تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۲۲۲۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم ماشین سازی: نحوه مسابقات لیگ برتر اذیت کننده است
  سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: شرایط و نحوه مسابقات امسال لیگ برتر اذیت کننده است و امیدوارم در سال‌های آینده بازی‌ها را اینگونه برگزار نکنند.

 علیرضا اکبرپور روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان، بیان کرد: در این هفته شرایط خوبی نداشتیم و نسبت به بازی قبلی چند مصدوم، محروم و بیمار داریم اما با این وجود تمرینات خود را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه چند بازیکن جوان خود را از تیم امید به ترکیب اصلی اضافه کردیم افزود: روز یکشنبه با یک تیم جوان، دونده و جنگنده‌ وارد میدان می‌شویم و با آنالیز خوبی که از تیم نفت مسجد سلیمان انجام دادیم، امیدوارم پیروز میدان شویم.

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز نسبت به فرسایشی شدن مسابقات اظهار ناراحتی کرد و گفت: این بازی تمام شود، ۱۲ روز بعد بازی داریم و بعد از آن یک ماه دیگر بازی داریم لذا این موضوع باعث می شود که بازیکنان رفته رفته فرسوده و خسته شوند.

وی در مورد بازی با نفت مسجدسلیمان بیان کرد: شرایط آب و هوای مسجدسلیمان برای ما مشکل ساز خواهد بود اگرچه امیدوارم فردا هوا خنک تر از امروز باشد.

اکبرپور با بیان اینکه ما در هر بازی به فکر برد هستیم و بازیکنان ما برای این مهم تلاش می‌کنند ادامه داد: هر چه به انتهای مسابقات لیگ نزدیک‌تر می‌شویم شرایط حساس تر شده و تیم‌ها به سختی امتیاز از دست می‌دهند و تیم ما هم از این موضوع مستثنی نیست.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ماشین سازی تبریز از ساعت ۱۹:۲۵ روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار