تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۲۱۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه بین المحلی بالاخره بین المللی می شود!
خوزنیوز: نمایشگاه بین المللی خوزستان بالاخره پس از سال ها توانست سود قابل توجهی را میان سهامداران خود منجمله مهمترین آنها یعنی شهرداری اهواز تقسیم نماید. چنین رویدادی در حالی اتفاق افتاد که قریب ده سال با مماشات، مدیری در رأس این شرکت بود که در طول این مدت مجموع سودش نتوانسته به اندازه یکسال اخیر باشد!

 این اتفاق حتی وقتی که ترازنامه(عملکرد سال مالی 1390) ارائه شده به مجمع عمومی را در اختیار استاندار خوزستان قرار دادند، تعجب وی را برانگیخت.

متأسفانه در طول ده سال مدیریت قبلی که با حمایت برخی از مسئولین استانداری هم همراه بود هیچگاه فرصت لازم برای یک تفکر اقتصادی در شرکت نمایشگاه بین المللی ایجاد نمی شد. به گونه ای که اصحاب مطبوعات از آن به عنوان "نمایشگاه بین المحلی" نام می بردند. از جمله پروژه هایی که هیچگاه در آن مقطع جدی گرفته نشد جابجایی نمایشگاه به محل اصلی آن در وسعت بزرگی در حاشیه شمال غربی اهواز بود که خوشبختانه این مهم اینک در حال اقدام عملی است. از سوی دیگر اخیرا تغییرات در هیات مدیره نمایشگاه هم شکل گرفت و بجای مدیرعامل سابق که عضو هیات مدیره هم بود فرد دیگری به این هیات وارد شد. ضمن اینکه بخشی از سهام این شرکت که به صورت غیرمعمول و بدون رعایت تشریفات قانونی در اختیار مدیرعامل سابق قرار گرفته بود مقرر است که از طرق قانونی بازپس گرفته شود.

غلامرضا فروغی نیا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
0
0
ترا به خدا اگر بين المللي شد وروذي به آن را از فلكه كيانپارس مسدود و راه ديگري براي آن مهيا كنيد.
:
:
:
آخرین اخبار