تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۲۱۸۲۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه چمران اهواز در ایام نوروز فعال‌اند
 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشجویان ورودی ۹۹ می‌توانند از سامانه‌های دانشگاه برای جبران عقب افتادگی تحصیلی خود در تعطیلات نوروز استفاده کنند، بنابراین سامانه‌های آموزش مجازی در نوروز تعطیل نخواهند شد. اما دانشگاه هیچ اجباری برای جبران عقب افتادگی تحصیلی دانشجویان در نوروز ندارد.

علیرضا جلیلی‌فر در پاسخ به این سوال که آیا آموزش مجازی در تعطیلات عید نوروز متوقف می‌شود؟ اظهار کرد: ما آموزش مجازی را تعطیل نمی‌کنیم؛ دانشجویان ورودی ۹۹ با تاخیر وارد دانشگاه شدند و طبیعتا امتحانات نیز با تاخیر به پایان رسید، بنابراین با تاخیر نیز ترم بهمن ماه را آغاز می‌کنند. از فرصت ایام نوروز می‌توان برای جبران استفاده کرد.   

وی با بیان اینکه نیمسال دومِ دانشجویان ورودی ۹۹ از ۱۶ اسفند ماه آغاز می‌شود، گفت: اما دانشجویان ماقبل ۹۹ حدود سه تا چهار هفته است که نیمسال دوم را آغاز کرده‌اند. به این منظور دانشجویان ورودی ۹۹ می‌توانند از سامانه‌های دانشگاه برای جبران عقب افتادگی تحصیلی خود در تعطیلی نوروز استفاده کنند. بنابراین سامانه‌های آموزش مجازی در نوروز ۱۴۰۰ تعطیل نخواهند شد. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان با بیان اینکه اجباری برای جبران درس‌های عقب افتاده نیست، تصریح کرد: تاکید می‌کنم که دانشگاه هیچ اجباری برای جبران عقب افتادگی تحصیلی دانشجویان در نوروز ۱۴۰۰ ندارد؛ چراکه ایام تعطیلات است و الزامی وجود ندارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار