تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت صبای قم و فولاد خوزستان؛ جدال میان دو همسایه
در حالی فردا دو تیم صبای قم و فولاد خوزستان در قم به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم بجز در تفاضل گل از همه آیتم‌ها با هم برابر هستند و فولاد نیز به همین دلیل یک پله از صبای قم در جدول بالاتر نشسته است.

هر دو تیم فولاد و صبای قم در شرایط کنونی دارای 19 امتیاز، پنج برد، چهار مساوری و چهار باخت هستند و تنها در تفاضل گل فولاد دارای تفاضل گل مثبت شش است و صبای قم مثبت چهار است که همین اختلاف باعث شده تا فولاد خوزستان یک پله از صبای قم در جدول رقابت‌ها بالاتر باشد.

بر اساس این گزارش فولاد خوزستان در پنج بازی گذشته هیچ بازی را نباخته است و توانسته روند رو به رشد خود را آغاز کند و صبای قم نیز از سه بازی گذشته توانسته پنج امتیاز کسب کند که در نوع خود قابل تحسین است.

هر دو تیم دارای شرایطی مساوی هستند و نیازمند به برد بازی مقابل حریف زیرا در ‌غیر این صورت حتی تساوی دردی از جایگاه آن‌ها در جدول رقابت‌ها نمی‌کند.

*بازی خطرناکی است

سرمربی فولاد خوزستان در این باره می‌گوید: بازی مقابل صبای قم در شرایط کنونی بسیار خطرناک است زیرا شرایط دو تیم بسیار به هم نزدیک است و در چنین شرایطی امتیاز گرفتن بسیار دشوار است.

حسین‌فرکی با اشاره به اینکه صبای قم دارای نیروهای بسیار خوبی است، تاکید می‌کند: صمد مرفاوی در هفته‌های گذشته نتیجه‌های خوبی گرفته است ولی فولاد خوزستان در بازی مقابل صبای قم از تاکتیک‌های خاصی استفاده می‌کند که باید آن‌ها را در بازی فردا دید.

این سرمربی لیگ برتری فوتبال ایران خاطر نشان می‌کند: فولاد خوزستان روند رو به رشد خود را آغاز کرده است و به این دلیل می‌کوشد تا جایگاه خود را در جدول رقابت‌ها بهبود بخشد.

وی می‌افزاید: بازی قبل فولاد خوزستان بسیار فشرده و سخت بود و به این دلیل بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند و به این دلیل در روزهای گذشته فرصتی برای تمرین‌های تاکتیکی نداشته‌ایم و تنها در راستای بهبود شرایط بدنی بازیکنان فولاد خوزستان تلاش کرده‌ایم.

فرکی با اشاره به اینکه شرایط دو تیم در جدول وضعیت را حساس‌تر کرده است، خاطر نشان می‌کند: وضعیت این دو تیم کاملا مشابه است و به این دلیل قدرت خطرپذیری را از هر دو تیم می‌گیرد ولی از طرفی تساوی در این بازی نیز به درد هیچ یک از دو تیم موجود در رقابت نمی‌خورد و به این دلیل بازی فردا باید با برد به پایان برسد.

وی با تاکید بر اینکه چند هفته بسیار خوب را پشت سر گذاشته‌ایم، می‌گوید: شرایط بسیار برای برد فولاد مهیاست ولی باید تلاش کنیم تا دستورات کادر فنی در زمین اجرایی شود و در این باره بازیکنان فولاد باید هوشیارانه عمل کنند.

*فولاد نه مصدوم دارد و نه محروم

سرپرست تیم فولاد خوزستان در این باره می‌گوید: تیم فولاد خوزستان در بازی مقابل صبای قم نه مصدوم دارد و نه محروم و به این دلیل وضعیت این تیم را بسیار خوب برای رقابتی همراه با پیروزی ارزیابی می‌کنم.

حسین ابن‌قاسم می‌افزاید: فولاد خوزستان از وضعیت بحرانی خارج شده است و روند امتیازگیری از تیم‌های جدول را آغاز کرده است و باید این روند با سرعت ادامه پیدا کند و حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه فولاد خوزستان باید فاصله خود را با صدر جدول کم‌تر کند، تاکید می‌کند: فولاد خوزستان کافی‌ است دو بازی خود را در آینده با برد به پایان برساند جایگاه بسیار خوبی را در جدول مسابقات از آن خود می‌کند و در این باره مطمئن هستیم که این روند دنباله‌دار خواهد شد.

سرپرست تیم فولاد خوزستان تاکید می‌کند: فولاد خوزستان در شرایط کنونی تنها به برد نیاز دارد و هیچ چیزی را به جز برد در ذهن نمی‌پروراند.

*تغییرات در صبای قم مشهود است

شاید صبای قم نیز در جدول رقابت‌ها یک پله از فولاد پایین‌تر باشد ولی استفاده از مزایای میزبانی در قم می‌تواند بسیار به سود این تیم باشد به نحوی که مربی صبای قم در این باره می‌گوید: تغییرات در تیم صبای قم کاملا مشهود است و این تیم روزبه‌روز بهتر می‌شود.

محمودفکری خاطر نشان می‌کند: بسیاری از بازیکنان صبای قم تجربه‌ای برای بازی در لیگ برتر و تیم‌های بزرگ را ندارند و به این دلیل باید با تفکرات صمد مرفاوی آشنا شوند و در این باره تغییرات را در تیم آغاز کنند.

وی تاکید می‌کند: تفکرات صمد مرفاوی در تیم کامل اجرایی نشده است و به این دلیل باید کوشید تا در راستای اجرایی شدن نکات مطرح شده در تیم گام برداریم.

مربی صبای قم با اشاره به شرایط کنونی صبای قم می‌افزاید: برای بازی مقابل فولاد خوزستان بسیار روحیه داریم زیرا بازی مقابل آلومینیوم را با برد به پایان رسانده‌ایم.

این مربی صبای قم خاطر نشان می‌کند: صبای قم برای برد به میدان خواهد رفت و در این باره تنها در تلاش هستیم تا میهمان خود را با برد خانگی بدرقه کنیم.

فکری تاکید می‌کند: به شدت نیازمند بازیکن هستیم و به این دلیل در پست‌های مختلف نیازمند بازیکن هستیم و ایمون زاید یکی از بازیکنانی است که به دنبال جذب آن هستیم.

شاید دو تیم از نظر جایگاهی و امتیاز در جدول با هم اختلاف چندانی نداشته باشند ولی برای پیش‌بینی نتیجه این بازی هیچ مفصر فوتبالی حاضر به پیشگویی نیست زیرا بازی فردا جدالی میان دو همسایه در جدول رقابت‌های لیگ برتر است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار