم که جمع ساعت کار اضافی میشه ۱۲:۳۰ ساعت!!!!!!!!!!!!! اونایی ک میگید کارمندا خوش ب حالشون شده توجه کنید بجای ۵ ساعت قراره ۱۲:۳۰ ساعت کار کنیم

حالا این قضیه ب کنار
ساعت ۶:۴۵ کدوم مدرسه یا مهدکودک بازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بچه ای ک از مدرسه ساعت ۱برمیگرده خونه تا ۳:۱۵ چیکار کنه؟؟؟؟؟؟؟

در آخر بگم این تایم یه بهانست ک وقتی اعتراض ب تایم جدید ب گوششون رسید بگن خب صداتونو شنیدیم..باشه از ۷ تا۲:۳۰ بیاین مثه تابستون


اگه عدالتی هست باید ۵ ساعت ۵شنبه رو بین روزای هفته تقسیم کنن
زبیدی از رامشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
2
0
آقا برای اینکه کارمندان در کنار خانواده هاشون باشن یه روز در میون تعطیل کنید یا شنبه و یکشنبه کار کنن و بقیه هفته استراحت و خانواده و تفریح و......
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام از شما هم استانی های عزیزم -همکاران محترم ام -مسئولین مربوطه تشکر میکنم فقط از شما درخواست دارم فکری اساسی بابت مدارس بجه های این استان کنبد که مظلوم ترین بچه های این کشورند چون هر چه زخمت می کشیم برای اینان است واقعا ساعت 6.45 صبح چطور ما سرکار حاضر شویم وبچه ها تازه بیدار شدند باتشکر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با تشکر فراوان از استاندار محترم و تصمیم شجاعانه ایشان لطفا برای ما که بچه مدرسه ای داریم فکری بکنید چون تایم خروج از منزل کارمندان و فرزندانشان با هم ، همخوانی ندارد . باور کنید از طرفی خوشحالم و از طرفی عزا گرفته ایم که چگونه زودتر از فرزندم از خانه خارج شویم ، گویا در اصفهان و بوشهر ساعت شروع 7:15 میباشد ! با تشکر مجدد .
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
با سلام
تشکر و ممنون از تعطیلی روز پنجشنبه ،این یکی از بهترین تصمیمات استاندار محتر م خوزستان است که با این تصمیم بر کارایی و بهروری و شادابی و نشاط کارمندان و خانواده شان در این (روز خانواده ) بخصوص می افزاید
ایرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
باسلام
لطفا برای ساعت 6:45 صبح فکری بکنید چون ما بچه مدرسه ای داریم چطور باید یک ساعت قبل از 7:30 بفرستیمش مدرسه
چرا کار کارشناسی نمیشه از سوس استاندار
فقط خودتان را نبینید
ای کاش برای ساعت شروع کار صبح هم نظرسنجی میکردید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
اخه مگه ما بانکیها جرم کردیم کارمند بانک شدیم؟
مگه ما جز این مملکت نیستیم؟ گرما میشه همه جا تعطیل جز بانکها. گردو خاک میشه همه جا تعطیل جز بانکها. بارندگی میشه همه جا تعطیل جز بانکها.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام استاندار محترم فرزندانم علیرضا و رضوان از بابت تعطیلی پنچ شبه ها از شما تشکر می کنند . لطفا در ساعات کاری تجدید نظر نمائید چون فرزندان مخصوضا اولی ها نمی توانند در خیابان تنها به انتظار سرویس مدرسه شان باشند باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
البته الان بعضی ارگانهای دولتی و مدارس ابتدایی در خوزستان تعطیلند.
علیرضا
|
Germany
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
تعطیلی پنجشنبه خوب بود اگر ساعت کارایام کاری کمتر بود چراکه در دراز مدت کارکنان دولت به امراض مختلف از جمله گوارشی مبتلاوضررش به ملت ودولت برمیگرده بیشنهاد میشه نظر کارشناسان حوزه سلامت وپزشکان نیز اخذ ولحاظ وبه اصطلاح کار کارشناسی بشه بعد تصمیم گیری وابلاغ صورت بگیره .باتشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
سلام من زیاد خوشحال نشدم چون این یک حقی بود که میبایست زودتر اینها بدستمیآوردیم و با به هم استانیهای خوبم بگم چرا خوزستان همیشه باید منتظر بماند در چند استان اتفاق مثل تعطیلی 5شنبه ها بیفتد و بعد استان ما چرا استاندار و نماینده های مجلس دنبال ایجاد فوق العادی خاص برای کارکنان دولت و کارگران زحمتکش شرکتها و بخش خصوصی در گرما 70 درجه نیستند چرا باید بدی آب وهوا از احکام حقوق کارکنان از 25 % به 7درصد همانند استانهای خوش آب و هوا بشود آیا چون آنها نمیگیرند ویا مردم در انتخابات مجلس شرکت کردن دیگر مسئولین بیتفاوت شده اند چرا ما باید شاهد بی برنامگی مسئولا ن اهواز باکلی بوجه پل در نادری بسازند و بعد خرابش بکنند چرا برنامه ریزی کلان شهری درستی مثلا برای 50سال آینده نداریم خواهش میکنم این مسائل رو بصورت نظرسنجی بگذارین بازم دستشان درد نکند امیدوارم اگر 5شنبه تعطیل شد حکایت دادن 25%بدی آب و هوا در احکام کارکنان دولت بعد از اعتراض استانهای اصفهان و... به 7% تبدیل نشود و تعطیلی بهم نخورد متشکرم
سروش
|
France
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
2
این که همه جا تعطیل باشه خوبه واین که بانکها فعال باشند اصلا جالب نیست...اونها و خانواده هاشون حق دارند از این تعطیطات استفاذه کنند و فکر میکنم دلیل منطقی نداره با وجود اینکه اکثر کارهای ضروری با سامانه های الکترونیک قابل انجام هستند.
