تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۹۵۲۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو مهاجم در راه آبادان
سرمربی کروات تیم صنعت نفت آبادان دو مهاجم را برای تقویت خحط حمله تیمش مد نظر قرار داده است.
  تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از روز چهارشنبه هفته گذشته زیر نظر دراگان اسکوچیچ برای حضور در دور برگشت مسابقات لیگ برتر پیگیری می‌شود.

در روزهای گذشته اخبار متعددی در خصوص انتقال چند بازیکن این تیم به تیم‌های سرخابی پایتخت نشین در محافل خبری منتشر شد که جدی ترین اتفاقات، عیسی آل‌کثیر آقای گل فعلی لیگ برتر و تیم صنعت نفت را نشانه رفته بود.

غیبت و خودداری آل کثیر برای حضور در تمرین تیم صنعت نفت در روز گذشته، شایعه تمایل به جدایی این بازیکن را قوت بخشیده، اتفاقی که اسکوچیچ تا کنون زیر بار تحقق آن نرفته است.

دیگر بازیکنان صنعت نفت نیز، همچون عقیل کعبی با چنین پیشنهادی روبرو بود، اما این بازیکن صراحتاً اعلام کرد که تا پایان فصل با پیراهن زرد به میدان خواهد رفت.

اما سرمربی کروات صنعت نفت که  خود نیز مدنظر چند باشگاه بوده است، در این روزها با قدرت در حال ادامه فعالیت و آماده‌سازی تیمش برای بازی‌های آینده است، برای تقویت خط آتش نفت آبادان مشغول مذاکره با دو مهاجم است.

وحید خشتان، مهاجم اسبق استقلال خوزستان که در این تیم آبی پوش تبدیل به یک پدیده شد، این روزها در تمرینات صنعت نفت حضور دارد تا در صورت صلاحدید، به جمع طلایی‌پوشان آبادانی بپیوندد.

همچنین اسکوچیچ تمایل دارد تا روح‌اله باقری را به آبادان آورده تا در امر گلزنی از وی کمک بگیرد.

باقری در نیم فصل اول، روزهای پرفروغی را در شهر خودرو سپری نکرده و در حال حاضر چند پیشنهاد لیگ برتری، از جمله از نساجی در اختیار دارد و باید دید که سرانجام، مقصد این مهاجم کدام تیم خواهد بود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نخستین دیدار پس از تعطیلات زمستانی باید به مسجدسلیمان برود و در مقابل نفت این شهر قرار گیرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار