تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۱۶۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هنگام حمل بار با کی تماس بگیریم؟
هنگام حمل بار با کی تماس بگیریم؟

معمولا افرادی که مستاجر هستند به طور میانگین سالی یک بار با اسباب کشی روبرو می شوند. شاید این جمله ی اسباب کشی خوش نشینی را بار ها شنیده اید اما این جمله کلی درد سر و ماجرا مثل پیدا کردن یک مکان مناسب دیگر، بسته بندی لوازم سنگین و شکستنی، حمل و نقل و باربری به همراه دارد. اسباب کشی معضلی که گریبان گیر مرد و زن خانه است زیرا معمولا خانم ها کار بسته بندی و مرتب کردن وسایل را به عهده دارند و آقایان نیز این وسایل جمع شده را باید جا به جا کنند.

هیچ گاه نمی توان مقیاس کرد که بسته بندی آن همه وسیله سخت تر است یا حمل و نقل آن همه وسیله ی سنگین و بزرگ دشوار تر است‌. بهتر است فکر خود را مشغول نکنید تا ببینید کار کدام سخت تر است زیرا چندین سال است که شرکت های مختلفی در رابطه با این کار افتتاح شده اند و در این زمینه به مردم خدمات رسانی می کنند ما تمام تلاش خود را می کنیم که در این مقاله با شرکت های معروفی که این کار را به بهترین شکل ممون انجام می دهند آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

الو پیک دوست شما در حمل بار

قطعا بار ها و بار ها نام الو پیک را شنیده اید و یا این که الو پیک بار ها و بارها به دادتان رسیده است. الو پیک یکی از اولین شرکت های خدماتی موفق در ایران است که در مواقع ضروری به کمک مردم می آید. الو پیک کار های زیادی برای مردم انجام داده است که یکی از آن ها حمل بار است‌ سال های سال است که وقتی برای مردم این سوال پیش می آید که هنگام حمل بار با کی تماس بگیریم الو پیک جواب آن ها است.

تصور کنید که اولین روز هفته به سر کار خود رفته اید اما وقتی که به محل کار می رسید متوجه می شوید که یکی از مدارک ضروری را با خود نیاورده اید با توجه به این ترافیک ها و شلوغی ها که در شهر های بزرگ‌ وجود دارد عاقلانه نیست که این همه را برگردید زیرا تا شما به مقصد برسید ساعت اداری به پایان رسیده است و شما باید به منزل خود برگردید در چنین مواقعی می توانید با الو پیک تماس بگیرید تا این کار را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما انجام دهد.

هنگام حمل بار با کی تماس بگیریم؟

اسنپ دوست جدید مردم در جا به جایی ها

یکی از شرکت هایی که این روز ها نامش بر روی زبان خیلی از افراد می باشند اسنپ است. قطعا در این چند سالی که شرکت اسنپ افتتاح شده است شما و یا یکی از اطرافیانتان یکی از مشتری های آن ها بوده اید. این شرکت حمل و نقل اولین بار کار خود را با حمل و نقل افراد به وسیله تاکسی و موتور آغاز کرد تا این که وانت بار ها را نیز به خدمات خود اضافه کردند و مردم زیادی از طریق اپلیکشین این شرکت کار خود را راه انداختند.

با روی کار آمدن این شرکت ها زندگی ها راحت تر شد. برای مثال تصور کنید که یک تلویزیون خریده اید و از شانس شما هیچ وانتی در آن اطراف پیدا نمی شود یا این که قیمت های نجومی پیشنهاد می کنند می توانید اپلیکیشن اسنپ را روی گوشی خود نصب کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن یک ماشین درخواست کنید. این شرکت متناسب با بار شما وانت های سبک یا کامیون های سنگین به محل مورد نظر می فرستد. شایان به ذکر است که شما با استفاده از اسنپ می توانید سر راه خود به هر کجایی که می خواهید سر بزنید و به چند مسیر دیگر بروید.

با ماکسیم که آشنا شده اید

با توجه به تنوع و تعداد بالای این نوع شرکت ها دست شما در انتخاب باز است. اگر برای شما این سوال پیش آمده که هنگام حمل بار با کی تماس بگیریم ماکسیم نیز می تواند یک‌ انتخاب خوب باشد. یکی از مزیت های این شرکت حمل و نقل این است که به صورت بیست و چهار ساعته پاسخ گوی شما می باشند و بار شما را به هر کجایی که بخواهید می برند.

شاید شما نیز بیش تر برای حمل و نقل انسان و به عنوان تاکسی درون شهری ماکسیم را شناخته اید اما ما در این بخش به شما می گوییم که این شرکت ها برای حمل و نقل بار نیز مناسب هستند. شایان به ذکر است که این نوع شرکت ها با حمل و نقل انسان و بار ان ها شروع کردند اما پس از گذشت مدتی و با بیش تر شدن تقاضای مردم و روی کار آمدن اپلیکیشن ها امکاناتی نظیر سفارش غذا، خرید بلیط، رزو کردن هتل و غیره را نیز به خدمات خود اضافه کردند با ما همراه باشید تا آخرین شرکت حمل بار را نیز به شما معرفی کنیم.

هنگام حمل بار با کی تماس بگیریم؟

پالسین یکی از بهترین جاهایی که هنگام حمل بار می توانید با آن تماس بگیرید

شاید زمانی که از دوست و آشنای خود سوال می پرسید که هنگام حمل بار با کی تماس بگیریم؟ الو پیک، اسنپ ، ماکسیم و خیلی دیگر از شرکت ها به شما معرفی شوند اما ما در این بخش شرکتی را به شما معرفی می کنیم که اگر یک بار با آن ها تماس بگیرید و کار شما را انجام بدهند دیگر تمام کار های خود را به آن شرکت می سپارید.

اگر قصد اسباب کشی دارید و علاوه بر حمل و نقل بار دغدغه ی تمیز کردن خانه ی جدید و یا شست و شوی وسایل خود را دارید که تمیز آن ها را به منزل نو ببرید و یا این که دست تنها نمی توانید همه ی وسیله ها را بسته بندی کنید و یا بچینید با پالسین تماس بگیرید. زیرا شرکت پالسین تمام این خدمات را برای شما انجام می دهد و وسایل شما را نیز حمل و نقل می کند.‌ شایان به ذکر است که شما می توانید از طریق اپلیکشین این شرکت نیز از تمام خدمات این شرکت بهره مند شوید پس همین حالا اپلیکیشن پالسین را دانلود کنید.

:
:
:
آخرین اخبار