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
1
اخ جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
با سلام . هدف شما از یجاد این تعطیلی چیست . ایا بازده این به گفته شما دستگاه اجرایی انقدر زیاد است که نیاز به تعطیلی در این روز احساس مشود .... خود این دستگاهی به قول شما اجرایی در روزهای شنبه تا چهار شبه حد اکثر 3 ساعت مشغول کار به نظر میرسند .... ایا از ارباب رجوع این دستگاه اجرایی در مورد کار این دستگاهها پر سش شده است .... تعداد مراجعه کنندهگان و بازدهی و سختی کار و... در بانکها قابل قیاس با بگفته شما دستگاه اجرایی می باشد . و توجه داشته باشید که مراکز درمانی و اتشنشانی به صورت شیفت اداره میشوند ونه تایم اداری.
taha
|
Germany
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
سلام مرسی از این تصیمیم که گرفتید ولی اقای مسئول حالا که این کاربزرگ رو کردید یه فکری واسه بچه های ما هم بکنید که باید برن مدرسه و این ساعت هیچ مدرسه ایی باز نیسیت
بازاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
باسلام.
در روزهای تابستان یک بار تعطیلی 5شنبه ها وبازبودن بانکهارا تجربه کردیم..
این موضوع سبب شد مردم تمام کارهای بانکی خودرا به روز 5شنبه موکول کرده ودرنتیجه موجب ازدحام دربانکها،ایجاد اختشاش ودرنتیجه دربرخی از موارد زدو خورد بودیم که این موضوع زیاد دوام نیاورد ودرنتیجه همه چیز به شرایط قبلی بازگشت....تکرار تجربهای تلخ ،اشتباهی است که درکشورعزیزمان به مراتب ازسوی مدیران وجود دارد
علی هندی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
1
0
همیشه بایدیه جای کاربلنگه,درصورتیکه تعطیلی حق خوزستانه میان اصفهانوتعطیل میکنن اونم باساعکاری کتر,پس چراخوزستانیهاباید6:45مبرن سرکار?ج
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
با سلام :از تمامی مسئولین وخبرگزاریها که در به ثمر نشاندن این مهم فعالیت داشته و با جدیت پیگیر بودند سپاسگزارم.دست همتون درد نکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
درسایت استانداری اشاره ای به این خبرنشده توروخداپیگیری کنید زودتربه ادارات ابلاغ بشه.
کارمند
|
Kazakhstan
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
2
دستتون درد نکنه ولی تو را بخدا حتما و حتما ساعت شروع به کار را حتما عوض کنید با این ساعت که اعلام شده تکلیف ما که فرزندمان مهد کودک میره چیه کدوم مهد کودک یا مدرسه این ساعت باز هستند ؟
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
با تشکر آخه ما که بچه مدرسه ای داریم صبح چطور میتونی ساعت یه ربع به هفت سرکار باشیم لطفا تجدید نظر
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
دوستان و هم استانی های عزیز و محترم با کمال تاسف مجبورم به عرض برسونم که هممون سر کار بودیم و بر اساس پیگیری از منبع موثق این نتیجه حاصل شد که جناب استاندار فرمودند که این نظر سنجی بدون کسب اجازه من بوده و به هیچ عنوان من پنج شنبه ها رو تعطیل اعلام نمی کنم بنابراین زیاد شادمانی نفرمایید دوستان همچنان پنج شنبه ها سر کارهاتون تشریف دارید.امیدوارم نظر من درج بشه.
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا.....
.
.
.
.
البته ماهی هر وقت از آب بگیری تازه است...
.
. دیر اعمال شد ولی بازم خوب بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
2
تصمیم بجایی بود ولی اگه برای ساعت کاری تجدید نظر بشه بهتر است چرا که بقیه استانها 7 الی 15 ساعت کاری شونه و ما 6و45 الی 15 و ربع !!!!!!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
باسلام
تعطیلی پنجشنبه کاری در جهت اصلاح امور و کاهش هزینه ها خواهد بود چرا که عملا نیز تابحال پنجشنبه ها تعطیل بود فقط کارکنان سر کار بوده و بیهوده انرژی مصرف میشدولی کاری پیش نمی رفت . با تشکر
فاطمه
|
Kazakhstan
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
2
لطفا در ساعت شروع به کار تجدید نظر کنیدحداقل به خاطر جعمیت زیاد مادران کارمند این تجدید نظر رو بکنید
ندارد ملک ناکام
|
Kazakhstan
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
2
بله موافق هستم باید پنجشنبه ها در خوزستان تعطیل شود دلایلی هم دارم که عبارتند از : 1- خوزستان اقوام بزرگی در آن زندگی میکنند که دارای رسومات خاصی هستند از جمله عربها -بختیاریها شوشتریها - بهبهانیها و سایرین که در مراسمات عزاداری وعروسی خاص روزهای پنجشنبه بیشتر مد نظر دارند - تمامی کارمندان در این روز برای مراسمات حتما" باید شرکت نمایند چون از اقوام مطرح شده هستند
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
تصمیم استاندار مبنی بر تعطیل پنج شنبه ها بجا و شایسته تشکر است اما شروع تایم کاری از 6:45 مناسب نیست و هوا تاریکه. بهتر از 7 الی 15باشد تایم کاری. باتشکر
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
با تشکر از استاندار محترم
لیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
تصمیم استاندار مبنی بر تعطیل پنج شنبه ها بجا و شایسته تشکر است اما شروع تایم کاری از 6:45 مناسب نیست و هوا تاریکه. بهتر از 7 الی 15باشد تایم کاری. باتشکر
فردین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
با سپاس از شرکت کنندگانی که نظر مثبت دادند. لااقل اضافه کار که قطع شده بتونیم پنجشنبه ها دست فروشی کنیم نونی واسه خانواده تهیه کنیم
كارمند
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
سلام يك جواب به اين عضو هيات علمي عزيز كه مي گويد كار كنيد تا كشور را آباد كنيد . من در يك اداره دولتي كار مي كنم مدرك كارشناسي ارشد هم دارم و حقوق من كمتر از يك ميليون تومان است كه فكر كنم زير خط فقر باشد شما كه از مشكلات مردم خبر نداريد بهتر است كمي پرس و جو كنيد و ببينيد كه چرا همه در حال فرار از كار هستند توصيه مي كنم از يك روانشناس با تجربه كمك بگيريد و ببينيد كه آمار افسردگي در ادارات چقدر بالا رفته است . ضمناً شما كار پژوهشي را در قبال اخذ وجه انجام مي دهيد اگر به ما هم وجه بيشتري بدهند جمعه هم كار مي كنيم و به پاس كار پژوهشي تان هم كه فرصت مطالعاتي خارج از كشور دريافت مي كنيد. شما زباد نگران نباشيد استاندار محترم ساعات كار پنجشنبه را حتي يك ساعت و نيم بيشتر از حد معمول به بقيه روزهاي هفته اضافه نموده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
تصمیم خوبی است فرهنگ سازی درست صورت بگیرد نتایج خوبی به همراه دارد غیراینصورت ....
کارمند منطقه محروم که دور از همسرش است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
با سلام واقعا خوشحال شدم چون من از اول هفته تا آخر هفته تو خوابگاه دور از همسرم زندگی میکردم با این کار استاندار محترم من میتونم بیشتر در کنار خانواده ام باشم
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
با سلام تصمیم به جایی است ولی با توجه به حجم کاری ادارات دولتی بهتر است تایم کاری بنا به صلاح دید ریاست هر اداره هر باشد
طهماسبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
با تشکر از استاندار محترم تصمیم بسیارخوبی است ولی فکری هم به حال مدارسی بکنید که دوشیفت هستند و فضای مناسب برای جابجایی ساعات تدریس روز پنج شنبه به سایرروزهای هفته ندارند
شهروند اهوازی
|
Kazakhstan
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
لطفاً ساعت کاری اول صبح را اصلاح نمایید . واین موضوع رابه نظر سنجی بگذارید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
روزي هشت و نيم ساعت كار؟؟؟؟
راندمان كاري پايين مياد
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
1
0
akh joon zan dadasham khoshhal shod dadasham mimone khone bache dary kone
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
1
0
دستشون درد نکنه بالاخره تو این استان هم یه کار مفیدی داره انجام میشه هرچند این اصفهانی ها از همه جلوترن ولی واقعا کار جالبی است اگه عملی بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
لطف کنید به استاندار بگویید ما کارمندان اداری کانون پرورش فکری تنها اداره دولتی هستیم که در استان خوزستان بخشنامه های استانداری شامل ما نمی شود وما را تعطیل نمی کنند خوش بحال آن کارمندانی که خونشان از ما رنگین تر است
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
باسلام . من همه مثل اکثر کارمندان جواب بلی دادم و جای تشکر داره که به فکر ما همه بودن و پنج شنبه رو تعطیل کردن ولی خدایش ساعت 6:45 دقیقه و ساعت پایان کار اداری 15:15 دقیقه یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟ یعنی ما طلوع از خونه میام و غروب هم برمی گردیم واقعا یه تجدید نظری کنید
کارمند
|
Kazakhstan
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
سلام خوبه ولی من که یه دختر مجرد هستم و هر روز باید از روستا بیام سرکار شما بگید ساعت 6 صبج زمستون باید از خونه بیرون بزنم آیا امنیت هستش؟
کارمند
|
Finland
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
خدا به همه کسانی که میفهمند با خانواده بودن هم بخشی از کار کردن برای کشور و جامعه است اجر دهد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
0
اتفاقی چندانی نیافتاده تهران حدود5ساله که تعطیل میباشد ضمنا هرکسی که در استان خوزستان زندگی می کند باید یه حقوقی بدهند(گردوخاک و گرما60درجه وکمبود امکانات تفریحی فرهنگی عدم وجود امنیت و......
مهتا
|
United States of America
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
واقعا ممنون از این همه عدالت ...بانکی ها هم که جز مردم نیستند
سامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
1
1
آخر چی شد ؟ به ادارات ابلاغ می کنند یا نه یا اینکه فقط در حد نظر سنجی بوده ؟
کارمند شرکت نفت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
1
1
خدا کنه این طرح به شرکت نفتیا هم بخوره.آآآآآآاااااامین
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
1
1
اخه مگه ما چه گناهی کردیم که کارمند بانک شدیم تورو خدا یه فکری هم به حال ما بکنید مگه ما چه فرقی با دیگر کارمندهای ادرات داریم که گردوخاک وسرما وماه رومضان باید کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یکی جواب منو بدهههههههه
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
0
1
کارمندای بانک بدبخت از صبح تا 5عصر یه ریز کار میکنن اونوقت باید کارمندایی که کمتر از 3ساعت مفید کار نمیکنن تعطیل بشه
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
1
2
فقط بانک ها نیست کارمندان کانون پرورش فکری هم جرم کردند احتمالا این کارمندان در بحث اقتصاد ویا خدمت رسانی هستند...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
1
2
تعطیلی پنج شنبه برای اصفهان و جاهای دیگه که اجرا شده تایم کاریشون از 7 تا 15 هستش مگه ما چه فرقی با اونا داریم هم بیشتر از اونا خاک میخوریم هم بیشتر سال هوای گرمو نوش جان میکنیم مخصوصا الان که فصل مدارس هست این تایم برا ما اصلا خوب نیست لطفا درباره تایم تجدید نظر کنید با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
0
0
مسئول محترم لطف کن وبیا بچه منو برسون مدرسه وسط سال سرویس از کجابیاریم
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
5
کسی به فکر کارکنان خانم بانکها نیست مگه ما بچه مدرسه ای نداریم تازه ساعت کاری ما در طول سال قبل از 7 میباشد و با تایم مدرسه تفاوت دارد چرا کسی به فکر مانیست ؟ درضمن شهروندان محترم و فهیم روزهای پنجشنبه که تعطیل هستند یاد کارهای بانکی می افتند و روز پنجشنبه برای ما عذاب مضاعفه بد نیست یه کم انصاف به خرج بدهید و با کارمندان بانک اینقدر عناد نورزید متاسفم که خوشحالی یه عده باعث زحمت مضاعف ما میشه
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
1
واااااي نه اينطوري افتضاحه صبح هوا تاريكه تا ساعت 7 تو اين شهر بي دروپيكر كه تو روز روشن دزدي ميشه توي اون تايكي هوا چطوري از خونه بياييم بيرون
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
0
1
آقای استاندارمحترم مگرمابانکیها جزءاین ملت نیستیم؟ا همیشه این بانکیها هستند که درهر شرایط تعطیلیها شاملشان نمیشود چرا ؟ حالا ماهیچ . زن و بچه هایمان چه تقصیری دارندکه نباید پایان هفته درکنارشان باشیم . انصاف داشته باشید
سارا
|
Kazakhstan
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
از تعطیلی پنج شنبه ها خوشحال و از دیدن ساعت کاری ناراحت شدیم. برای ما که بچه کوچیک داریم خیلی این ساعت سخته. لطفا ساعت کاری رو با توجه به این فصل و اونهایی که بچه دارند تنظیم کنید.متشکرم...
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
1
به تايم هر روز 1ساعت و 40دقيقه اضافه شده كه در هفته ميشه500دقيقه يعني 8 ساعت و 20دقيقه و اين در صورتيست كه ساعت كاري 5شنبه ها6ساعت بوده!!!!!!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
0
0
کاری بس بجا بود/آقای استاندار ایکاش قبل ازاینها اقدام میکردیدنه اینکه منتظراستانهای دیگرباشیم تا بعد دنباله رو آنها باشیم /ولی آقای استاندار خواهشا درموردساعات کاری تجدیدنظربفرمایید/میخاین ازاستانهای دیگه استعلام کنیدساعت کاری چنده
کارکنان یکی از ادارت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
با این ساعت کاری فکر کارکنانی که بچه ی مدرسه ای دارند هم کرده اید؟ حداقل تایم صبح را با مدارس هم زمان کنید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
سلام و خسته نباشید.تعطیلی پنجشنبه خوبه ولی به شرطی که خانواده های که بچه مدرسه رو دارن از نظر ساعت کاری و تحصیلی همههنگ باشن مثلا خود من بچه هامونو باید بزاریم به امان خدا و با دغدغه بریم سرکار..این ناهماهنگی پدر ومادری که شاغل هستن و نگران بچه ها میشن اذیت کننده هستش.لطفا در مورد ساعت هم فکری درست بشه...با تشکر.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
http://www.khouznews.ir/fa/news/10165
سلام وعرض ادب همه شما دعوتید
www.behesht1389.parsiblog.com
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
تصميم بسيار منطقي و خوبي است. در اين هواي نا مساعد استان اين كمترين كمك به مردم زحمتكش استان است تا بتوانند تجديد فوا نموده و بهتر به جامعه و خانواده خود خدمت كنند.
عسل
|
Kazakhstan
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
سلام.
آقای استاندار خیلی ممنون از بابت تعطیلی اما چه فرقی داشت ساعتش که زیاد شد هدف واقعا کم کردن مصرف انرژی بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
دست شما درد نكنه خيلي ممنون حالا يك كارمند با انرژي بيشتري كار مي كند متشكر
حسيني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
با تشكر فراوان از استاندار توانا وفهيم كه ميدونه چطور انگيزه كارمندهاي استان را براي انجام كار بيشتر كنه مطمئن باشيد كلي دعا پشت سر تونه يكيش خود من زنده وسالم باشي
رضا
|
-
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
1
در هر حال از تلاش کلیه دست اندر کاران تحقق این خواسته سپاسگزاریم
sami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
با سلام
از استاندار محترم و سایر مسولین بابت توجه به نظراتمون متشکرم. واقعا توی این هفته که خبر تعطیلی رو شنیدم یک انرژی + دارم امیدوارم که ما کارمندها هم بتونیم با خدمات رسانی هرچه بیشتر به همشهریان عزیز از زحمات شما قدر دانی کرده باشیم%
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
هل بچو خورن
فارغ التحصیل زرنگ اما بیکاره بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
2
3
هر کی توی بانک ناراحته بره بیرون من حاضرم بجاش جمعه ها هم کار کنم...
دلتون میاد کار به این خوبی و راهی و حقوق و مزایای خوب
پنجشنبه ها هم حاضر نیستین کار کنید ؟؟؟
آقای استاندار من حاضرم بجاشون برم سر کار جمعه ها هم میرم سر کار...
ایمیلم رو هم نوشتم
سید عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
2
1
به فکر آدم آهنیها(کارمندان بانکها)باشید لطفا ،ما هم خانواده داریم که یک روز بیشتر پیش آنها باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
4
1
من کارمند استانداری هستم و تا کنون هیچ بخشنامه ای صادر نشده. و شنیدم که به هیچ عنوان پنجشنبه رو تعطیل نمی کنن.
پاسخ ها
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
یکی از سایت های خوزستان نوشته که با یکی از مدیران کل صحبت کرده و گفته از اول آذر پنج شنبه ها تعطیل است. آقای کارمند محترم استانداری خواهشن شما شایعه پراکنی نکنید. حالا دلیلتان برای این کار چیه خودت بهتر میدونی
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
1
0
واقعا متاسفم براکسی که میگه حالا انگیزه پیدا کردم که کارکنم پس ثابت شد که تا حالا هیچ کاری نمیکردی وحقوق مفت میگرفتی
مندل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
2
1
باسلام
ای کاش میشد همه مردم را راضی نگه داشت اما...
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
3
1
کارمندان زحمت کش بانک ها باید جمعه ها بیان سر کار!!!
چون از محل سپرده گذاری مردم شریف وام با کارمزد در حد صفر بدونه ضامن و چک و سپرده و وثقیه هر چند بار که دلشان خواست دریافت می کن
رحیم
|
Turkiye
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
1
0
کارمند استانداری واقعا راست گفتی پنجشنبه ها تعطیل نیست یعنی همه کارمندان خوزستان سر کار بودند و بیخود دلشون خوش کردند.آخی
مبارز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
1
0
معلومه کیا از این تصمیم ناراحت میشن کیا خوشحال!
یک کارمند که جزو بازی های آقایان نیست خوشحال میشه و من باید بگم خوشحالم.
ناشناس
|
Finland
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
1
0
همکارمحترم استانداری با توجه به ساعت اعلام شده صبح که بچه مدرسه رو داریم اگه پنجشنجه ها تعطیل نشه نذری پخش می کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
5
0
تعطیلی پنجشنبه ها به هیچ وجه برای استان خوزستان سودی ندارد.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
1
0
کمال تشکر را از تمام مسولین دارم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
0
1
ممنون از استاندار خوب ولي ساعت كاري را بايد اصلاح كرد انشااله دررابطه ساعت كار تصميم خوبي گرفته شود تا همه خوشحال شوند
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
1
2
چرا بخشنامه تعطیلی ابلاغ نمیشه ؟؟؟؟؟؟ نکنه واقعا سرکار بودیم .؟؟؟؟؟؟؟
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
1
2
تعطيلي پنج شنبها بسيار بجاست .لطفا در مورد ساعت ورود و خروج توجه بيشتري بفرماييد.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
0
4
تعطیلی روز پنج شنبه شیرین است ولی شیرینی آن با تلخی صبح زود از خانه بیرون زدن از بین میرود ،چطور تهران از ساعت 8 صبح لغایت 14/15 ظهر کار میکند ولی راندمان کار پائین نمی آید ولی فقط در خوزستان راندمان کار پائین میاید کاش کارمندان روزی سه ساعت کار مفید داشته باشند کافیست نه روزی هشت ساعت زورکی کار کردن..... بنظرم ساعت کار همان ساعت کار قبلی بماند راندمان کار مطمئنا افزایش میابد.
منجزی
|
Finland
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
0
1
من خودم یک کارمند هستم ولی خدایش دلم به حال بانکی ها میسوزه این ها هم با با انسان هستن و خانواده دارن به نظرم یه فکری به حال این بکنید من خودم اگر بانکی بودم بهم فشار می یومد اینجوری به نظرم بانک ها هم بایید تعطیل باشن عابر بانک هست دیگه با کامپیوتر هم می تونند مردم کار کنند
مهرداد
|
Germany
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
0
0
اینکه روز پنجشنبه تعطیل بشه خیلی خوبه، در مورد ساعت حضور سر کار فکر کنم بی انصافی باشه این موقع صبح قبل از خروس بیدار بشیم تازه در بسیاری از ادارات راندمان کار و فعالیت بسیار پایین است در استان خوزستان بعد از ساعت1 ظهر حضور ارباب رجوع در ادارات بسیار کم است همچنین کار مفیدی هم در ادارات صورت نمی گیره اگه ساعت کاری8 صبح تا حدود3 بعد ظهر باشه خوبه
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
با تشكر از مسئولين بخاطر اين تعطيلي ، اگه بشودفكري هم در جهت بهتر شدن ساعات كار انجام داد، مثلا : ساعت شروع كار زودتر باشد و ظهر زودتر به اتمام برسد بهتر است چون ساعت تعيين شده بدليل اينكه بعضي ادارات سرويسي جهت صرف نهار ندارند بسيار سخت است.
تراكتور از بانك ملي
|
Germany
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
واقعا تصور شما از كاركنان بانكها چيست ؟ جناب آقاي استاندار اگه خودت بانكي بودي باز هم تصميمت همين بود ؟؟؟؟؟؟؟
كاركنان بي زبون بانك
|
Germany
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
يه بچه 5 ساله هم ميدونه كه آتش نشاني و اورژانس كارشون شيفتيه چرا بانكها رو توي رده اونا قرار ميدين ؟ واقعا شما نميدونستين كه اونا شيفتي اند ؟
صداي بانك
|
Germany
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
1
1
راست ميگن هرچه كمتر كار كني بيشتر هواتو دارن . طبق آمار رسمي بيشتر ادارجات ايران فقط 20 دقيقه كار مفيد در روز دارند اين در حاليه كه بانكها بيشتر از 3 و حتي 5 ساعت دارند . اين هم دستمزدشون
بااااااااااااااااااانك
|
Germany
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
آب در كوزه و ......... منه ساده فكر ميكردم تبعيض نژادي فقط توي فيلمهاي سرخژوستي آمريكاست . نه بابا همينجاست توي استانداري خوزستانه !!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
2
2
اگر قرار باشد زمستان که ساعت طلوع آفتاب ساعت 7 و ربع صبح است، ساعت 6 از خانه بیرون بزنم تا ساعت 6 و 45 دقیقه سر کارم حاضر شوم، من ترجیح می دهم علاوه بر پنجشنبه, روز جمعه هم سر کار بیایم، به شرط آن که به جای ساعت 6 و 45 دقیقه, ساعت 8 و 45 دقیقه سر کار بیایم.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
بخش اداری و مالی مراکز درمانی که شیفتی نیستند چرا تعطیل نمی شوند
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
تهراني ها پنجشنبه ها تعطيل اند و روزهاي ديگه هم 8 يا 9 ميرند سركار، خدا يكم به ما يكم شانس بده و به مسئولين استان هم همت، ان شاا...
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
به نظر شما من که محل کارم در شهرستان محل سکونتم نیست ،صبح چه ساعتی باید از خونه بیرون بیام تا برسم سرکار؟ لطفا در مورد تایم صبح تجدید نظر بشه...ممنون
صداي بانك
|
Germany
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
حق دارين كه بانكها رو تعطيل نكنيد چون تعطيليشون واقعا محسوسه و توصيه مي كنم ادارجات رو از شنبه تا چهارشنبه تعطيل كنيد چون فقط برق مصرف مي كنند
میثم
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
1
2
تعطیلی روز پنجشنبه در استان بسیار عالیست از استاندار محبوب جناب آقای دکتر حجازی کمال تشکر را داریم.
کارمند زن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
با تشکر از لطفی که درحق مردم خوزستان داشته اید . خواهشمنداست تایم صبح را تغییر بدبد .
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
بنده های خدا هنوز بخشنامه تعطیلی ابلاغ نشده شما چونه ساعتش رو میزنید.........بقول..............شوی ..شوی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
0
پس بانککککککککککککککککککککککککیا چچچچچچچچچچییی این خدا ما چه گناهی کردیم که ما رو همیشه از بقیه اقشارکارمند جدا می کنم مردم کار بانکیشون رو بخدا یه روز دیگه هم می تونن انجام بدن.همکارای زحمت کش بانک تورو خدا پیگیر باشید سرسری نگیرید.
مربی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
1
0
مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هم تعطیل نیستند . چرا با اینهه تلاش برای پرورش کودکان و نوجوانان جامعه ، فرزندان مربیان کانون باید پنج شنبه ها از حضور مادرانشان در کنارشان در منزل محروم باشند ؟مربیان کانون هم مایلند مانند دیگران در کنار خانواده هایشان باشند .
حمید
|
Finland
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
0
0
با تشکر از استاندار محترم بخاطر بدل توجه به نظرات مردم خواهشمنداست در خصوص شروع وقت کاری با توجه به اینکه تعداد زیادی از کارکنان دولت یا خانم هستند یا مانند اینجانب باید فرزندانم را به مدرسه برسانم توجه بیشتری کرده وبا توجه به نزدیکی فصل زمستان در ساعت شروع تجدید نظری بفرمایند.
m0061
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
2
0
چرا بانک ها تعطیل نشدند
m0065
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۶
2
1
اخه چرا بانک ها تعطیل نشدند مگه چه گناهی کردند که با آن ها لج کردید
اسماعيل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
باتشكر از حسن توجه شما به نظرات شهروندان خوزستاني وتصويب تعطيلي پنجشنبه لطفا"درخصوص ساعت كار خصوصا"شروع تايم (صبح) تجديدنظر كنيد !!!!؟؟؟؟
سعيد صفري
|
United Arab Emirates
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
1
0
مادرم نذر كرده كه پنج شنبه ها تعطيل بشه، انشالله كه مي شه. از بس كه هر روز مي دويم تا شب.
پاسخ ها
دودو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
مادرتون نذرشو ادانکنه ها تعطیل نیست.هههههههههههههههه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
چرا شايعه و دروغ ؟ کجا پنجشنبه رو تعطیل کردن مگر خوزستانی هم اصفهانی اونا میتونن ما خوزستانیها نمی تونیم چون بی خیال بای
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
این خبر ازطرف مجموعه استانداری تکذیب شد البته شفاها 2چرا رسما اعلام نمیشود لطفا جواب بدهید
emad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
2
1
همش تعطیلی این کارها فقط به نظام اقتصادی کشور ضربه وارد میکنه
شهرام
|
Finland
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
پس چی شد چرا صحت و سقم خبرتان را پیگیری نمیکنید
كارمند بدبخت بانك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
1
2
آخه اين چه عدالتيه كارمندان بانك هميشه مستثني هستند اينها هستندكه بايد تعطيل نه انهايي كه كار براشون تفريحه
پاسخ ها
amir
| Kazakhstan |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
موقعه که وام های کلان کم بهره به کارمندان بانک می دهند هم دم از برابری می زنید
، یک کارمند بانک پیدا کن که خانه داشته باشد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
اقا امیر یه کم عرضه داشتی کارمند بانک میشدی درضمن شمایک صدم کارمندان بانک کارمفید نداریدپس هرچه میگیرن نوش جونشون تاکور شود هرانکس که نتوان دید
آيدين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
1
1
دست استاندار محترم درد نكنه مرسي تشكر آخر خوزستان هم عضو استانهاي ايران عزيز كه داراي ( تعطليلي روز هاي پنجشنبه ) هستند شد تشكر تشكر تشكر
پاسخ ها
دودو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
زیادی تشکر نکن.ههههههههههههههه
شهرام
|
Finland
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
1
11
پس چی شد چرا صحت و سقم خبرتان را پیگیری نمیکنید
ملیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
2
2
این خوزستان کی کارش درست بوده که این بار دومش باشه!!!!
پاسخ ها
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
ازموقعی که حجازی استاندار شد
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
0
0
با سلام

در جواب دوست عزيزمان عماد عرض ميكنم كه شما احتمالا شاغل اداري نيستيد چونكه اگر پنجشنبه ها به يكي از ادارات استان يك سركشي بكنيد متوجه خواهيد شد كه عملا هيچ كار خاصي در اين روز انجام نميگيرد . تقريبا 50درصد اداره مرخصي تشريف ميبرند يا اينكه حجم ارباب رجوع بسيار كمتر از روزهاي ديگر است . و در واقع جز اتلاف انرژي عايدي ديگر براي استان ندارد. پس چه بهتر كه روزهاي پنجشنبه مانند پايتخت كشور و
چند استان ديگر تعطيل باشد.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
0
0
با سلام

در جواب دوست عزيزمان عماد عرض ميكنم كه شما احتمالا شاغل اداري نيستيد چونكه اگر پنجشنبه ها به يكي از ادارات استان يك سركشي بكنيد متوجه خواهيد شد كه عملا هيچ كار خاصي در اين روز انجام نميگيرد . تقريبا 50درصد اداره مرخصي تشريف ميبرند يا اينكه حجم ارباب رجوع بسيار كمتر از روزهاي ديگر است . و در واقع جز اتلاف انرژي عايدي ديگر براي استان ندارد. پس چه بهتر كه روزهاي پنجشنبه مانند پايتخت كشور و
چند استان ديگر تعطيل باشد.
راضي
|
Kazakhstan
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
1
1
من يك كارمند شركت هستم و صبح تا ساعت 6 سركار هستم و وقتي از كار ميام خسته حتي نمي تونم به دختر بچه خود سرويس بدم - آيا زندگي كردن فقط كار است حداقل روز پنچ شنبه تعطيل باشد تا بتوانم به فكر خود به خانواده خود سرويس داده و بعد با آرامش كامل بتوانم كار خود را به نحوه احسنت انجام دهيم - آيا تا حالا كسي را ديديد با بدون تفريح و خسته كارش را درست انجام داده است / باتشكر
سارا
|
Kazakhstan
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
1
0
مرسی از استاندار خوبه شهرمون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
1
0
سلام دست مريزاد پس مربيان كانون پرورش فكر كودكان ونوجوانان چي ؟!؟ كه تمام سال بايد سر كار باشندتااستعدادهاي بچه ها را شكوفا كنند ايا نياز به استراحت ندارند حتي تمام كانونهاي وابسته به اموزش پرورش بعد او.قات فراغت تعطيل ميشن اما كانون پرورش فكري دريغ از يك روز استراحت يه فكري هم به حال ما بكنيد ممنون.
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
0
1
امروز دوستان در استانداري اعلام كردن كه اين قضيه كنسل شده به دليل عدم موافقت نهايي استاندار خوزستان.متاسفم
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
0
1
امروز دوستان در استانداري اعلام كردن كه اين قضيه كنسل شده به دليل عدم موافقت نهايي استاندار خوزستان.متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
1
0
من كارمند بانكم.لطف كنيد حداقل اين باجه عصر رو حذف كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
نمی شه
کارمند
|
Finland
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
1
0
حد اقل یه تماسی با فرمانداری بگیرید چی شد پس
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
1
1
تو اين نظر سنجي مردم عادي كه نظر ندادند.كارمندها بودند كه پيامك برا هم ميدادند كه برن نظر بدهند.انوقت مينويسي نظر سنجي از مردم خوزستان!!!!!ساعت هشت و نيم تا نه صبح ميشه خوردن صبحانه!12تا12ونيم ميشه نماز!!1تا2ميشه نهار!!بعد از ساعت 2كه ديگه امكان نداره كارمندي تو اتاقش ببيني!!!
كارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
1
0
2 روز ديگه تا پنج شنبه مونده چرا بخشنامه رو به ادارات نميفرستيد منتظريم
saeed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
1
بابا خالي بندی بود خبری نشد که الکی دلمون رو خوش کردیم گفتیم یه روز بیشتر با خانواده باشیم. ما اگه شانس داشتیم تو خوزستان زندگی نکردیم همین کارها رو میکنید بعد ملت دارن از خوزستان فرار میکنن من دیگه می افتم دنبال فرار از خوزستان
علعلي
|
Kazakhstan
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
1
0
دست استاندارمحبوب درد نكنه با تعطيلي پنج شنبه هاي خوزستان من كارمند بيرون شهراهواز شاغل هستيم حداقل دو روز پيش خانوداه خودم باشم
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
جناب استاندار چی شد جرات به خرج بده از چی میترسی پنج شنبه ها رو تعطیل نمیکنی ؟مگه نه فقط اینکه دعای خیر مردم خوزستان پشت سرت هست ! جز دعای خیر هیچی تو این دنیای فانی ارزش نداره پس کوتاهی نکنید به گفته امام (ره)خوزستان دین شو به اسلام ادا کرد نذارید ظلم به مردم خوزستان بشه!! اجرت با شهدا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
1
1
بابا هل بچون خورن ! تش منه پيلا ! آقاي استاندار سي چه تعطيلش نمكني؟!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
1
2
مدیر محترم چرا نظر مارا در سایت به نمایش نمیگذارید
کارمند
|
Germany
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
2
0
لطفا صحت و سقم خبر را پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
1
0
لطفا پیگیرباشید چون هنوز چیزی ابلاغ نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
0
0
ما چشم براه ابلاغ تعطيلي پنجشنبه ها از سوي استاندار محترم هستيم.حيف است كه افتخار اين خدمت مهم به مردم استان به استاندار بعدي برسد.ما منتظريم استاندار مردمي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
عالیه
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
1
سلام-در مورد بانکها که ناله می کننداولا حقوق کارمندان بانک با کارمندان عادی قابل مقایسه نیست(حقوق-پاداش-مزایا)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
والبته فراموش نکنید کارکارمندان بانک با کار کارمندان عادی یکی نیست(استرس /شنیدن حرفهای خوب ازطرف شمامشتریان عزیزو.......
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
پس چی شد این تعطیلی روز پنج شنبه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
چی شد پس ؟؟ فقط نظر سنجی شد برای هیچ و پوچ؟؟ از کی عملی خواهد شد پس ؟ سریعا پیگیری شود وگرنه به اعتبار سایت و استانداری لطمه می خورد. تشکر
مادر
|
Kazakhstan
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
تورا به خدا اگر ميخواهيد كار درستي انجام بديد دعا پشت سرتون باشده تايم اداري از 6:45 دقيقه رو به 7 به بعد تغيير بديد .نه مردم رو بدبخت كنيد
مادر
|
Kazakhstan
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
تورا به خدا اگر ميخواهيد كار درستي انجام بديد دعا پشت سرتون باشده تايم اداري از 6:45 دقيقه رو به 7 به بعد تغيير بديد .نه مردم رو بدبخت كنيد
كارمند
|
Kazakhstan
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
با سلام
من يكي خوشحال شدم پنج شنبه ها تعطيل اعلام شد.ولي ساعتش اگر تغيير كنه عليتر مي شه،ما همينطوريش ساعت 8مي رسيم خوابيم چه برسه 6.45.
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
تکذیب شایعه و خبر تعطیلی روزهای پنجشنبه


به گزارش پایگاه اطلاع ر سانی استانداری خوزستان روز های پنج شنبه روزکاری بوده و تعطیل نمی باشد. به استحضار عموم میرساند درج خبر تعطیلی این روز در برخی از محافل ،سایت هاو نشریات شایعه وبی اساس بوده است.
کد: 1278
گروه: اخبار استانداری
نویسنده خبر: مدیر روابط عمومی

میدونستم کسی چنین لطفی به ما نمیکنه خوزستان یعنی تبعیض
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
توسط سایت استانداری تکذیب شد
کارمند دولت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
شایعه شده که استاندار این خبر رو تکذیب کرده
مشکات
|
Finland
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
من بهترین روش را انتخاب کردم اول آذر 91 رسید اما خبری از تعطیلی پنجشنبه نشد نتیجه میگیریم شایعات را بشنوید ولی باور نکنید چون استان خوزستان هنوز از استان بوشهر خیلی فاصله دارد واقعا متاسفم .
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
همیشه این طور بوده ، هرکه بیشتر کار کند و نجیب باشد ، بیشتر بهش ظلم می شود !!!!کارمند بانک !!!!!!!!!!!!!!!!!!
عسل
|
Kazakhstan
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
0
0
پس چرا این خبررو گذاشتین تو سایت . خبر کذب دادین خب حداقل درستش کنین بگید موافقت نکردن روتون نمیشه . تهران.اصفهان.بوشهر یا هر استان دیگه خودشون واسه استانشون تصمیم میگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۱
0
0
ممنونیم از نماینده های محترم که اینطور سفت و سخت دنبال به کرسی نشوندن نظر مردمشون هستن.آخه مرامتو شکر مگه داد نمیزدی : من از خوزستانم؟ تو دیگری مگه نمیگفتی خادم مردم استانم هستم؟ پس چی شد؟... بعد از کم شدن اون همه بودجه های بخش های مختلف، بعد از این همه کسر حقوق و امکانات، لااقل این تعطیلی رو میگذاشتی که کمی به بدبختیهایی که به قول مسولین اصلا وجود ندارن برسیم. کی میخایم ذره ای اقتدار از خودمون نشون بدیم؟ کی میخایم ذره ای ارق به مردممون داشته باشیم؟ ...
نجمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
0
1
این مونا خانوم که اصلا هم حریص نیستن احتمالا خودشون 5شنبه رو تعطیلن بقیه ادارات بیان سرکار تا کارای ایشون رو انجام بدن .آقای وام بدون بهره هم یا مجردین یا جز پول چیزی براتون مهم نیست ناگفته نمونه من5شنبه ها تعطیلم
مشکات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۳
3
0
من مطمینم دوباره اقای استاندار در شورای اداری بعدی این مساله را مطرح وحتما تصویب میشود ......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
با با خوش خیال
علی
|
Germany
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
1
1
بابا همتون سرکارید . از تعطیلی هیچ خبری نیست!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۴
0
1
چرا تعطیل نشد؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
سرکار بودید.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
بعد از خوزستان چند استان بدون نظر سنجی فوری تصویب کردند اما استاندار محترم ما هنوز داره نظر سنجی میکنه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۵
0
0
به حال من یکی که تاثیری نداره کارمند بانکی که هرروز ساعت 7 سرکارم نه گردوخاک و نه تعطیلات دیگه شامل من نمیشه
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۱
0
0
والله خوب نوش جان کارمندان محترم دولت ولی امید وارم نتیجه بده و واقعا این ساعت کاری که اعلام شده رو رعایت کنن که نمیکنن
jafar
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۴
0
0
حق خوزستانیها بیشترازاینهاست
کارمند ناراضی بانکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
0
0
چرا جز بانکها مگه بانکها کشیک خودپرداز ندارن
بذارید عدالت برا همه قشرها پایدار باشد
فقط خون بقیه کارکنان اداره ها رنگ داره یا ما بانکی جز ادمها حساب نمی اییم .
مسعودازشوشتر
|
Germany
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
0
به شرط تعطیلی بانکهادرروزپنجشنبه موافقم
کارمند بانک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
0
0
یعنی واقعا بی عدالتیه اگه بخوان بانک ها رو تعطیل نکنن.
رضا
|
Germany
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
0
0
ظاهرا شاه بخشیده شاقلی نمی بخشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
0
0
از ساعت 7:15 الی 15:45 دقیقه تایم درستی نیست
باید بشه 7 الی 15
کارمند مظلوم بانک
|
United States of America
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
با سلام به همه عزیزان
درمورد تعطیلی روزهای 5شنبه کاری بسیار پسندیده است . و سرزنش در این خصوص مربوط به کسانی میشود که از مطالعه بی بهره اند . اکثریت کشورهای پیشرفته اروپایی از زمره کشورهای پر تعطیلی دنیا هستند . وبایدبدا نید که ما و شما عزیزان کار میکنیم که در کنار اونایی که دوستشان داریم ساعات خوشی را داشته باشیم یعنی کار میکنیم که زندگی کنیم نه زندگی کنیم که کار کنیم.
اما این تصمیم نیاز به تدبیر و جسارت دارد که متاسفانه اون جور که باید در این خصوص خرج نشده است . در همین روز تعطیل 5 شنبه که به اجرا در میاد همه به بانکها حمله میکنند برای انجام امورات بانکی عقب افتاده .
به نظر شما و مسوول تصمیم گیرنده اون بانکی خسته از کار هفتگی جمعه را بخوابد تا خستگی 5شنبه در بیاد ، یا به درس کودک ابتداییش برسد یا دید و بازدید کند یا نظافت هفتگی خود و منزل رو انجام بده بچش رو به پارک ببره یا..........................
تدبیری که کم خرج شد از این لحاظ اما ساعات کار نیز کاملا با ترس از از دست دادن موقیعیت شغلی تصمیم گیرندگان لحاظ شده. امیدوارم که 5شنبه تمام ادارات نهادها بانکها و شرکتهای خصوصی 5شنبه تعطیل باشند بدون پس دادن هرگونه تاوانی..........
درآخر دعا میکنم خدایا به آنان شهامت ، آرزوی خدمت به مردم،نیک اندیشی عطا کن
آمین
:
:
:
آخرین اخبار