تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۲۰۹۸۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال سایپا:
اهداف بزرگی در لیگ امسال دنبال می‌کنیم
 سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در فصل جدید اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم و تلاشمان قرار گرفتن در جایگاه مناسبی از جدول است.

  ابراهیم صادقی چهارشنبه شب پیش از دیدار با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم حریف را به خوبی آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت آن را به خوبی می شناسیم. 

وی با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان تیم سختکوشی است و قطعا بازی سختی مقابل آنها داریم گفت: سعی می کنیم تیم منسجمی در لیگ باشیم. ۲ ماه قبل از مسابقات تمرین را شروع کردیم و خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داریم و انتظارمان از بازیکنان بیشتر است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اینکه امیدوارم در فصل جدید نتایج خوبی کسب کنیم افزود: در بازی فردا مجید علیاری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما خوشبختانه مصدومیت حسین ماهینی برطرف شده است. سایر بازیکنان را در اختیار داریم و به دنبال حداکثر امتیاز هستیم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که در مسجد سلیمان حضور داشته و می توانیم در این شهرستان بازی کنیم گفت: جای خالی هواداران در این بازی محسوس است و امیدوارم هر چه زودتر این بیماری برطرف شود و بتوانیم شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا در هفته دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۵ روز پنجشنبه در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

تیم های سایپا و نفت مسجدسلیمان هر ۲ با یک امتیاز در مکان دهم و یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار