تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۲۱۰۰۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چند خبر ورزشی از خوزستان
  رییس هیات کبدی خوزستان گفت: یکی از اولویت‌های ما تامین امکانات مورد نیاز هیات‌های شهرستانی است و معتقدیم شهرستان‌ها پشتوانه محکمی برای کبدی استان به شمار می روند.

کمال سعدی آل کثیر اظهار داشت: پس از توافق با روسای ادارات شهرستانهای شوشتر، کارون و بندرامام،۲ تخته تاتامی ۱۰۰تایی را برای تجهیز و آغاز به کار خانه کبدی این شهرستان ها اهدا کردیم.

وی افزود: همچنین در آینده نزدیک پس از اختصاص یک سالن به هیات کبدی شهرهای رامهرمز، ماهشهر و سوسنگرد، تاتامی و تجهیزات مورد نیاز آنها را فراهم خواهیم کرد.

رییس هیات کبدی خوزستان گفت: خوشبختانه با همکاری سپاه اقدامات خوبی برای توسعه این رشته در سطح استان انجام داده ایم که امیدواریم مابقی ارگان ها در این زمینه همکاری لازم را با ما داشته باشند.

تیم استقلال ملاثانی ۲ بازیکن جذب کرد

تیم فوتبال استقلال ملاثانی برای حضوری پرقدرت در رقابت های لیگ دسته یک کشور ۲ بازیکن جدید به خدمت گرفت.

میلاد پاک پرور بازیکن فصل گذشته تیم نفت عراق پس از توافق با مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی و با عقد قراردادی یکساله به جمع بایکنان این تیم اضافه شد.

این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های استقلال اهواز، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان را در کارنامه خود دارد.

همچنین صمد صمدایی بازیکن سابق تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با عقد قراردادی به مدت یک فصل به تیم استقلال ملاثانی ملحق شد. وی سابقه بازی را در تیم ملی جوانان و استقلال تهران را دارد.

دروازه بان سابق تیم فوتبال نفت آبادان درگذشت

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از سال ها مبارزه با بیماری درگذشت.

سیروس راستی، دروازه‌بان دهه ۵۰ صنعت نفت آبادان در سن ۶۳ سالگی در کشور فرانسه دار فانی را وداع گفت.

راستی در سال‌های ۵۵ تا ۵۷ در جام تخت جمشید حضور داشت و سابقه بازی در تیم‌های ایران گاز و جم آبادان را نیز در کارنامه داشت. 

سرپرست تیم فولاد: فکری به تمام مجموعه فولاد توهین کرده است

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره کلیپ منتشر شده از محمود فکری سرمربی استقلال پس از پایان بازی فولاد و استقلال گفت: فکری به تمامی مجموعه باشگاه فولاد توهین کرد و اگر اسم کسی را آورده بود به صورت شخصی در دادگاه از او شکایت می‌کردیم.

محمد علوی در این خصوص اظهار داشت: من نمی‌دانم چگونه یک مربی به خودش اجازه می‌دهد این گونه حرف بزند، قطعا اگر در آن صحنه پرویز مظلومی و صمد مرفاوی ۲ مربی بزرگ فوتبال و باشگاه استقلال که هر دو اخلاق‌مدار هستند، حضور داشتند همان جا با سرمربی تیمشان برخورد می کردند.

وی ادامه داد: باشگاه فولاد به هیچ عنوان نمی‌گذارد حقش در هیچ زمینه‌ای ضایع شود و شکایتی از او به کمیته اخلاق و دیگر مراجع قضایی انجام خواهیم داد تا دیگر شاهد چنین صحنه‌های بسیار زشت و زننده‌ای در زمین فوتبال نباشیم. 
سرپرست تیم فولاد گفت: امیدواریم که فدراسیون و کمیته اخلاق برخورد قاطعی در خصوص این موضوع با سرمربی استقلال کند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در هیچ ورزشگاهی نباشیم.

تیم نفت مسجدسلیمان سه بازیکن جذب کرد

باشگاه نفت مسجدسلیمان برای تقویت تیم خود سه بازیکن جدید جذب کرد.

عباس بوعذار، سعید کریمی و محمدرضا مرادی پس از توافق با باشگاه نفت مسجدسلیمان به جمع نفرات این تیم اضافه شدند.

بوعذار، کریمی و مرادی سابقه بازی در تیم های فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان و جوانان استقلال را در کارنامه دارند.

ملی پوش والیبال خوزستان به لیگ ایتالیا کوچ کرد

ملی پوش خوزستانی والیبال کشورمان، ادامه فعالیت خود را در لیگ ایتالیا دنبال خواهد کرد.

سیدمحمد موسوی عراقی سرعتی زن تیم ملی کشورمان پس از توافق با مسئولان باشگاه پیاچنزای ایتالیا با عقد قراردادی یکساله به این تیم اضافه شد.

این بازیکن پیش از این در تیم اولشتین لهستان حضور داشت. موسوی که اصالتا دزفولی است، والیبال خود از تیم‌های لوله‌سازی اهواز و پتروشیمی بندرامام آغاز کرد و به تیم ملی رسید.

این والیبالیست نشان برنز جهان و چندین مدال آسیایی را در کارنامه دارد و جزو برترین های آسیا به شمار می رود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار