تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۲۰۲۱۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور سیناصنعت ایذه در لیگ کشتی در هاله‌ای از ابهام
  سرپرست باشگاه سینا صنعت ایذه گفت: حضور این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تصمیم قطعی برای شرکت در این مسابقات گرفته‌ نشده‌ است.

هوشنگ حاتمی اظهار داشت: سیناصنعت ایذه در سالیان اخیر همواره به عنوان نماینده خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر کشور و جام باشگاه‌های جهان کشتی فرنگی حضور فعال داشته و عناوین مختلفی را نیز کسب کرده‌است.

وی افزود: فلسفه تشکیل این تیم حمایت از نوجوانان و جوانان ایذه‌ای و خوزستانی بوده است و امسال سیناصنعت به عنوان نماینده خوزستان با تمام قوا در لیگ کشتی فرنگی نوجوانان حضور خواهد داشت.

سرپرست باشگاه سینا صنعت ایذه حضور این تیم در لیگ برتر بزرگسالان کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را در هاله‌ای از ابهام دانست و تصریح کرد: تیم ما کاملا خصوصی است و با هزینه‌ شخصی اداره می‌شود، به دلیل شرایط اقتصادی فعلی و مشکلات فراوان در راه این تیم، تاکنون تصمیم قطعی برای حضور در لیگ برتر بزرگسالان کشتی فرنگی نگرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ فدراسیون کشتی، مردادماه را به عنوان زمان شروع این مسابقات اعلام کرده‌است افزود: تاکنون مجوزی برای شروع تمرینات رشته کشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا داده نشده است.

سیناصنعت ایذه در مدت فعالیت خود در لیگ برتر کشتی فرنگی و جام باشگاه‌های جهان این رشته چندین مقام قهرمانی، نایب قهرمانی و سومی را برای استان خوزستان بدست آورده‌است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار