تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۲۳۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نايب‌رييس هيات جودو خوزستان:
بانوان استان مي‌توانند در مسابقات كشوري صاحب مقام شوند
نايب‌رييس هيات جودو خوزستان مي‌گويد باتوجه به اين‌كه فعاليت‌مان در بخش بانوان را از سال گذشته به صورت جدي آغاز كرديم، عملكرد بازيكنان‌مان بهتر شده است.
 
فروغ كيماسي  اظهاركرد: سال گذشته براي اولين بار در مسابقات كشوري شركت كرديم ولي باتوجه به اين‌كه تجربه كافي نداشتيم، نتوانستيم عنواني را به دست آوريم.
 
وي ادامه‌داد: اما معتقدم امسال باتوجه به اين‌كه تجربه و فعاليت‌مان بيشتر شده و انگيزه بازيكنان براي مدال‌آوري نيز بالاتر رفته است، مي‌توانيم در مسابقات كشوري كه در تهران برگزار مي‌شود، صاحب مقام شويم و مسلما عملكرد بهتري نسبت به سال گذشته خواهيم داشت.
 
نايب‌رييس هيات جودو خوزستان خاطرنشان‌كرد: به نظرم اكنون با تبليغاتي كه داشته‌ايم، جودو به خوبي معرفي شده است. با آموزش و پرورش نيز تعامل خوبي داريم و قصد داريم به مدارس برويم و اين رشته را معرفي كنيم. فعلا در حال برنامه‌ريزي براي انجام اين كار هستيم.
 
وي با بيان اين‌كه اكنون در رده‌هاي سني نوجوانان و بزرگسالان فعال هستيم، عنوان‌كرد: كار كردن از رده سني پايه مي‌تواند پشتوانه خوبي براي ساير رده‌هاي سني باشد و به نظر من اين اقدام بايد با برنامه‌ريزي و به آرامي انجام شود زيرا در غير اين صورت ممكن است به آن‌چه مدنظرمان است، دست پيدا نكنيم.
 
كيماسي به امكانات سخت‌افزاري اين هيات در بخش بانوان اشاره كرد و گفت: اكنون بانوان در دو سالن‌ جهان‌آرا و خانه جودو اهواز تمرين مي‌كنند ولي اين دو سالن جوابگوي ما نيست و براي اين‌كه بتوانيم اين رشته را بهتر معرفي كنيم، نياز به سالن‌هاي‌هاي بيشتري داريم.
 
وي درباره فعاليت هيات‌هاي شهرستاني اظهاركرد: اكنو‌ن آبادان در اين رشته فعال است و ساير شهرستان‌ها به دليل كمبود مربي براي آموزش، فعاليت كمتري دارند. در حال برنامه‌ريزي هستيم كه مربياني را از اهواز به اين شهرستان‌ها بفرستيم تا بازيكنان علاقه‌مند به اين رشته را آموزش دهند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار