تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۲۲۸۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعيت نامناسب بهداشتي بيمارستان شادگان
نماينده شادگان با بيان اين كه بيمارستان شادگان نمي‌تواند خدمات خوبي به مردم ارائه دهد، گفت: اين بيمارستان قدمتي 30 ساله دارد و در زمان جنگ تحميلي با توجه به مقتضيات آن زمان ساخته شد. بيمارستان شادگان در فضاي بسيار بزرگي ساخته شده و براي سرد و گرم  كردن آن مشكل وجود دارد و امكانات كنوني بيمارستان نيز نمي‌تواند اين فضا را پوشش دهد.


 عبداله تميمي اظهار كرد: شادگان جزو مناطق محروم است و پزشكان رغبت كمتري براي ورود به اين شهرها دارند، ورودي جوانان شادگان به رشته پزشكي نيز بسيار كم است به همين دليل با مشكل كمبود پزشك مواجه هستيم. دانشگاه بايد برنامه‌اي داشته باشد تا سهميه‌اي براي اين افراد در نظر گرفته شود و به صورت بومي پزشك در شادگان فعاليت كند. اين كمبود پزشك از 25 سال پيش وجود داشته و هنوز هم رفع نشده است.
 
وي تصريح كرد:‌ مشكل ديگر اين است كه شادگان زير نظر دانشكده پزشكي آبادان قرار گرفته است. اين درحالي است كه اين دانشكده تازه‌تاسيس است و نمي‌تواند شادگان را هم پوشش دهد به همين دليل مشكلات بهداشتي شادگان بيشتر خواهد شد. بهتر است دوباره شادگان زير نظر دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز قرار گيرد تا مشكلات كمتر شوند.
 
نماينده شادگان گفت: به دليل وجود مشكل در تجهيزات و بيمارستان، نگهداري آن نيز هزينه‌بردار است و نمي‌‌توان اين همه هزينه را پرداخت كرد و با اين بودجه‌اي كه به بيمارستان تعلق مي گيرد حتي نمي توان حقوق كارمندان را هم پرداخت كرد.
 
وي ادامه داد: اين بيمارستان از نظر خدمت‌رساني واقعا ضعيف است و بهداشت آن نيز زياد مناسب نيست.
 
تميمي گفت: مردم شادگان لياقت بيمارستان بسيار بهتري را دارند. با صحبت با وزير بهداشت قرار شده كه بيمارستان جديدي در وسعت كمتر در شادگان ساخته شود كه مناسب با مقتضيات زمان حال باشد كه اين پيشنهاد در حال حاضر در دفتر رياست جمهوري در حال بررسي اعتبارات و تصويب است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد شهدادزهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۶
0
1
به نام خدا
سلام علیکم : دوست عزیز و استاد گرامی وبسایت رسمی یعقوب جدگال نماینده مردم محترم و شریف چابهار،کنارک و نیکشهر در مجلس شورای اسلامی و پایگاه اطلاع رسانی چابهار نیوز جهت بیان مشکلات عمومی مردم و خبرها فرهنگی ،اجتماعی ، اقتصادی ، ورزشی و وقعایهای روز جنوب استان سیستان وبلوچستان راندازی شد.اگر در لینگ وبلاک خود قرار بدهید ممنون می شوم.
. وبسایت رسمی یعقوب جدگال: http://www.y-jadgal.ir
پایگاه اطلاع رسانی چابهار نیوز: http://www.ch-news.i
:
:
:
آخرین اخبار