تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۲۱۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد: قصد تغییر در کادر فنی را نداريم
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان می‌گوید احساسم این است که تیم‌مان روز به روز در حال بهتر شدن است و قصد تغيير در كادر فني را نداريم.
 
سیف الله دهکردی  اظهارکرد: فکر می‌کنم امسال نسبت به فصل گذشته نزدیک به هفت بازیکن‌مان تغییر کرده است و باوجود این تغییرات، تیم برای رسیدن به هماهنگی نیاز به فرصت بیشتری دارد. مطمئن باشید که این هماهنگی در تیم فولاد اتفاق خواهد افتاد و در شرایط بهتری قرار می‌گیریم.
 
وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به نتایجی که فولاد تاکنون به دست آورده است آیا قصد تغییر در کادر فنی را دارید؟ گفت: خیر، فرکی یکی از مربی‌های بسار خوب است؛ او از ملی‌پوشان سابق و یکی از مربیان تیم‌ملی بوده است.
 
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان ادامه‌داد: فرکی فردی بااخلاق و سالم است و فکر می‌کنم مشکل تیم اصلا او نیست و مطمئن باشید تیم‌مان رو به بهبود است.
 
وي در ادامه به حمایت استاندار اشاره کرد و گفت: قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر، در جلسه‌ای به دعوت استاندار شرکت کردیم و در آن جلسه استاندار حمایت خود را اعلام کرد.
    
دهكردي درباره شكسته‌شدن سر فركي در ديدار فولاد برابر پرسپولیس توسط يكي از تماشاگران عنوان‌کرد: این کار خوب نبود و ما که مدعی هستیم باید بازی جوانمردانه را مدنظرمان داشته باشیم، این حرکت، حرکت قشنگی در ورزش نبود، مخصوصا در استانی که مهد فوتبال است.
 
وی خاطرنشان‌کرد: باتوجه به این‌که ما مدعی هستیم که خوزستان قطب مهمی از فوتبال کشور است، باید این موارد را در استادیوم‌ها رعایت کنیم و اخلاق را نسبت به بداخلاقی بیشتر ترویج دهیم.
 
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که باشگاه ما داراي کانون هوادارن است و هواداران خوبی دارد، گفت: اکنون کمیته فرهنگی تشکیل داده‌ایم و مسوولی برای آن انتخاب كرده‌ايم كه طی یکی، دو ماه گذشته فعال شده است و مطمئن باشید اثرات آن را که رو به بهبود است، خواهید دید.
 
وي در ادامه درباره ورزشگاه 50 هزارنفری غدیر اهواز و برگزارنشدن ديدار با پرسپوليس در اين ورزشگاه اظهاركرد: ما برای برگزاری دیدارهایمان با استقلال و پرسپوليس، ورزشگاه‌های تختی و غدیر را معرفی کردیم ولی هنوز ورزشگاه غدیر به اداره‌كل ورزش و جوانان تحویل داده نشده است.
 
دهكردي ادامه‌داد: فصل گذشته نيز برای این‌که می‌خواستند این ورزشگاه را افتتاح کنند، دیدار ما و پرسپولیس را در آن‌جا برگزار کردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار