تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۸۹۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۰۰ هزار زائر اربعین در موکب‌های ایذه پذیرایی شدند
رییس اداره تبلیغات اسلامی ایذه گفت: ۲۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از ابتدای ماه صفر تاکنون در موکب‌ های برپا شده در شهرستان ایذه پذیرایی شدند.

حجت‌الاسلام قربان‌علی زنگنه اظهار داشت: چندین موکب از ابتدای ماه محرم در ایذه برپا شد که سه موکب فعالیت خود را تا پایان ماه صفر و برگشت زائرین ابا عبدالله ادامه می‌دهند.

وی افزود: این سه موکب‌ در میدان ولیعصر ورودی ایذه از سمت دهدز، میدان ولایت و حوالی میدان آزادگان در خروجی ایذه به سمت اهواز مستقر شده‌اند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ایذه تأکید کرد: موکب‌های شهر ایذه با کمک های مردمی برپا شدند و در این مدت به حدود ۲۰۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی که از ورودی دهدز به سمت مرزهای شلمچه و چذابه در حرکت بودند خدمت رسانی کردند.

وی از تعیین چندین حسینیه‌ و مسجد برای اسکان این زائران سخن گفت و تصریح کرد: آمار دقیقی از اسکان‌یافتگان در این اماکن مذهبی در دست نیست اما هر زائری که درخواست اسکان داشت بلافاصله به سمت این مراکز راهنمایی می‌شد.

زنگنه گفت: موکب‌های مستقر در ایذه تا پایان ماه صفر و برگشت زائران اربعین حسینی آماده خدمت رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خواهند بود.

شهرستان ایذه به واسط قرار گرفتن در مرز چهارمحال و بختیاری، یکی از ورودی‌های مهم استان خوزستان به شمار می‌رود و بسیاری از زائران اربعین برای عزیمت به کربلا از این شهر عبور کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار