تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۲۱۷۱۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اصناف و کسبه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
 هاشمی از اصناف و کسبه شهرستان حمیدیه خواست رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را به منظور مهار بیماری کرونا جدی بگیرند.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه با اشاره به بازدید سرزده از اصناف و کسبه شهرستان گفت: بسیاری از ادارات، اصناف و کاسبان توجه زیادی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کنترل بیماری کرونا دارند.

او ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان، اصناف و کسبه در همراهی کادر درمان و پزشکی با رعایت بهداشت فردی و عمومی افزود: با توجه به وضعیت قرمز استان خوزستان و وضعیت هشدار شهرستان از شهروندان خواهشمندیم نسبت به رعایت بیش از پیش بهداشت، حفظ فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، خودداری از برگزاری مراسم عروسی، ختم و دورهمی‌های خانوادگی با شرکت در این قبیل تجمع ها، اجتناب از سفر‌های غیرضروری و پرهیز از عادی انگاری اهتمام بیشتری به خرج دهند.

به گفته هاشمی، بازدید سرزده از اصناف و کسبه فعال در حمیدیه با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان و سایر مسئولان مربوطه انجام و تذکرات و هشدارهای لازم به افرادی که نسبت به خطرات کرونا ویروس سهل انگاری می کنند، ارائه شد.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هم اکنون ۱۱ شهرستان خوزستان شامل؛ اهواز، آبادان، دزفول، شوشتر، خرمشهر، رامهرمز، شادگان، هویزه، کارون، دشت آزادگان و بندر ماهشهر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و طی ۲۴ ساعت گذشته تست یک هزار نفر در استان مثبت شده است.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار